Resultats globals: 3,094 registres trobats en 0.03 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 170 registres trobats
Materials didàctics, 12 registres trobats
Materials acadèmics, 2,903 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE – CLIL – EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques. / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart, Marta ; Planas, Núria ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
13 p, 852.4 KB Millorar l'expressió escrita dels estudiants universitaris : 10 idees per al personal acadèmic / Serra, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
L'edició d'aquesta guia forma part de les accions de la Facultat d'Educació de la UAB pel que fa a la formació del professorat i del Pla de Millora de la Competència Lingüística, amb l'objectiu de consolidar la competència comunicativa de tots els estaments implicats.
2016  
2.
18 p, 125.0 KB Reglament de la Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2004  
3.
74 p, 9.4 MB Memòria de Sant Cugat : passat, present i futur de la nostra agricultura. Unitat didàctica, 3er curs d'Educació Secundària Obligatòria / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bachs, Montserrat ; Bosch, Dolors ; Molina, Raquel ; IES Joaquima Pla i Farreras (Sant Cugat del Vallès) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
Unitat didàctica per a 3er curs de la ESO sobre el passat, present i futur de l'agricultura al municipi Sant cugat del Vallès.
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 4)  
4.
232 p, 5.1 MB Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua. / Escobar Urmeneta, Cristina, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cenoz, Jasone ; Pekarek-Doheler, Simona ; Gajo, Laurent ; Sanmartí, Neus ; Oliveras, Begonya ; Moore, Emilee ; Dalton-Puffer, Christiane ; Whittaker, Rachel ; Llinares, Ana ; Cots, Josep Maria ; Clemente, Mercè ; Arnau, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011  
5.
342 p, 11.2 MB AICLE – CLIL – EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques. / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart, Marta ; Planas, Núria ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Documents de recerca 170 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
91 p, 2.6 MB L'Ús del cos en l'aprenentatge de l'escriptura : estudi sobre la tècnica Alexander aplicada en un context escolar / Faustino Aldea, Ariadna ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest estudi pretén analitzar els efectes de la Tècnica Alexander en relació als hàbits posturals associats a l'aprenentatge de l'escriptura. La metodologia utilitzada ha estat mixta. La mostra infants de entre 5 i 6 anys. [...]
2015  
2.
31 p, 929.2 KB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l’educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l’escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
3.
89 p, 3.5 MB Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar / Tena Gallego, Èlia ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. [...]
2017  
4.
98 p, 1.9 MB Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school / Vilarrubias Aguiar, Laia ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
16 p, 772.9 KB Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola / Tuset Queralt, Marc ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d’implementar un nou model d’educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
6.
57 p, 1.1 MB Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària / Torrescasana Cuders, Laura ; Armengol Asparo, Maria Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document esdevé una eina molt útil d’orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l’aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l’actitud emprenedora entre els nens i nenes d’Educació Primària i afavoreixen l’adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l’emprenedoria. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
119 p, 2.5 MB The music teachers' competencies from school to school / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibáñez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This project titled The music teachers’ competencies from school to school seeks to identify whether the competences of a music teacher are different according to the school methodologies. For this purpose, we made a qualitative study and contrasted literature review, three interviews of music teachers that work in schools with different methodologies and the observation of their classes. [...]
El Treball de Fi de Grau titulat The music teachers’ competencies from school to school pretén valorar si les competències d’un mestre de música són diferents segons l’escola on treballen. Per aquest objectiu, s’ha realitzat un estudi qualitatiu on hem contrastat bibliografia, tres entrevistes a tres mestres de música que treballen a escoles diferents en metodologia i n’hem observat les seves classes. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
22 p, 641.0 KB Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària / Nuel González, Anna ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l’alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l’aula. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
75 p, 5.2 MB D'un context fictici a un context real. Canvis en el discurs científic dels alumnes sobre els factors que regulen el creixement d'una població / Martí Muñoz, Laura ; Márquez Bargalló, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Des de les aules de primària sorgeix la necessitat d’establir connexions entre les diferents àrees del currículum. El treball de fi de grau que es presenta té com a objectiu reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d’establir connexions a l’aula de primària, entre les ciències, les matemàtiques i la llengua, per comprendre un fenomen científic, en aquest cas, el creixement de les poblacions. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
10.
87 p, 1.5 MB Disseny de recursos per atendre les necessitats educatives especials en l'àmbit no formal en col·laboració amb el Centre de Recuperació d'Animals Marins / Marsal Palomas, Jordina ; Valdés Sánchez, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’educació inclusiva s’ha convertit en un repte dins l’àmbit educatiu i a la societat en general, això implica un procés i uns canvis en la manera de pensar i entendre les relacions d’igualtat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Documents de recerca : 170 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 251.0 KB Balanç de competències professionals / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
2.
16 p, 761.6 KB Balanç de competències interpersonals i acadèmiques / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L’orientació de l’estudiant universitari del Grau d’Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d’un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
3.
36 p, 5.3 MB A World of Diversity / Marga Adrover ; Maria Carrasco ; Oriol Pallarés, dir. ; M. Rosa Batlle, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world’s diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
4.
147 p, 15.5 MB New Materials / Mateo, Carmen ; Pozo, Raquel del ; Simon, Jill, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
5.
59 p, 5.7 MB Triangulate the world / Vera Llistar, Anna ; Petit Olivella, Carlota, dir. ; Oriol Pallarés, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
6.
41 p, 3.6 MB Nothing is what it seems / Morales Herrero, Rocío ; Villagrasa Valdivieso, Núria ; Malonda Mena, Anna, dir. ; Lobo Vírseda, María José, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Stereotypes are false ideas about social groups that we can find in our day-to-day, and they are usually related to prejudices and discrimination. In this lesson you will learn to become aware of them in different contexts, and you will work in teams to perform an oral presentation to show your classmates an example of stereotypes.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
23 documents
7.
57 p, 1.9 MB Discovering China / Carrion, Virgínia ; Parera, Montse ; Orquín, Salvador, dir. ; Pallarés, Oriol, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
8.
101 p, 2.4 MB Be water my friend / Medina, Tatiana ; Serra, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mas, Miquel, dir. ; Pelegrina, María Jesús, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
9.
80 p, 3.4 MB An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times / Crous, Mariona ; Pérez, Carla ; Prat, Jaume ; Lobo Vírseda, Maria José, dir. ; Manau Santacana, Glòria, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time –going backwards and forwards– while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
10.
4 p, 409.1 KB Plantilla de planificació d'unitats didàctiques per AICLE i contextes rics en contingut / CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010
4 documents

Materials didàctics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 2,903 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 96.1 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gimeno Abad, Ricardo ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 100.4 KB Educació de les arts visuals en educació infantil I [101992] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Verger Fransoy, Emilia Maria ; Pla Puig, Imma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. [...]
The main objectives of this course are: To know the components of art and visual language. Using art and visual language to express personal and collective understanding of cultures. To perceive, interpret, create, express and produce art and visual languages Applying learning and teaching strategies in the field of visual arts: image, object and space. [...]
Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
6 p, 96.8 KB Joc i moviment en educació infantil [101998] / Pérez Martín, Maria del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es complementa amb la Didàctica de l'Educació Corporal en Educació Infantil de 3r. curs, i amb la Educació Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil de 4t. curs. L'assignatura adopta com a eix bàsic el joc i el moviment a l'edat 0-6, centrant-se en conèixer les maneres de jugar dels infants d'aquestes edats així com les necessitats de moviment que d'elles es desprenen. [...]
This course is complemented by the Teaching Body in Early Childhood Education 3rd. course, and the Psychomotor Education in early childhood 4th. course. The course takes as its basic axis and the game moving at the age 0-6, focusing on ways to make the play of children in this age group as well as the needs arise them movement. [...]
Esta asignatura se complementa con la Didáctica de la Educación Corporal en Educación Infantil de 3º. curso, y con la Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil de 4º. curso. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
6 p, 97.9 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 96.8 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán Sierra, José Antonio ; Alvarez Canovas, Isabel ; Urrea Monclus, Aida ; Ferrer Miquel, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
4 p, 90.5 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente Rodríguez, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
6 p, 98.4 KB Pràcticum IV [102062] / Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...]
Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...]
El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
4 p, 88.0 KB Veu, direcció, cançó i la seva didàctica [102029] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Vallvé Cordomí, Joaquim Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Obtenir recursos per adquirir una bona actitud corporal necessària en el cant i en la direcció musical. Conèixer les bases fonamentals per cantar amb una veu natural que sigui alhora un bon model per als alumnes. [...]
TRANSLATION PENDING REVIEW Get resources to acquire a good body attitude required in singing and musical direction . Learn the fundamentals to sing with a natural voice that is both a good model for students . [...]
Obtener recursos para adquirir una buena actitud corporal necesaria en el canto y en la dirección musical. Conocer las bases fundamentales para cantar con una voz natural que sea a la vez un buen modelo para los alumnos. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 102.3 KB Organització de l'espai escolar, materials i habilitats docents [102000] / Parera Garcia, Monica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a comprendre els recursos espai-temporals en relació a l'organització general del centre educatiu i la coherència que aquests tenen en la concreció d'uns plantejaments institucionals. [...]
The course is designed to understand the "espai-temporal" resources in relation to the general organization of the school and they have consistency in the realization of some institutional approaches. [...]
La asignatura está orientada a comprender los recursos espacio-temporales en relación a la organización general del centro educativo y la coherencia que éstos tienen en la concreción de unos planteamientos institucionales. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
10.
5 p, 92.4 KB Orientació Escolar [103525] / Martínez Muñoz, Màrius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores escolars que treballaran en col·laboració amb mestres, famílies i professionals vinculats al món escolar del territori. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims to train guidance practitioners working at schools in collaboration with teachers, families and other professionals linked with the school and the territory. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso pretende sentar las bases de la orientación escolar y académica en las etapas obligatorias del sistema educativo. Proporcionará los fundamentos y principales estrategias para desarrollar acciones de orientación escolar en colaboración con lso docentes, las famílias y otros profesionales del territorio. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Materials acadèmics : 2,903 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 5 registres trobats  
1.
El corazón helado / Grandes, Almudena ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Conferència a càrrec d'Almudena Grandes, escriptora. Diuen que "El corazón helado" és la seva novel·la més ambiciosa. A través de la història de dues famílies ens ofereix un panorama emocionant de la història recent d'Espanya, i també del conflicte de les noves generacions amb la memòria.
2008
   
2.
Conferència d'Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Ana Maria Matute, novel·lista, premi Cervantes al 2010 i membre de la Real Academía Española, realitza un col·loqui amb els estudiants de la Facultat de Ciències de l'Educació sobre la "creació literària" amb la interacció dels estudiants presents.
2003
   
3.
Vida y mundos de ficción de Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escriptora Ana María Matute ha realitzat a la Facultat de Lletres la conferencia 'Vida y mundos de ficción', en la que parla dels seus orígens com escriptora adolescent i recorda a antics amics. [...]
2011
   
4.
Programa documental dedicat a l'artista Margarita Andreu / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Margarita Andreu (Sercs 1953). El treball de Margarita Andreu amb els anys ha experimentat una progressiva evolució d'alguns temes que són constants en la seva investigació expressiva. La coherència de la cerca sobre les relacions llum i espai, ple i buit, color i transparència, han dut a l'artista a afrontar diverses modalitats creatives, els resultats de les quals són, únicament, aparentment heterogènies.
2007 (Creart)
   
5.
15 minuts amb... Maria Teresa Codina / Álvarez Raventós, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Entrevista a Maria Teresa Codina i Mir (Barcelona, 1927), mestra d'una àmplia trajectòria professional, compromesa amb la renovació pedagògica i amb els sectors socials més desfavorits. Va obrir i dirigir l'Escola Talitha, un projecte innovador i en català en ple franquisme. [...]
2012 (15 minuts amb)
   

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.