Resultats globals: 17 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 16 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 75.3 KB Desenvolupament, Totipotència i Diferenciació [42944] / Ibáñez de Sans, Elena ; Nogués Sanmiquel, CARME ; Santaló Pedro, Josep ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
El mòdul "Desenvolupament, totipotència i diferenciació" és un mòdul teòric obligatori de l'especialitat de Biologia de la Reproducció del màster. L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar a l'alumne uns coneixements sòlids sobre el desenvolupament embrionari preimplantacional, postimplantacional i fetal dels mamífers i sobre els processos de totipotència i diferenciació cel·lular que ocorren durant el desenvolupament. [...]
This is a lecture-based compulsory module in the Reproductive Biology specialization of the master. The objective of this module is to provide the students with a solid knowledge of preimplantational and postimplantational embryo development and fetal development in mammals, as well as of the processes of totipotency and cell differentiation that occur during development. [...]

2017-18
Màster Universitari en Citogenètica i Biologia de la Reproducció [1151]
2 documents
2.
13 p, 109.1 KB Estructura del Cos Humà [101797] / Almolda Ardid, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Benet i Català, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Navarro Ferreté, Joaquima ; Nebot Cegarra, Josep ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Gascón Bayarri, Jordi ; Camps Polo, Jordi ; Rojas Codina, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
CONTEXTUALITZACIÓ: Aquesta és una assignatura bàsica del grau d'Infermeria que es cursa al primer semestre de primer curs. El coneixements i habilitats que s'assoleixen formen bona part del bagatge requerit per a la pràctica de l'Infermeria i de la recerca vinculada amb aquesta professió. [...]
CONTEXTUALIZACIÓN: Esta es una asignatura básica del grado de Enfermería que se cursa en el primer semestre del primer curso. Los conocimientos y habilidades que se adquieren forman buena parte del bagaje requerido para la práctica de Enfermería y de la investigación vinculada con esta profesión. [...]

2017-18
Grau en Infermeria [830]
2 documents
3.
7 p, 88.9 KB Biologia del desenvolupament i teratogènia [101890] / Miró Ametller, Rosa ; Nebot Cegarra, Josep ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura Biologia del desenvolupament i Teratogènia és una assignatura obligatòria de 6 ECTS on es desenvolupen activitats docents que pretenen que els alumnes coneguin, comprenguin i aprenguin: -les bases genètiques, cel·lulars i embriològiques del desenvolupament normal i anòmal, -els processos i mecanismes del desenvolupament normal dels òrgans i sistemes del cos humà, a un nivell més aprofundit i específic que l'assolit en altres assignatures dels dos primers cursos (veure Prerequisits), en els que el nivell és més bàsic. [...]
2017-18
Grau en Ciències Biomèdiques [832]  
4.
7 p, 87.3 KB Anatomia Humana: Esplancnologia [103593] / Mirapeix Lucas, Rosa ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Macarulla Sanz, Enric ; Moreno Gomez de Bonilla, Amalia ; Martinez Herrada Fernandez, Silvia Inmaculada ; Gascón Bayarri, Jordi ; Domingo Miró, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura Anatomia Humana: Esplancnologia és una assignatura que s'imparteix en el 1er quadrimestre del segon curs del Grau de Medicina i està focalitzada en els aparells respiratori, urogenital i digestiu i altres òrgans relacionats (glàndules suprarenals, tiroide, paratiroides, timus i melsa) Els objectius de l'assignatura són que dels aparells respiratori, urogenital i digestiu i d'altres òrgans relacionats (glàndules suprarenals, tiroide, paratiroides, timus i melsa), l'alumnat. [...]
Anatomía Humana: Esplacnología es una asignatura que se imparte en el primer cuatrimestre del segundo curso del grado de Medicina y está focalizada en los aparatos respiratorio, urogenital y digestivo, y otros órganos relacionados (glándulas suprarrenales, tiroides, paratiroides, timo y bazo). [...]

2017-18
Grau en Medicina [1192]
2 documents
5.
6 p, 89.4 KB Biologia del Desenvolupament i Teratogènia [102868] / Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Miró Ametller, Rosa ; Nebot Cegarra, Josep ; Domingo Miró, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Contextualització: L'assignatura Biologia del Desenvolupament i Teratogènia és una assignatura optativa de 3 crèdits ECTS i que està inclosa dins de les mencions: Salut Materno-infantil, Clínica Mèdica i Cirurgia Clínica. [...]
Contextualización: La asignatura de Biología del Desarrollo y Teratogenia es una asignatura optativa de 3 créditos ECTS que está incluida dentro de las menciones Salud Materno-Infantil, Clínica Médica y Cirugía Clínica. [...]

2017-18
Grau en Medicina [1192]
2 documents
6.
8 p, 101.0 KB Anatomia Humana I [102970] / Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Ortiz Cazal, Jorge Anibal Francisco ; Medina Hayas, Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura Anatomia Humana I es cursa al primer semestre de primer curs del Grau de Fisioteràpia i forma part de les assignatures de formació bàsica d'aquest grau. Els objectius de l'assignatura són l'estudi de l'organització anatòmica general del cos humà, dels principis del seu desenvolupament inicial i del desenvolupament de l'aparell locomotor, i l'estudi de l'anatomia descriptiva, topogràfica i funcional de l'aparell locomotor (que inclourà el tronc i les extremitats) i del sistema cardiovascular (que inclourà el cor i els principals vasos dels sistemes circulatoris major i menor, i del sistema limfàtic). [...]
La asignatura Anatomía Humana I se cursa en el primer semestre de primer curso del Grado de Fisioterapia y forma parte de las asignaturas de formación básica de este grado. Los objetivos de la asignatura son el estudio de la organización anatómica general del cuerpo humano, de los principios de su desarrollo inicial y del desarrollo del aparato locomotor, así como el estudio de la anatomía descriptiva, topográfica y funcional del aparato locomotor (que incluye el tronco y las extremidades) y del sistema cardiovascular (que incluye el corazón y los principales vasos de los sistemas circulatorios mayor y menor, y del sistema linfático). [...]

2017-18
Grau en Fisioteràpia [961]
2 documents
7.
6 p, 87.9 KB Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la logopèdia [101704] / Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Nebot Cegarra, Josep ; Camps Polo, Jordi ; Rojas Codina, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està ubicada al segon quadrimestre de tercer i quart curs, després d'haver cursat a segon curs l'assignatura "Canvis biològics durant el cicle vital: implicacions per a la Logopèdia" a on s'estudia el desenvolupament i creixement d'aquells aparells i sistemes de rellevància per al professional de la Logopèdia aixi com les modificacions que s'hi van produint a cada etapa de la vida (des del període embrionari a la vellesa) L'assignatura de "Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopèdia" té com a objectiu aprofundir en els processos i mecanismes de desenvolupament dels òrgans de l'audició, la vista, la parla i la deglució, i del sistema nerviós, que expliquen la gènesi dels seus defectes congènits. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
17 p, 111.1 KB Canvis biològics durant el cicle vital: implicacions per a la logopèdia [101703] / Hernández Martín, Joaquim ; Nebot Cegarra, Josep ; Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Casas Louzao, Caty ; Oliver Bonet, Maria ; Serra Le Cheualier, Christelle ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està ubicada al primer quadrimestre de segon curs, després d'haver cursat a primer curs les assignatures de "Anatomia i fisiologia dels òrgans de la veu i la parla" i "Anatomia i fisiologia del sistema nerviós" a les que s'estudien els diferents aparells i sistemes en situació de normalitat. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
6 p, 86.1 KB Biologia del Desenvolupament i Teratogènia [102868] / Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Contextualització: L'assignatura Biologia del Desenvolupament i Teratogènia és una assignatura optativa de 3 crèdits ECTS i que està inclosa dins de les mencions: Salut Materno-infantil, Clínica Mèdica i Cirurgia Clínica. [...]
La asignatura de Biología del Desarrollo y Teratogenia es una asignatura optativa de 3 créditos ECTS que está incluida dentro de las menciones Salud Materno-Infantil, Clínica Médica y Cirugía Clínica. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Medicina [1192]
3 documents
10.
6 p, 87.6 KB Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la logopèdia [101704] / Fábregas Batlle, Pere Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura està ubicada al segon quadrimestre de tercer i quart curs, després d'haver cursat a segon curs l'assignatura "Canvis biològics durant el cicle vital: implicacions per a la Logopèdia" a on s'estudia el desenvolupament i creixement d'aquells aparells i sistemes de rellevància per al professional de la Logopèdia aixi com les modificacions que s'hi van produint a cada etapa de la vida (des del període embrionari a la vellesa) L'assignatura de "Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopèdia" té com a objectiu aprofundir en els processos i mecanismes de desenvolupament dels òrgans de l'audició, la vista, la parla i la deglució, i del sistema nerviós, que expliquen la gènesi dels seus defectes congènits. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  

Materials de curs : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 882.0 KB Participació i equivalència del rendiment dels alumnes en les activitats de docència no presencial tutoritzada (ADNPT) i en els exàmens parcials / Nebot Cegarra, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina. Departament de Ciències Morfològiques) ; Fàbregas Batlle, Pere Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina. Departament de Ciències Morfològiques) ; Ponsa Arjona, Immaculada (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d’Immunologia)
Es presenten els resultats de participació i de rendiment assolits pels estudiants de l’assignatura optativa “Biologia del desenvolupament i Teratogènia” de la Diplomatura de Logopèdia. Es comparen les dades relatives a quatre activitats de docència no presencial tutoritzada (ADNPT) i de les parts equivalents dels dos exàmens parcials. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.