Resultats globals: 1,685 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 69 registres trobats
Materials acadèmics, 1,615 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
25 p, 406.2 KB La necesaria transformación del modelo productivo en España : el papel del territorio / Pareja Eastaway, Montserrat (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Turmo Garuz, Joaquin (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Creativitat, Innovació i Transformació Urbana) ; Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El fracaso de las bases del modelo productivo español fundamentado en una baja productividad se ha traducido en una incapacidad absoluta de reacción frente a la crisis económica con crecientes tasas de paro y un grave estancamiento del PIB. [...]
El fracàs de les bases del model productiu espanyol fonamentat en una baixa productivitat s'ha traduït en una incapacitat absoluta de reacció davant la crisi econòmica amb creixents taxes d'atur i un greu estancament del PIB. [...]
L'échec des fondements de modèle de production espagnol, basé sur une faible productivité a entraîné une incapacité totale à réagir à la crise économique avec des taux de chômage en hausse et une stagnation du PIB grave. [...]
The failure of the foundations of the Spanish production model based on low productivity has resulted in a complete inability to react to the economic crisis with rising unemployment rates and a serious stagnation of GDP. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.59
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 3 (Setembre-Desembre 2013) , p. 455-479  

Documents de recerca 69 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
45 p, 928.2 KB La relación entre el crecimiento económico y la degradación medioambiental / Montemayor Cejas, Pol ; Padilla, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El fuerte incremento de la degradación medioambiental a causa del desarrollo humano y económico ha provocado el surgimiento de una gran preocupación por la preservación del medioambiente durante las últimas décadas. [...]
2017
Graduat o Graduada en Economia [1280]
2 documents
2.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
67 p, 2.2 MB Estudi de la inserció laboral dels graduats en Comptabilitat i Finances de la Universitat Autònoma de Barcelona / Jiménez Espigares, Mireia ; Álvarez Gómez, Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball s'explica en quina situació laboral es troben els antics alumnes de la facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona, graduats en Comptabilitat i Finances. [...]
2018
Graduat o Graduada en Comptabilitat i Finances [947]  
4.
38 p, 1.6 MB Futbol d’elit europeu : els diners ho són tot? / González Sánchez, Daniel ; Trillas, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball analitza quin és el grau d’importància dels diners dins del món del futbol. I si existeixen altres determinants que puguin tenir un pes determinant en els resultats dels equips. Com podria ser el disposar d’una cantera potent com la del FC Barcelona i la del Reial Madrid, o el factor de tenir plantilles on conviuen moltes nacionalitats diferents amb poca representació nacional. [...]
This study analyses the importance level of money in the football performance. And if could exist other determinants that could have an influence in the teams results. Like have in your disposition a strong formative football as FC Barcelona and Real Madrid, or the factor of have multicultural squads with a few national players. [...]

2018
Graduat o Graduada en Economia [952]  
5.
38 p, 1.4 MB Quantitative methods for Big Data : Neural Networks / Oliva Riera, Marta ; Creel, Michael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2018
Graduat o Graduada en Economia [1280]
2 documents
6.
47 p, 927.2 KB Estimació d’una funció salarial explorant-hi la discriminació per qüestions de gènere / Casals Aixalà, David ; Farell Ferrer, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El treball és l’activitat central de la nostra jornada, el motor pel qual ens aixequem dia rere dia i que ens permet sobreviure, alhora que també ens proporciona un estatus social. Treballem per oferir un servei, per aportar un valor a la resta de persones i, sobretot, per trobar un significat a les nostres vides. [...]
2018
Graduat o Graduada en Economia [952]
2 documents
7.
118 p, 5.1 MB Creación y desarrollo de un e-commerce : Scrapbooking Shop / Gudiña Gil, Cristina ; Pedro Suárez Ramírez, Pedro, dir. (Universidad Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El e-commerce o comercio electrónico es una vía mediante la cual se realizan todos los procesos de compra-venta de todo tipo de bienes, servicios, y productos empleando internet como canal principal para llevar a cabo dicho proceso. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
8.
47 p, 2.5 MB The effects of foreign direct investment on economic growth : empirical evidence from Ireland / Llanos Artero, Pablo de ; Nicolini, Rosella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The purpose of this study is to disentangle the effects of foreign direct investment (FDI) on economic growth. The core of this paper is the empirical analysis for the case of Ireland, one of the leading FDI recipients in the EU. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
9.
87 p, 2.0 MB Corporate Reputation in Spain : MERCO Rankings & El Corte Inglés Case Study / Alarcón Ferrer, Mireia ; Raluca Silaghi, Florina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
This study aims to evince the importance to track corporate reputation and its impact in a context of globalisation, important information flows and high competitiveness. To do so, this study is focused on Corporate Reputation in Spain which in this case will be examined in two different ways, by analysing MERCO ranking, considered one consolidated reference and objective measurement tool for large companies operating in Spain; and then through a case study based on El Corte Inglés. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
10.
60 p, 2.0 MB Environmental factors that affect the entrepreneurial intention / Moreno i Sánchez, Anna ; Bannikova, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
There are several environmental factors that can influence the likelihood of an individual to start a business. In this bachelor thesis, the impact of those factors is studied. This analysis is based on 69 countries from all over the world and uses cross-sectional data from the World Bank Data and Global Entrepreneurship Monitor. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents

Documents de recerca : 69 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1,615 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 342.1 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
2018-19
Màrqueting [1093]  
2.
7 p, 89.1 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Block I: Sociology of Consumption (part A and B) 1. Knowledge and visualization the characteristics of our consumer society. 2. Understanding the explanations on consumer behaviour from different theoretical perspectives. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
6 p, 84.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
7 p, 88.0 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
7 p, 92.4 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; Lopez Vicario, Jose ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 91.4 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Sintas, Jordi ; Eusebio, Rossano ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
os nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
7.
4 p, 77.7 KB Treball de Final de Màster [42231] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
3 p, 72.4 KB Specific Topics in Applied Economics A [43792] / Padilla Rosa, Emilio ; Ramos Morilla, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
To provide a wider understanding in advanced techniques and topics for empirical research in economics.
2018-19
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
9.
3 p, 71.3 KB Master Thesis [42144] / Souto Nieves, Guadalupe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The master's thesis is a carefully argued scholarly paper of approximately 5. 000 - 6. 000 words (roughly 25-30 pages). It should present either an original research well founded and developed on a topic of your interest, or a survey of the state-of-the-art literature over a topic of your interest that is carefully documented from reliable and prestigious sources. [...]
2018-19
Màster Universitari en Economia i Administració d'Empreses / University Master in Economics and Business Administration [990]  
10.
4 p, 74.5 KB Advanced Topics in Applied Economics [43791] / Facchini Palma, Gabriel Alejandro ; López García, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
To provide a wider understanding in advanced techniques and topics for empirical research in economics.
2018-19
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  

Materials acadèmics : 1,615 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.