visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Facultat de Ciències de l'Educació
qualsevol camp
resum
afiliació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Antoni Lloret
Anàlisi
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Athenea digital
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Fons Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions locals
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Història de la Ciènci...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca de Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
Dades de recerca
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
EDO (Equip de Desenvolupament ...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enrahonar
Equinus
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Facultat Ciències de l'Educaci...
Facultat de Ciències. TFG
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Facultat de Psicologia. TFG
Facultat de Traducció i d'Inte...
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. Treballs de Fi de...
Faventia
Fons Col·legi Oficial de Veter...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup d’Investigació en Estruct...
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Grup de Recerca en Infància i...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Unitat d’Excel·lència Maria de...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Inter Asia papers
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital
Maria Dolores Baucells Sánchez
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Mirabilia
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Xavier Fàbregas i Comadran, ll...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
2,928
registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
5
registres trobats
Documents de recerca
,
168
registres trobats
Materials didàctics
,
12
registres trobats
Materials acadèmics
,
2,739
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
5
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
342 p, 11.2 MB
AICLE – CLIL – EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques.
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart, Marta
;
Planas, Núria
;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells , Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
5
registres trobats
1.
13 p, 852.4 KB
Millorar l'expressió escrita dels estudiants universitaris : 10 idees per al personal acadèmic
/
Serra, Enric
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Llengües
L'edició d'aquesta guia forma part de les accions de la Facultat d'Educació de la UAB pel que fa a la formació del professorat i del Pla de Millora de la Competència Lingüística, amb l'objectiu de consolidar la competència comunicativa de tots els estaments implicats.
2016
Registre complet
-
2.
18 p, 125.0 KB
Reglament de la Facultat de Ciències de l'Educació
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
2004
Registre complet
-
3.
74 p, 9.4 MB
Memòria de Sant Cugat : passat, present i futur de la nostra agricultura. Unitat didàctica, 3er curs d'Educació Secundària Obligatòria
/
Espinet Blanch, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bachs, Montserrat
;
Bosch, Dolors
;
Molina, Raquel
;
IES Joaquima Pla i Farreras (Sant Cugat del Vallès)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida
;
Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
Unitat didàctica per a 3er curs de la ESO sobre el passat, present i futur de l'agricultura al municipi Sant cugat del Vallès.
2010 (
Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 4
)
Registre complet
-
4.
232 p, 5.1 MB
Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua.
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Nussbaum, Luci,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Cenoz, Jasone
;
Pekarek-Doheler, Simona
;
Gajo, Laurent
;
Sanmartí, Neus
;
Oliveras, Begonya
;
Moore, Emilee
;
Dalton-Puffer, Christiane
;
Whittaker, Rachel
;
Llinares, Ana
;
Cots, Josep Maria
;
Clemente, Mercè
;
Arnau, Joaquim
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Registre complet
-
5.
342 p, 11.2 MB
AICLE – CLIL – EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques.
/
Escobar Urmeneta, Cristina,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Evnitskaya, Natalia,
ed. ;
Moore, Emilee,
ed. ;
Patiño Santos, Adriana,
ed.
;
Costa, Francesca
;
Gallart, Marta
;
Planas, Núria
;
Horrillo Godino, Zoraida
;
Infante, Debora
;
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, Emilio
;
Labajos, Diana
;
Martín Rojo, Miguel
;
Martín Rojo, Luisa
;
Menegale, Marcella
;
Moate, Josephine
;
Oliva Girbau, Àngels
;
Sagasta, Pilar
;
Pedrosa, Begoña
;
Madinabeitia, Monika
;
Nazabal, Ainara
;
Barnes, Julia
;
Sainz Osinaga, Matilde
;
Ozaeta, Arantza
;
Garro, Eneritz
;
Perez, Karmele
;
Egizabal, Diego
;
Vallbona González, Anna
;
Barbero, Teresina
;
Canet Pladevall, Roser
;
Evnitskaya, Natalia
;
Coral, Josep
;
Hernández Sierra, M. Àngels
;
Lupu, Olesia
;
Maggi, Fabrizio
;
Martínez Feito, Rosa Ángeles
;
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Sandberg, Ylva
;
Camacho, Mar
;
Lorenzo, Neus
;
Canal Santos, Imma
;
Mayans Balcells , Pere
;
Lorenzo Galés, Neus
;
Margelí, Jordi
;
Bou, Núria
;
Vidal, Francesca
;
Maldonado, Natàlia
;
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)
Registre complet
-
Documents de recerca
168
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
89 p, 3.5 MB
Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar
/
Tena Gallego, Èlia
;
Couso, Digna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. [...]
2017
Registre complet
-
2.
98 p, 1.9 MB
Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school
/
Vilarrubias Aguiar, Laia
;
Espinet Blanch, Mariona,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
3.
16 p, 772.9 KB
Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola
/
Tuset Queralt, Marc
;
Morón Velasco, Mar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d’implementar un nou model d’educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
4.
57 p, 1.1 MB
Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària
/
Torrescasana Cuders, Laura
;
Armengol Asparo, Maria Carme,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El present document esdevé una eina molt útil d’orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l’aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l’actitud emprenedora entre els nens i nenes d’Educació Primària i afavoreixen l’adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l’emprenedoria. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
5.
119 p, 2.5 MB
The music teachers' competencies from school to school
/
Sambola Figueras, Anna Maria
;
Casals Ibáñez, Albert,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This project titled The music teachers’ competencies from school to school seeks to identify whether the competences of a music teacher are different according to the school methodologies. For this purpose, we made a qualitative study and contrasted literature review, three interviews of music teachers that work in schools with different methodologies and the observation of their classes. [...]
El Treball de Fi de Grau titulat The music teachers’ competencies from school to school pretén valorar si les competències d’un mestre de música són diferents segons l’escola on treballen. Per aquest objectiu, s’ha realitzat un estudi qualitatiu on hem contrastat bibliografia, tres entrevistes a tres mestres de música que treballen a escoles diferents en metodologia i n’hem observat les seves classes. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
6.
22 p, 641.0 KB
Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària
/
Nuel González, Anna
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l’alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l’aula. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
7.
75 p, 5.2 MB
D'un context fictici a un context real. Canvis en el discurs científic dels alumnes sobre els factors que regulen el creixement d'una població
/
Martí Muñoz, Laura
;
Márquez Bargalló, Conxita,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Des de les aules de primària sorgeix la necessitat d’establir connexions entre les diferents àrees del currículum. El treball de fi de grau que es presenta té com a objectiu reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d’establir connexions a l’aula de primària, entre les ciències, les matemàtiques i la llengua, per comprendre un fenomen científic, en aquest cas, el creixement de les poblacions. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
8.
87 p, 1.5 MB
Disseny de recursos per atendre les necessitats educatives especials en l'àmbit no formal en col·laboració amb el Centre de Recuperació d'Animals Marins
/
Marsal Palomas, Jordina
;
Valdés Sánchez, Laura,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L’educació inclusiva s’ha convertit en un repte dins l’àmbit educatiu i a la societat en general, això implica un procés i uns canvis en la manera de pensar i entendre les relacions d’igualtat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
9.
93 p, 7.4 MB
Importància de l'establiment de connexions matemàtiques a l'aula. Discutint si és possible el creixement de la població de conills del prat Fibonacci
/
Marín Tabuenca, Ana
;
Badillo Jiménez, Edelmira,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Treball de Final de Grau té l'objectiu de reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d'establir connexions a l'aula de primària, entre ciències, matemàtiques i llengua, per tal de comprendre un fenomen científic com és el creixement de les poblacions. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
10.
21 p, 508.7 KB
L'educador en el nostre sistema educatiu. Bullying, convivència i valors
/
Majada Cuadrado, Francisco Javier
;
Burriel Manzanares, Francesca,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El bullying o assetjament escolar no és un fenòmen modern; no obstant això, amb les noves tecnologies la seva preeminència i efectes semblen haver augmentat i traspassat fronteres. Amb l’objectiu d’aportar-ne una panoràmica global, aquest treball de final de grau defineix i caracteritza el bullying mitjançant l’anàlisi de diverses recerques –acadèmiques o lligades al món de les organitzacions no lucratives que hi lluiten en contra–. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Social
[
827
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
168
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
16 p, 251.0 KB
Balanç de competències professionals
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Badillo Jiménez, Edelmira
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Martínez Valero, Joan Josep
;
Nicolich Salvat, Marc
;
Sabaté Gómez, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014
Registre complet
-
2.
16 p, 761.6 KB
Balanç de competències interpersonals i acadèmiques
/
Martínez Muñoz, Màrius
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Badillo Jiménez, Edelmira
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Martínez Valero, Joan Josep
;
Nicolich Salvat, Marc
;
Sabaté Gómez, Elena
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014
Registre complet
-
3.
36 p, 5.3 MB
A World of Diversity
/
Marga Adrover
;
Maria Carrasco
;
Oriol Pallarés,
dir. ;
M. Rosa Batlle,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world’s diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
4.
147 p, 15.5 MB
New Materials
/
Mateo, Carmen
;
Pozo, Raquel del
;
Simon, Jill,
dir. ;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
5.
59 p, 5.7 MB
Triangulate the world
/
Vera Llistar, Anna
;
Petit Olivella, Carlota,
dir. ;
Oriol Pallarés,
dir. ;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
6.
41 p, 3.6 MB
Nothing is what it seems
/
Morales Herrero, Rocío
;
Villagrasa Valdivieso, Núria
;
Malonda Mena, Anna,
dir. ;
Lobo Vírseda, María José,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Stereotypes are false ideas about social groups that we can find in our day-to-day, and they are usually related to prejudices and discrimination. In this lesson you will learn to become aware of them in different contexts, and you will work in teams to perform an oral presentation to show your classmates an example of stereotypes.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
23 documents
Registre complet
-
7.
57 p, 1.9 MB
Discovering China
/
Carrion, Virgínia
;
Parera, Montse
;
Orquín, Salvador,
dir. ;
Pallarés, Oriol,
dir.
;
CLILSI
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
8.
101 p, 2.4 MB
Be water my friend
/
Medina, Tatiana
;
Serra, Núria
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Mas, Miquel,
dir.
;
Pelegrina, María Jesús,
dir. ;
CLILSI
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
9.
80 p, 3.4 MB
An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times
/
Crous, Mariona
;
Pérez, Carla
;
Prat, Jaume
;
Lobo Vírseda, Maria José,
dir.
;
Manau Santacana, Glòria,
dir. ;
CLILSI
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time –going backwards and forwards– while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (
Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2
)
2 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 409.1 KB
Plantilla de planificació d'unitats didàctiques per AICLE i contextes rics en contingut
/
CLILSI
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
2010
4 documents
Registre complet
-
Materials didàctics :
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
2,739
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 88.1 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Santisteban Fernández, Antoni
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Rifà Valls, Maria Montserrat
;
Martínez Mínguez, María Lurdes
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2017-18
3 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 77.0 KB
Inclusió Socioeducativa i Orientació al Llarg de la Vida: Aportacions des de la Recerca
[
43201
] /
Jurado de los Santos, Pedro
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer el marc conceptual entorn la inclusió socioeducativa 2. Analitzar processos d'inclusió educativa i social, focalitzats sobre grups i/o col·lectius en situació de vulnerabilitat. 3. [...]
2017-18
Registre complet
-
3.
7 p, 104.7 KB
L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca
[
43225
] /
Dooly Owenby, Melinda Ann
;
Masats Viladoms, Maria Dolors
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracidad i la multimodalitat. [...]
Introduction to multilingual projects for schools within the European framework. Introduction to research related to integrating language learning and other curricula. Become familiar with research and its application to multiple literacies and multimodality. [...]
Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. [...]
2017-18
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 92.4 KB
La Recerca sobre l'Ensenyament del Temps Històric, l'Espai Geogràfic i la Formació del Pensament Social
[
43205
] /
Santisteban Fernández, Antoni
;
Oller Freixa, Montserrat
;
Pagès Blanch, Joan
;
Llusa Serra, Juan
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: consciència històrica i temporalitat, imaginació històrica i empatia, i interpretació de les fonts. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. [...]
- Analyzing the different aspects of the formation of historical thinking: historical consciousness and temporality, historical imagination and empathy, and interpretation of the sources. - Analyzing the different aspects of the formation of geographical thinking: space construction, landscape, territory and identities. [...]
- Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento histórico: conciencia histórica y temporalidad, imaginación histórica y empatía, e interpretación de las fuentes. - Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. [...]
2017-18
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 82.7 KB
La Recerca en l'Àmbit de l'Educació per a una Ciutadania Democràtica
[
43226
] /
Santisteban Fernández, Antoni
;
Oller Freixa, Montserrat
;
Pagès Blanch, Joan
;
González Monfort, Neus
;
Gil Carmona, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Establir les bases per a la recerca sobre l'educació per a la ciutadania, des de l'educació política a l'estudi dels drets de segona generació. - Analitzar les investigacions sobre l'ensenyament i l'estudi del patrimoni a partir de recursos digitals. [...]
- Establishing the basis for citizenship education research, from political education to the study of second generation rights. - Analyzing research on teaching and the study of heritage from digital resources. [...]
- Establecer las bases para la investigación sobre la educación para la ciudadanía, desde la educación política al estudio de los derechos de segunda generación. - Analizar las investigaciones sobre la enseñanza y el estudio del patrimonio a partir de recursos digitales. [...]
2017-18
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 83.0 KB
Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny
[
43199
] /
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Espinet Blanch, Mariona
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Mèlich Sangrà, Joan-Carles
;
Santisteban Fernández, Antoni
;
Alvarez Canovas, Isabel
;
Planas Raig, Nuria
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.
2017-18
3 documents
Registre complet
-
7.
4 p, 78.0 KB
Experiència i Recerca: Espais de Creació i Desenvolupament de la Persona
[
43221
] /
Barrera Fusté, Jaume
;
Torrebadella Flix, Francesc Xavier
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiarà des del àmbit transversal de l'espai: l'experiència i pràctica de l'educació artística, l'educació corporal i la psicomotricitat. Ho farà baix el signe de la creativitat i el desenvolupament de la persona, i tenint en compte les transformacions que experimenta el concepte d'espai i la seva vivència en el canvi de paradigma que reclama l'educació actual. [...]
2017-18
Registre complet
-
8.
4 p, 76.4 KB
Treball de Fi de Màster
[
43217
] /
Pàmies Rovira, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té com a objectiu principal avaluar la integració de les competències adquirides en el Màster. El Treball de Fi de Màster s'estableix com una recerca en l'àmbit de l'educació desenvolupada amb dades empíriques que l'alumne realitza individualment i presenta davant d'un tribunal.
El Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias adquiridas en el Máster. El Trabajo de Fin de Màster se establece como una investigación en el ámbito de la educación desarrollada con datos empíricos que el alumno desarrolla individualmente y presenta ante un tribunal.
2017-18
3 documents
Registre complet
-
9.
14 p, 122.3 KB
Biologia i Geologia i la seva Didàctica
[
42084
] /
Márquez Bargalló, Conxita
;
Bach Plaza, Joan
;
Gené Torrabadella, Jordi
;
Roqué Rodríguez, Xavier
;
Barquinero, J. F.
(Joan Francesc) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Tabernero Holgado, Carlos
;
Espunya Prat, Maria Carme
;
García Viloca, Mireia
;
Àlvarez Calafell, Francesc Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ;
Couso Lagaron, Digna Maria
;
Marbà Tallada, Anna
;
Saura Mas, Sandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Lopez Simo, Victor
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 83.0 KB
Recerca sobre Educació Ambiental i del Consum en un Món Globalitzat i Complex
[
43223
] /
Calafell Subirá, Genina
;
Santisteban Fernández, Antoni
;
Junyent Pubill, Merce
;
Anguera Cerarols, Carles
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació en educació ambiental i educació del consum constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. El mòdul pren com a punt de partida la investigació en educació ambiental, educació del consum i educació econòmica, com diverses maneres d'abordar, des de l'educació, les relacions entre les persones i el medi i entre les pròpies persones. [...]
2017-18
Registre complet
-
Materials acadèmics :
2,739
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia
5
registres trobats
1.
El corazón helado
/
Grandes, Almudena
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Conferència a càrrec d'Almudena Grandes, escriptora. Diuen que "El corazón helado" és la seva novel·la més ambiciosa. A través de la història de dues famílies ens ofereix un panorama emocionant de la història recent d'Espanya, i també del conflicte de les noves generacions amb la memòria.
2008
Registre complet
-
2.
Conferència d'Ana María Matute
/
Matute, Ana María
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Ana Maria Matute, novel·lista, premi Cervantes al 2010 i membre de la Real Academía Española, realitza un col·loqui amb els estudiants de la Facultat de Ciències de l'Educació sobre la "creació literària" amb la interacció dels estudiants presents.
2003
Registre complet
-
3.
Vida y mundos de ficción de Ana María Matute
/
Matute, Ana María
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'escriptora Ana María Matute ha realitzat a la Facultat de Lletres la conferencia 'Vida y mundos de ficción', en la que parla dels seus orígens com escriptora adolescent i recorda a antics amics. [...]
2011
Registre complet
-
4.
Programa documental dedicat a l'artista Margarita Andreu
/
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Margarita Andreu (Sercs 1953). El treball de Margarita Andreu amb els anys ha experimentat una progressiva evolució d'alguns temes que són constants en la seva investigació expressiva. La coherència de la cerca sobre les relacions llum i espai, ple i buit, color i transparència, han dut a l'artista a afrontar diverses modalitats creatives, els resultats de les quals són, únicament, aparentment heterogènies.
2007 (
Creart
)
Registre complet
-
5.
15 minuts amb... Maria Teresa Codina
/
Álvarez Raventós, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Entrevista a Maria Teresa Codina i Mir (Barcelona, 1927), mestra d'una àmplia trajectòria professional, compromesa amb la renovació pedagògica i amb els sectors socials més desfavorits. Va obrir i dirigir l'Escola Talitha, un projecte innovador i en català en ple franquisme. [...]
2012 (
15 minuts amb
)
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.