Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
253 p, 12.5 MB La influencia de la música de los spots publicitarios en el recuerdo de marca de los receptores / Fígols Raduà, Maria ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada és més difícil captar l'atenció del consumidor i aconseguir que aquest recordi la gran quantitat d'anuncis a la que és exposat cada dia. La música és un element imprescindible en els anuncis televisius, que ajuda a expressar emocions i a transmetre missatges. [...]
Cada vez es más difícil captar la atención del consumidor y conseguir que este recuerde la gran cantidad de anuncios a la que es expuesto cada día. La música es un elemento imprescindible en los anuncios televisivos, que ayuda a expresar emociones y a transmitir mensajes. [...]
It is increasingly difficult to capture the attention of the consumer and to get him to remember the large number of ads to which he is exposed at every day. Music is an essential element in television spots, which helps to express emotions and transmit messages. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.