Resultados globales: 12 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
48 p, 780.7 KB El poder desde la marginalidad : masculinidad, monstruosidad y locura en "Medea y Casandra" / Romero Garcia, Raül ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
El presente trabajo estudia en clave comparativa dos personajes míticos y trágicos de la tradición grecolatina: Medea y Casandra. Las dos heroínas, pese a compartir un seguido de características (poder, conocimiento), experiencias (abandonar la patria, ser activas) y márgenes (ser mujeres, extranjeras), viven dos finales bien distintos en las tragedias áticas Medea y Agamenón: Medea huye en carro de la escena del crimen tras matar a sus hijos, Casandra muere a manos de Clitemnestra. [...]
El present treball estudia en clau comparativa dos personatges mítics i tràgics de la tradició grecollatina: Medea i Cassandra. Les dues heroïnes, tot i compartir un seguit de característiques (el poder, el coneixement), experiències (abandonar la pàtria, ser actives) i marges (ser dones, estrangeres), viuen dos finals ben diferents a les tragèdies àtiques Medea i Agamèmnon: Medea fuig en carro de l'escena del crim un cop mata els fills, Cassandra mor a mans de Clitemnestra. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
2.
42 p, 9.9 MB Cuerpos impúdicos. Instagram y feminismo / Abdala Vadillo, Ailen ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Entre los selfies de Instagram se atisban identidades. Y con ellas descubrimos que, de hecho, la aplicación ofrece un espacio para que el subalterno exprese su voz. Observamos una nueva estrategia feminista: publicarse parcial o totalmente desnudas para empoderarse. [...]
Entre els selfies d'Instagram s'entreveuen identitats. I amb elles descobrim que, de fet, l'aplicació ofereix un espai per a que el subaltern expressi la seva veu. Observem una nova estratègia feminista: publicar-se parcial o totalment despullades per empoderar-se. [...]

2020
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
3.
30 p, 1.6 MB Breaking myths : a monomyth analysis of breaking bad / Cirilo Ramos, Iván ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This project analyses the characters and tropes of the television series Breaking Bad from the perspective of Joseph Campbell's theory of the monomyth/ A Hero's Journey. The characters are analysed based on their archetypes (Hero, Shadow, Mentor, etc. [...]
Aquest projecte analitza els personatges i tòpics de la sèrie televisiva Breaking Bad des de la perspectiva de la teoria del monomite /El Viatge de l'Heroi de Joseph Campbell. S'analitzen els personatges vers els arquetips (Heroi, Ombra, Mestre, etc. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
93 p, 2.0 MB Cos, gènere, malaltia : identitats doloses i estigmes identitaris a Sistema Nervioso de Lina Meruane / García Villalba, Laura ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El present treball pretén confeccionar un fil reflexiu sobre la nostra percepció de la malaltia i les seves repercussions socials. Aquest estudi ens remet a la problematització del cos malalt i les identitats doloses. [...]
El presente trabajo pretende confeccionar un hilo de reflexiones acerca de nuestra percepción sobre la enfermedad y sus repercusiones sociales. Ese estudio nos lleva a la problematización del cuerpo enfermo y las identidades dolientes. [...]
The following work aims to create a thread of thoughts about our perception of illness and its social repercussions. This study leads us to the problematization of the sick body and the aching identities. [...]

2020
Grau en Humanitats [1139]  
5.
31 p, 715.2 KB La Realidad como Cárcel. El Encierro Femenino Vinculado a la Clase y los Espacios en Fingersmith de Sarah Waters / Aragay Sáez, Xènia ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La era victoriana (1837-1901) dictaminaba que la mujer debía ser pura, casta, sometida a las figuras masculinas del padre o hermano, cuidar a los hijos una vez casada y alejarse de la vida más pública destinada al marido. [...]
L'època victoriana (1837-1901) imposava que la dona havia de ser pura, casta, sotmesa a les figures masculines del pare o germà, cuidar als seus fills un cop casada i allunyar-se de la vida pública, associada al marit. [...]

2017
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
6.
35 p, 981.3 KB La femme créatrice dans Monsieur Vénus de Rachilde / Alonso Caballero, Alba ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dans le roman de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l' autrice nous présente deux personnages qui mènent une relation hors de toute patrique courante. L'inversion des rôles sexuels est le début d'un procédé créatif dont nous analyserons les conséquences et les implications. [...]
A la novel·la de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l'autora en presenta dos personatges que porten una relació fora de tota pràctica corrent. La inversió dels rols sexuals és l'inici d'un procés creatiu del qual analitzarem les conseqüències i les implicacions. [...]

2016
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
5 p, 111.1 KB Teoria i Crítica Feminista [105801] / Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El propòsit d'aquesta assignatura és traçar els àmbits de reflexió, així com les inflexions i les transformacions que les teories i les pràctiques feministes han inscrit en l'àmbit de la història, de l' epistemologia i del pensament filosòfic i científic. [...]
The purpose of this course is to draw up the areas of reflection, as well as the inflections and transformations that feminist theories and practices have made in the field of history, epistemology, and philosophical and scientific thinking. [...]
El propósito de esta asignatura es trazar los ámbitos de reflexión, así como las inflexiones y las transformaciones que las teorías y las prácticas feministas han inscrito en el ámbito de la historia, de la epistemología y del pensamiento filosófico y científico. [...]

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documentos
2.
10 p, 126.6 KB Teoria i Pràctica de la Literatura Comparada [100254] / Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Teoria i pràctica de la literatura comparada" forma part de la matèria de 24 crèdits "Literatura comparada". La finalitat de l'assignatura és familiaritzar l'estudiant amb els conceptes, els mètodes i les pràctiques de la literatura comparada. [...]
"Theory and practice of comparative literature" is part of the subject of 24 credits "Comparative Literature". The purpose of the subject is that the student becomes familiar with the concepts, methods and practices of comparative literature. [...]
"Teoria y práctica de la literatura comparada" forma parte de la materia de 24 créditos "Literatura comparada". La finalidad de la asignatura es familiarizar al estudiante con los conceptos, los métodos y las prácticas de la literatura comparada. [...]

2022-23
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
3.
10 p, 125.4 KB Teoria i Pràctica de la Literatura Comparada [100254] / Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
"Teoria i pràctica de la literatura comparada" forma part de la matèria de 24 crèdits "Literatura comparada". La finalitat de l'assignatura és familiaritzar l'estudiant amb els conceptes, els mètodes i les pràctiques de la literatura comparada. [...]
"Theory and practice of comparative literature" is part of the subject of 24 credits "Comparative Literature". The purpose of the subject is that the student becomes familiar with the concepts, methods and practices of comparative literature. [...]
"Teoria y práctica de la literatura comparada" forma parte de la materia de 24 créditos "Literatura comparada". La finalidad de la asignatura es familiarizar al estudiante con los conceptos, los métodos y las prácticas de la literatura comparada. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
4.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Pérez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; Gonzàlez i Vilalta, Arnau, 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Lujan Feliu, Oriol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
10 p, 92.4 KB Literatura Comparada [100271] / Ballart Fernández, Pere ; Roas Deus, David ; Pérez Fontdevila, Aina ; Ritondale, Elena ; Sala Sallent, Arnau ; Julià Garriga, Jordi ; Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El curs és una introducció general a l'estudi de les obres literàries des d'una perspectiva teòrica i comparatista, i vol posar a l'abast de l'estudiant una selecció dels conceptes i procediments més adequats per a l'anàlisi i interpretació del text literari en un sentit immanent, això és, al marge de les seves circumstàncies històriques i de les seves diferències nacionals. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; González Vilalta, Arnau ; Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.