Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
26 p, 383.1 KB Creativity in PR consultancies : perception and management / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.)
Business in general, and advertising in particular, recognise creativity as a crucial component of success and competitive advantage, but it has received little research attention in Public Relations (PR). [...]
2015 - 10.1016/j.pubrev.2014.08.004
Public Relations Review, Vol. 41 Núm. 5 (2015) , p. 589-597  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
424 p, 4.1 MB Percepció i gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta tesi investiga com es percep i com es gestiona la creativitat dins les empreses consultores de comunicació i relacions públiques per mitjà d'un estudi basat en la Grounded Theory. Per a la seva elaboració, s'han dut a terme entrevistes en profunditat realitzades en tres fases. [...]
Esta tesis investiga cómo se percibe y cómo se gestiona la creatividad en las empresas consultoras en comunicación y relaciones públicas a través de un estudio basado en la Grounded Theory. Para su elaboración, se han realizado entrevistas en profundidad desarrolladas en tres fases. [...]
This thesis uses a study based on Grounded Theory to investigate how creativity is perceived and managed in PR consultancies. The study involved three phases of in-depth interviews. The first phase sample was composed of international creative directors from world leading PR agencies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
2.
366 p, 2.1 MB La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. [...]
2012  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.