Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
154 p, 2.3 MB Antecedents and consequences of value co-creation from employee and customer perspectives / Erdogan, Gözde, autor. ; Llonch i Andreu, Joan, supervisor acadèmic. ; Alarcón del Amo, María del Carmen, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa.
Esta tesis doctoral se centra en el área de Marketing, y en el campo específico de la co-creación de valor. Aborda tres partes interrelacionadas con sus objetivos. En primer lugar, el Capítulo 1 pretende describir y explicar la relación entre la co-creación de valor y la motivación a nivel de los empleados y descubrir las posibles condiciones previas para aumentar las posibilidades de creación de valor en las empresas de servicios profesionales, considerando la Teoría del Doble Factor de Frederick Herzberg y la Teoría Social y de Intercambio. [...]
This doctoral dissertation is in the area of Marketing, and the specific field of value co-creation. It addresses three interrelated parts with their objectives. First, Chapter 1 intends to describe and explain the relationship between value co-creation and motivation at employee level and to find out possible preconditions to increase the possibility of successful value creation in professional service firms by considering Frederick Herzberg's Dual Factor Theory and Social & Exchange Theory. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

See also: similar author names
1 Erdogan, Gözde,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.