1.
|
5 p, 105.8 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Butkouskaya, Vera ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2020-21 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 114.7 KB |
Direcció de Màrqueting [104678]
/
Eusebio, Rossano ;
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo, Rosalía ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]
2020-21 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
5 p, 107.1 KB |
Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137]
/
Eusebio, Rossano ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). [...] Los objetivos de Marketing de Servicios e Intyangibles son familiarizar al alumno con la práctica del marketing más directamente relacionada con su formación; la comntabilidad y las finanzas son servicios, intangibles , tanto internos (departamento de contabilidad, departamento financiero, gestiñon patrimonial) como externos (auditoría, banca, externalizados de contabilidad, gestoría). [...]
2020-21 Grau en Comptabilitat i Finances [947]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
5 p, 106.6 KB |
Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137]
/
Eusebio, Rossano ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). [...] Los objetivos de Marketing de Servicios e Intyangibles son familiarizar al alumno con la práctica del marketing más directamente relacionada con su formación; la comntabilidad y las finanzas son servicios, intangibles , tanto internos (departamento de contabilidad, departamento financiero, gestiñon patrimonial) como externos (auditoría, banca, externalizados de contabilidad, gestoría). [...]
2019-20 Grau en Comptabilitat i Finances [947]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
4 p, 80.3 KB |
Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137]
/
Gallo, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). [...] Los objetivos de Marketing de Servicios e Intyangibles son familiarizar al alumno con la práctica del marketing más directamente relacionada con su formación; la comntabilidad y las finanzas son servicios, intangibles , tanto internos (departamento de contabilidad, departamento financiero, gestiñon patrimonial) como externos (auditoría, banca, externalizados de contabilidad, gestoría). [...]
2018-19 Grau en Comptabilitat i Finances [947]
2 documents
|
|