Resultats globals: 2,591 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Documents de recerca, 229 registres trobats
Materials acadèmics, 2,360 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
25 p, 406.2 KB La necesaria transformación del modelo productivo en España : el papel del territorio / Pareja Eastaway, Montserrat (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Turmo Garuz, Joaquin (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El fracaso de las bases del modelo productivo español fundamentado en una baja productividad se ha traducido en una incapacidad absoluta de reacción frente a la crisis económica con crecientes tasas de paro y un grave estancamiento del PIB. [...]
El fracàs de les bases del model productiu espanyol fonamentat en una baixa productivitat s'ha traduït en una incapacitat absoluta de reacció davant la crisi econòmica amb creixents taxes d'atur i un greu estancament del PIB. [...]
L'échec des fondements de modèle de production espagnol, basé sur une faible productivité a entraîné une incapacité totale à réagir à la crise économique avec des taux de chômage en hausse et une stagnation du PIB grave. [...]
The failure of the foundations of the Spanish production model based on low productivity has resulted in a complete inability to react to the economic crisis with rising unemployment rates and a serious stagnation of GDP. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.59
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 3 (Setembre-Desembre 2013) , p. 455-479  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
22.0 KB Butlletí de la Facultat d'Economia i Empresa / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa , 2015-
8 documents

Documents de recerca 229 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
2 documents
2.
47 p, 2.0 MB Pictures are worth many words : effectiveness of visual communication in dispelling the rent-control misconception / Brandts, Jordi (Institut d'Anàlisi Econòmica) ; Busom i Piquer, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Mayan, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Panadés Martí, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The popular belief that rent-control leads to an increase in the amount of affordable housing is in contradiction with ample empirical evidence and congruent theoretical explanations. It can therefore be qualified as a misconception. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2022 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 05.21)  
3.
19 p, 2.2 MB The impact of 'competition for the market' regulatory designs on intercity bus prices / Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Spain regulates its intercity bus market by means of a 'competition for the market' mechanism, whose design has been modified several times in the last years. This implies that current services are operated under contracts whose conditions are heterogeneous. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada, 2022 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 04.21)  
4.
328.8 KB La Fundació Laboral de Sant Andreu / Sole Barjau, Aran ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A la societat actual i des de fa bastant temps trobem que el mercat laboral poc a poc s'ha anat precaritzant al llarg del temps degut a fenomens com la globalització, la immigració, la mundialització de l'economia, la mobilitat de les empreses multinacionals així com també perquè les noves tecnologies estan canviant molts dels hàbits del dia a dia i que destrueixen llocs de treball. [...]
En la sociedad actual y desde hace bastante tiempo encontramos que el mercado laboral poco a poco se ha ido precarizando a lo largo del tiempo debido a fenómenos como la globalización, la inmigración, la globalización de la economía, la movilidad de las empresas multinacionales así como también para que las nuevas tecnologías están cambiando muchos de los hábitos del día a día y que destruyen puestos de trabajo. [...]
In today's society and for quite some time we find that the labor market has gradually become more precarious over time due to phenomena such as globalization, immigration, globalization of the economy, the mobility of multinational companies as well as because new technologies are changing many of the day-to-day habits and destroying jobs. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
5.
1.2 MB Análisi del model agroecologic agràri / Ginesta Bartomeu, Alex ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'estudi parteix de la premissa que actualment el model alimentari industrial és insostenible i gens respectuós amb els ecosistemes. En aquest context, es troba en el model agroecològic potencial per promoure una alimentació de qualitat, proximitat i amb respecte pel mediambient. [...]
El estudio parte de la premisa de que actualmente el modelo alimentario industrial es insostenible e irrespetuoso con los ecosistemas. En este contexto, se encuentra en el modelo agroecológico potencial para promover una alimentación de calidad, proximidad y con respeto por el medioambiente. [...]
The study is based on the premise that the industrial food model is currently unsustainable and has no rescpect for ecosystems. In this context, the agroecological model has potential to promote quality food, proximity and respect for the environment. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
6.
997.4 KB La qualitat democràtica a l'economia social i solidària d'escala / Carreras Marin, Raimon ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Amb aquest treball volem aportar elements de reflexió i practiques que permetin aprofundir en la democràcia interna dels projectes d'economia social i solidària en afrontar el salt d'escala. Com més gran i complexa és l'organització més risc hi ha de perdre qualitat democràtica. [...]
Con este trabajo queremos aportar elementos de reflexión y prácticas que permitan profundizar en la democracia interna de los proyectos de economía social y solidaria en afrontar el salto de escala. [...]
With this paper we want to contribute elements of reflection and practices that allow to deepen the internal democracy of social economy projects in order to face the leap of scale. The larger and more complex is the organization, the greater the risk of losing democratic quality. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
7.
465.6 KB L'Economia Social i Solidària a Mallorca / Bestard Alemany, Joan ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La situació econòmica a les illes Balears després de la pandèmia és més inestable que mai, per això calen altres maneres de fer funcionar l'economia en aquest territori, diversificant-la més enllà del monocultiu turístic. [...]
La situación económica en las islas Baleares después de la pandemia es más inestable que nunca, por eso calen otras maneras de hacer funcionar la economía en este territorio, diversificándola más allá del monocultivo turístico. [...]
The economic situation in the Balearic Islands after the pandemic is more unstable than ever, so other ways of making the economy work in this territory, diversifying it beyond the tourist monoculture, are necessary. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
8.
1.6 MB Integració d'una mirada ecosocial al currículum escolar amb la cadena alimentària com a eix vertebrador / Tey Estragués, Laura ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball pretén facilitar la integració d'una mirada ecosocial al currículum escolar utilitzant el potencial pedagògic que ofereix el contacte amb la natura i l'alimentació com a eix vertebrador. [...]
Este trabajo pretende facilitar la integración de una mirada ecosocial al currículo escolar utilizando el potencial pedagógico que ofrece el contacto con la naturaleza y la alimentación como eje vertebrador. [...]
This work aims to facilitate the integration of an eco-social perspective in the school curriculum using the pedagogical potential offered by contact with nature and food as the backbone. To do this, there are guidelines and a series of resources wich are offered to the educational community with a vision focused on public schools in Barcelona and the educational stages of the second cycle of Initial and Primary School. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
9.
1.0 MB L'habitatge cooperatiu en cessió d'ús. Com aproximar el model a les persones joves / Estol Soler, Laura ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball vol donar resposta, des de l'Economia Social i Solidària, a la necessitat d'aproximar el model d'habitatge cooperatiu en cessió d'ús a les persones joves, les quals actualment no poden accedir-hi degut al preu inicial. [...]
Este trabajo quiere dar respuesta, des de la Economía Social y Solidaria, a la necesidad de aproximar el modelo de vivienda cooperativa en cesión de uso a las personas jóvenes, las cuales actualmente no pueden acceder debido al precio inicial. [...]
This project aims to respond, from de Social and Solidarity Economy, to the need to bring cooperative housing closer to young people, which now is inaccessible form them due to the initial price. To do so, it has been developed a proposal applicable in the current model for it to be better adapted to the necessities and capacities of young people.

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
10.
532.6 KB Fons d'Estalvi i Inversió Cooperatiu / Ibars Garcia, Xavier ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A partir d'una anàlisi del sistema de finançament per a les iniciatives de l'Economia Social i Solidària actuals, es traça un proposta per la creació del Fons d'Estalvi i Inversió Cooperatiu (FEIC), un fons que serveixi per proveir del capital necessari per a l'arrencada de nous projectes emmarcats en l'ESS o per a petites inversions de les entitats membres del fons, a Sabadell.
A partir de un análisis del sistema de financiación para las iniciativas de la Economía Social y Solidaria actuales, se traza un propuesta para la creación del Fondo de Ahorro e Inversión Cooperativo (FEIC), un fondo que sirva para proveer del capital necesario para el arranque de nuevos proyectos enmarcados en el ESS o para pequeñas inversiones de las entidades miembros del fondo, en Sabadell.
Based on an analysis of the financing system for current Social and Solidarity Economy initiatives, a proposal is drawn up for the creation of the Cooperative Savings and Investment Fund (FEIC), a fund that serves to provide the capital needed for the start-up of new projects framed in the SSE or for small investments of the member entities of the fund, in Sabadell.

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  

Documents de recerca : 229 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 2,360 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 114.9 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; Lopez Vicario, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
2.
4 p, 100.5 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
3 p, 97.2 KB Treball de Fi de Màster [42855] / Cabeza Gutes, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Durant el segon any d'estudis, l'estudiant escriu un treball de fi de màster sota la supervisió d'un membre del professorat. El tutor (o tutores) guien a l'estudiant en el seu treball. L'objectiu del treball de fi de màster és avaluar la maduresa de l'estudiant i la seva capacitat per dur a terme investigacions independents. [...]
During the second year of studies, the student writes a Master's Thesis under the supervision of a faculty member. The advisor (or advisors) guides the student in his/her work. The goal of the Master's thesis is to assess the student's maturity and his/her ability to conduct independent research. [...]
Durante el segundo año de estudios, el estudiante escribe un trabajo de fin de máster bajo la supervisión de un miembro del profesorado. El tutor (o tutores) guían al estudiante en su trabajo. El objetivo del trabajo de fin de máster es evaluar la madurez del estudiante y su capacidad para llevar a cabo investigaciones independientes. [...]

2021-22
Màster Universitari en Anàlisi Econòmica / Economic Analysis [1165]
3 documents
4.
5 p, 105.5 KB Treball de Final de Màster [42231] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
8 p, 112.3 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 116.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
7.
5 p, 106.6 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo, Rosalía ; Castellet Menchon, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des de l'enfoc tradicional com el del màrqueting digital. Es pretén que l'estudiant conegui les principals tècniques per analitzar els mercats estratègicament, les decisions a adoptar i la manera de planificar les accions de màrqueting.
Study the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the traditional approach, as well as from digital marketing. It is intended that the student knows the main techniques to strategically analyze the markets, the decisions to be adopted and how to plan marketing actions.
Estudiar los aspectos y herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el enfoque tradicional, como desde el marketing digital. Se pretende que el alumno conozca las principales técnicas para analizar estratégicamente los mercados, las decisiones a adoptar y cómo planificar las acciones de marketing.

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
7 p, 111.0 KB Comportament del consumidor [42224] / Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de les societats de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Block I: Sociology of Consumption (part A and B) 1. Knowledge and visualization the characteristics of consumer society. 2. Understanding the explanations on consumer behaviour from different theoretical perspectives. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de la sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
9.
11 p, 123.2 KB Polítiques Públiques II [42733] / Simon Villar, Alexandra ; Olivella Cunill, Pau ; Padilla Rosa, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El MEBA s'imparteix i s'avalua íntegrament en anglès. Només el domini acreditat de l'anglès permet cursar aquest màster. Polítiques mediambientals Els objectius d'aquesta assignatura són: revisar l'anàlisi econòmica dels principals problemes mediambientals així com les diferents eines de política mediambiental. [...]
Environmental Policies The aims of the subject are: To review the economic analysis of main environmental problems as well as the different environmental policy tools. To understand the relationship between economic, social and ecological systems. [...]
El MEBA se imparte y evalúa íntegramente en inglés. Solo el dominio acreditado del inglés permite cursar este máster. Políticas medioambientales Los objetivos de esta asignatura son: revisar el análisis económico de los principales problemas medioambientales así como las distintas herramientas de política medioambiental. [...]

2021-22
Màster Universitari en Economia i Administració d'Empreses / University Master in Economics and Business Administration [990]
3 documents
10.
5 p, 105.1 KB Polítiques Públiques I [42732] / Simon Villar, Alexandra ; Ramos Morilla, Xavier ; Roca Sagalés, Oriol ; Asensio Ruiz de Alda, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El MEBA s'imparteix i s'avalua íntegrament en anglès. Només el domini acreditat de l'anglès permet cursar aquest màster. Metodologies d'avaluació per a polítiques públiques L'objectiu del curs és familiaritzar els estudiants amb l'avaluació d'impacte en economia. [...]
Evaluation Methodologies: The objective of this course is to familiarize students with the growing field of impact evaluation in economics. The course presents the main methodologies used to quantify the causal effect of policy interventions on outcomes, including randomized evaluations, difference-in-differences, regression discontinuity designs and natural experiments. [...]
El MEBA se imparte y evalúa íntegramente en inglés. Solo el dominio acreditado del inglés permite cursar este máster. Metodologías de evaluación para políticas públicas El objetivo del curso es familiarizar a los estudiantes con la evaluación del impacto en economía. [...]

2021-22
Màster Universitari en Economia i Administració d'Empreses / University Master in Economics and Business Administration [990]
3 documents

Materials acadèmics : 2,360 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.