Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
63 p, 2.0 MB La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP / Espallargas Casellas, Lluís ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. [...]
The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.