Resultados globales: 12 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 11 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
86 p, 1.9 MB La dinàmica dels preus hotelers : un estudi sobre les variables amb major incidència / Garcia Comellas, Marta ; Esparza Masana, Ricard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Es realitza un estudi per esbrinar quines variables fan que els preus tinguin una tendència o una altre, i quines d’elles provoquen canvis en aquest. Per fer-ho s’extreuen dades de dues ciutats europees en fase de creixement en el sector del turisme: Londres i Amsterdam. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documentos

Materiales académicos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
6 p, 86.9 KB Matemàtiques I [102097] / Esparza Masana, Ricard ; Nart Viñals, Enric ; Martinez Redondo, Denis ; Sueiro Bal, Juan Miguel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2018-19
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
2.
5 p, 82.2 KB Comerç Internacional [102475] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Desenvolupar el concepte d'avantatge comparativa com a clau per al comerç. 2. Comprendre el rol de la dotació de factors com a claus del desenvolupament del comerç internacional. 3. Analitzar el comportament de les empreses davant de les oportunitats i els reptes que presenta el comerç en un món globalitzat. [...]
1. Develop the concept of comparative advantage as a key aspect for commerce. 2. Understand the role of the endowment of factors for the development of international trade. 3. Analyse the behaviour of companies regarding the opportunities and challenges that trade presents in a globalised world. [...]

2018-19
1407 [1407]
2 documentos
3.
6 p, 87.7 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Baena Mirabete, Sergio ; Quiros Blasco, Maria Beatriz ; Cuadrado Gavilán, Silvia ; Gómez Pujalte, Maria del Mar ; Clop Ponte, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
The Mathematics I course has a levelling role, which must allow the student to acquire and consolidate their knowledge and skills to understand and correctly manipulate the basic mathematical concepts and tools related to the analysis of a real variable. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2018-19
1407 [1407]
1416 [1416]
3 documentos
4.
6 p, 85.7 KB Matemàtiques I [102097] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2017-18
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
5.
6 p, 82.3 KB Matemàtiques II [102096] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura s'introdueix l'alumne a l'estudi de l'àlgebra lineal i de les funcions de diferents variables, posant èmfasi en les seves aplicacions en l'entorn de l'economia. L'alumne hauria de no només adquirir i assimilar nous coneixements matemàtics, sinó també ser capaç d'aplicar-los a l'anàlisi quantitativa que requerirà tant dins l'anàlisi econòmica com en d'altres matèries de l'àmbit empresarial. [...]
En esta asignatura se introduce al alumno en el estudio del álgebra lineal y de las funciones con diferentes variables, poniendo énfasis en sus aplicaciones en el entorno de la economía. El alumno debería no solo adquirir y asimilar nuevos conocimientos matemáticos, sino también ser capaz de aplicarlos en el análisis cuantitativo que requerirá tanto dentro del análisis económico como en otras materias del ámbito empresarial. [...]

2017-18
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
6.
6 p, 85.3 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documentos
7.
7 p, 88.2 KB Matemàtiques II [102344] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura s'introdueix l'alumne a l'estudi de l'àlgebra lineal i de les funcions de diferents variables, posant èmfasi en les seves aplicacions en l'entorn de l'economia. L'alumne hauria de no només adquirir i assimilar nous coneixements matemàtics, sinó també ser capaç d'aplicar-los a l'anàlisi quantitativa que requerirà tant dins l'anàlisi econòmica com en d'altres matèries de l'àmbit empresarial. [...]
This course introduces students to the study of linear algebra and functions of several variables, with emphasis on their applications in economics. Students should not only acquire and assimilate new mathematical knowledge, but also be able to apply them in quantitative analysis in economics and business. [...]
En esta asignatura se introduce al alumno en el estudio del álgebra lineal y de las funciones con diferentes variables, poniendo énfasis en sus aplicaciones en el entorno de la economía. El alumno debería no solo adquirir y asimilar nuevos conocimientos matemáticos, sino también ser capaz de aplicarlos en el análisis cuantitativo que requerirá tanto dentro del análisis económico como en otras materias del ámbito empresarial. [...]

2017-18
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
3 documentos
8.
7 p, 88.2 KB Matemàtiques II [102096] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura s'introdueix l'alumne a l'estudi de l'àlgebra lineal i de les funcions de diferents variables, posant èmfasi en les seves aplicacions en l'entorn de l'economia. L'alumne hauria de no només adquirir i assimilar nous coneixements matemàtics, sinó també ser capaç d'aplicar-los a l'anàlisi quantitativa que requerirà tant dins l'anàlisi econòmica com en d'altres matèries de l'àmbit empresarial. [...]
En esta asignatura se introduce al alumno en el estudio del álgebra lineal y de las funciones con diferentes variables, poniendo énfasis en sus aplicaciones en el entorno de la economía. El alumno debería no solo adquirir y asimilar nuevos conocimientos matemáticos, sino también ser capaz de aplicarlos en el análisis cuantitativo que requerirá tanto dentro del análisis económico como en otras materias del ámbito empresarial. [...]

2016-17
Comptabilitat i Finances [947]
Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
9.
7 p, 87.2 KB Matemàtiques I [102097] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2016-17
Comptabilitat i Finances [947]
Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
10.
6 p, 89.1 KB Matemàtiques I [102345] / Esparza Masana, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la formació de qualsevol estudiant de l'àrea de l'economia, les assignatures de matemàtiques tenen una doble funció. D'una banda, permeten adquirir el conjunt de conceptes, instruments tècnics i eines de raonament consistent que són necessaris per al bon desenvolupament de moltes altres matèries en les que s'utilitzen eines d'anàlisi quantitatives. [...]
In the education of any student of the area of economics, the courses of mathematics have a dual function. On the one hand, they convey the set of concepts, tools of consistent reasoning and technical tools necessary for the proper development of many other subjects using quantitative analysis. [...]
En la formación de cualquier estudiante del área de la economía, las asignaturas de matemáticas tienen una doble función. Por un lado, permiten adquirir el conjunto de conceptos, instrumentos técnicos y herramientas de razonamiento consistente que son necesarios para el buen desarrollo de muchas otras materias en las que se utilizan herramientas de análisis cuantitativos. [...]

2016-17
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Economia [952]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.