Resultats globals: 1,702 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 86 registres trobats
Materials acadèmics, 1,615 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
25 p, 406.2 KB La necesaria transformación del modelo productivo en España : el papel del territorio / Pareja Eastaway, Montserrat (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Turmo Garuz, Joaquin (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El fracaso de las bases del modelo productivo español fundamentado en una baja productividad se ha traducido en una incapacidad absoluta de reacción frente a la crisis económica con crecientes tasas de paro y un grave estancamiento del PIB. [...]
El fracàs de les bases del model productiu espanyol fonamentat en una baixa productivitat s'ha traduït en una incapacitat absoluta de reacció davant la crisi econòmica amb creixents taxes d'atur i un greu estancament del PIB. [...]
L'échec des fondements de modèle de production espagnol, basé sur une faible productivité a entraîné une incapacité totale à réagir à la crise économique avec des taux de chômage en hausse et une stagnation du PIB grave. [...]
The failure of the foundations of the Spanish production model based on low productivity has resulted in a complete inability to react to the economic crisis with rising unemployment rates and a serious stagnation of GDP. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.59
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 3 (Setembre-Desembre 2013) , p. 455-479  

Documents de recerca 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
27 p, 259.1 KB Consolidació del projecte cooperatiu Filigrana Produccions 360 / Mestre Garcia, Sergi ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest Treball de Final de Postgrau es basa en tres eixos, l'estudi de mercat i pla de màrqueting, l'enfortiment intern i la previsió de futur, començant per una valoració de la situació actual de la cooperativa.
Este Trabajo de Final de Postgrado se basa en tres ejes, el estudio de mercado y plan de marketing, el reforzamiento interno y la previsión de futuro, empezando por una valoración de la situación actual de la cooperativa.
This end of degree project is based on three lines of work: market research and marketing plan, internal strengthening, and future planning, beginning with an evaluation of the current state of the cooperative.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
84 p, 1.5 MB Historia del cooperativisme a Terrassa / Domínguez Sagredo, Jose Javier ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Presentem una història del cooperativisme a Terrassa des dels seus orígens fins a l'actualitat, analitzant el marc social, polític i econòmic on es van desenvolupar i finalitzant amb el testimoni viu de quatre de les cooperatives més emblemàtiques de la ciutat.
Presentamos una historia del cooperativismo a Terrassa desde sus orígenes hasta la actualidad, analizando el marco social, político y económico donde se fueron desarrollando y finalizando con el testimonio vivo de cuatro de las cooperativas más emblemáticas de la ciudad.
We are introducing a history of cooperativism to Terrassa, starting from its origins to the present. Analyzing the social, political and economic framework where they developed and ending with the living testimony of four flagship cooperatives in the city.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
3.
27 p, 2.0 MB L'Espai de co-treball cooperatiu com a eina pel foment de l'economia solidària / Tarrida Sugranyés, Gaspar ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball final de postgrau proposa la creació d'un espai de co-treball cooperatiu com a eina per al foment de l'Economia Social i Solidària (ESS) a la comarca del Ripollès. Aquest és un projecte col·lectiu d'un grup de persones amb activitat econòmica professional que estan convençudes de que el fet de treballar juntes potenciarà els seus projectes personals.
Este trabajo final de posgrado propone la creación de un espacio de co-trabajo cooperativo como herramienta para el fomento de la Economía Social y Solidaria (ESS) en la comarca del Ripollès. Este es un proyecto colectivo de un grupo de personas con actividad económica profesional que están convencidas de que el hecho de trabajar juntas potenciará sus proyectos personales.
This final postgraduate work proposes ​creating a space for cooperative co-working as a tool to promote Social and Solidarity Economy (​SSE) in the Ripollès region. This is a collective project ​that is being carried out by a group of people with professional economic activity who are convinced that working together will ​help ​boost their ​own ​personal projects.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
4.
22 p, 965.3 KB El projecte CO2coop i les possibilitats per revitalitzar el territori i diferents sectors econòmics / Saus Coma, Miquel ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El treball vol servir per donar a conèixer el projecte “Forestal Coop” que impulsa l'Agència de Desenvolupament del Berguedà a través de la subvenció Singulars que atorga el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. [...]
El trabajo quiere dar a conocer el proyecto “Forestal Coop” que esta concebido por l'Agència de Desenvolupament del Berguedà a traves de la Subvención Singulars que otorga el Departament d'Afers Socials i Families. [...]
The main ides is present the project “Forest Coop” lead by Agència de Desenvolupament del Berguedà through the Singulars grant, provided by the Departament d Afers Socials i Families. It is an opportunity to boost the forestry sector and the potentialities in the industry. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
5.
35 p, 1.2 MB La inserció sociolaboral de persones amb protecció internacional / Villaverde, Micaela ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Abrazo Cultural és una associació que va néixer en 2017 amb dos grans objectius, d'una banda brindar l'oportunitat d'aconseguir la inclusió soci-laboral de persones amb protecció internacional a Espanya i específicament de la ciutat de Barcelona; i d'altra banda, a través del seu treball trencar estigmes associats a determinades cultures. [...]
Abrazo Cultural es una asociación que nació en 2017 con dos grandes objetivos, por un lado brindar la oportunidad de alcanzar la inclusión socio-laboral de personas con protección internacional en España y específicamente de la ciudad de Barcelona; y por otro lado, a través de su trabajo romper estigmas asociados a determinadas culturas. [...]
Abrazo Cultural is an association that was born in 2017 with two major objectives, on the one hand, to provide the opportunity to achieve the social-labor inclusion of people with international protection in Spain and specifically in the city of Barcelona; and on the other hand, through his work to break stigmas associated with certain cultures. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
6.
92 p, 5.7 MB Mapa de la gestió de projectes de l'Economia Social i Solidària / Duocastella Pla, Elisabet ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El propòsit del treball és el d'elaborar un mapa de la gestió de projectes de les entitats de l'economia social i solidària a Catalunya, mapa en el qual s'han de incloure els principals indicadors de la gestió de projectes per cada entitat. [...]
El propósito del trabajo es el de elaborar un mapa de la gestión de proyectos de las entidades de la economía social y solidaria en Catalunya, mapa en el que se incluirán los principales indicadores de la gestión de proyectos para cada entidad. [...]
The work purpose is to create a map of the social economy entities and project management at Catalonia, the map will include the main project management performance indexes for each entity. The first part includes a state of the art between social economy and project management. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
7.
27 p, 1.7 MB Creació d'una cooperativa d'impuls de projectes socials a Zona Nord-Barcelona / Mesas Ruiz, Esther ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Treball final de Postgrau en Economia Social i Solidària, que planteja la proposta d'un projecte global a la Zona Nord de la ciutat de Barcelona. La creació d'un ecosistema econòmic i social local, mitjançant el disseny i impuls de projectes amb els criteris de la sostenibilitat, el cooperativisme i l'ecologia, en l'àmbit de la economia social i solidària. [...]
Trabajo final de Postgrado en Economia Social y Solidaria, que plantea la propuesta de un proyecto global en la Zona Norte de la ciudad de Barcelona. ​​La creación de un ecosistema económico y social local, el diseño y el impulso de proyectos con criterios de la sostenibilitat, el cooperativismo y la ecología, en el ámbito de la economía social y solidaria. [...]
Postgraduate work in Solidarity Economy, which proposes the idea of a global project in the Northern Zone of the city of Barcelona. The creation of a local economic and social ecosystem, promoting projects on the sustainability, cooperativism and ecology,social and solidarity economy. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
8.
40 p, 1015.1 KB Qui i com cuidem a qui cuida? : Resposta a una pregunta, incorporant la visió comunitària i la vinculació a l’Economia Social i Solidària / Bou Blanco, Mireia ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El present Treball Final de Postgrau pretén ser una aproximació al treball de les cures i la gent gran, tot abordant un marc teòric i un anàlisi de fonts: primàries i secundàries, per arribar a proposar una sessió de cocreació amb agents de la comunitat, per cuidar a les cuidadores. [...]
Aproximación al trabajo de los cuidados de la gente mayor, des de un marco teórico (des de la economía feminista y de las curas) y análisis de fuentes (cuantitativas y cualitativas) para llegar a una propuesta de vinculada a la ESS de abordaje a los cuidados desde un punto de vista comunitario y transformador.
Approach to elderly care, among a theoretical view (feminist economy) and sources analysis (quantitative and qualitative) to build a community-net care among the frame of Social and Solidarity Economy.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
9.
55 p, 3.8 MB La Meva Tribu. Espai de criança compartida i cotreball / Buerba Giralt, Neus ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Projecte d'implementació d'una iniciativa d'economia social i solidària basada en la creació d'un espai de criança compartida, cotreball i espai d'intercanvi familiar, al municipi de Castellar del Vallès (Barcelona). [...]
Proyecto de implementación de una iniciativa de economía social y solidaria basada en la creación de un espacio de crianza compartida, cotrabajo y espacio de intercambio familiar, en el municipio de Castellar del Vallès (Barcelona). [...]
Project for the implementation of an initiative of social and solidarity economy based on the creation of a shared breeding space, coworking and family interaction space, in the municipality of Castellar del Vallès (Barcelona). [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
10.
159 p, 3.8 MB Cooperativ-ESS? / Bordes Castells, Isabel ; García Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball pretén analitzar quina relació hi ha entre la Economia Social i Solidària i les cooperatives: una de les formes jurídiques que més s'hi adiu.
Este Trabajo pretende analitzar cuál es la relación entre Economia Social y Solidaria y las cooperativas: una de las forma jurídicas que más se adecua a esta economia.
This project aims to analyse the relationship between Social and Solidary Economy and co-operative organisations: one of the legal pathways which is best suited.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  

Documents de recerca : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1,615 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 342.1 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
2018-19
Màrqueting [1093]  
2.
7 p, 89.1 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Block I: Sociology of Consumption (part A and B) 1. Knowledge and visualization the characteristics of our consumer society. 2. Understanding the explanations on consumer behaviour from different theoretical perspectives. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
6 p, 84.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
7 p, 88.0 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
7 p, 92.4 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; Lopez Vicario, Jose ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 91.4 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Eusebio, Rossano ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
7.
4 p, 77.7 KB Treball de Final de Màster [42231] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
3 p, 72.4 KB Specific Topics in Applied Economics A [43792] / Padilla Rosa, Emilio ; Ramos Morilla, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
To provide a wider understanding in advanced techniques and topics for empirical research in economics.
2018-19
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
9.
3 p, 71.3 KB Master Thesis [42144] / Souto Nieves, Guadalupe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The master's thesis is a carefully argued scholarly paper of approximately 5. 000 - 6. 000 words (roughly 25-30 pages). It should present either an original research well founded and developed on a topic of your interest, or a survey of the state-of-the-art literature over a topic of your interest that is carefully documented from reliable and prestigious sources. [...]
2018-19
Màster Universitari en Economia i Administració d'Empreses / University Master in Economics and Business Administration [990]  
10.
4 p, 74.5 KB Advanced Topics in Applied Economics [43791] / Facchini Palma, Gabriel Alejandro ; López García, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
To provide a wider understanding in advanced techniques and topics for empirical research in economics.
2018-19
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  

Materials acadèmics : 1,615 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.