Results overview: Found 5,110 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 6 records found
Research literature, 246 records found
Learning materials, 12 records found
Course materials, 4,842 records found
Graphic and multimedia documents, 5 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Books and collections 6 records found  
1.
124 p, 1.9 MB Autoinforme d'acreditació Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2014-
3 documents
2.
13 p, 852.4 KB Millorar l'expressió escrita dels estudiants universitaris : 10 idees per al personal acadèmic / Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
L'edició d'aquesta guia forma part de les accions de la Facultat d'Educació de la UAB pel que fa a la formació del professorat i del Pla de Millora de la Competència Lingüística, amb l'objectiu de consolidar la competència comunicativa de tots els estaments implicats.
2016  
3.
18 p, 125.0 KB Reglament de la Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2004  
4.
74 p, 9.4 MB Memòria de Sant Cugat : passat, present i futur de la nostra agricultura. Unitat didàctica, 3er curs d'Educació Secundària Obligatòria / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autonoma de Barcelona) ; Bachs, Montserrat ; Bosch, Dolors ; Molina, Raquel ; IES Joaquima Pla i Farreras (Sant Cugat del Vallès) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
Unitat didàctica per a 3er curs de la ESO sobre el passat, present i futur de l'agricultura al municipi Sant cugat del Vallès.
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 4)  
5.
232 p, 5.1 MB Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua / Escobar Urmeneta, Cristina, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cenoz, Jasone ; Pekarek-Doheler, Simona ; Gajo, Laurent ; Sanmartí, Neus ; Oliveras, Begonya ; Moore, Emilee ; Dalton-Puffer, Christiane ; Whittaker, Rachel ; Llinares, Ana ; Cots, Josep Maria ; Clemente, Mercè ; Arnau, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011  
6.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Research literature 246 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
57 p, 1.0 MB Corponexiones. Un cuerpo que piensa/critica/crea/conecta a través de la danza / Fuster Cascio, Diana Lorena ; Rifà Valls, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Creación del pensamiento crítico/analítico desde una perspectiva de corporal que conecta/crea/piensa/critica para crear Corponexiones a través de la danza y el movimiento, una investigación basada en las artes/IBA con el objetivo de construir y potenciar los conocimientos previos en cuerpos decolonizados.
Creació d'un pensament crític/analític des d'una perspectiva corporal que connecti/creï/pensi/critiqui per crear Corponexions a través de la dansa i el moviment, una investigació artística/basada en l'IBA amb l'objectiu de construir i potenciar coneixements previs en cossos descolonitzats.
Creation of critical/analytical thinking from a body perspective that connects/creates/thinks/criticizes to create Corponexions through dance and movement, an arts/IBA-based research with the aim of building and enhancing previous knowledge in decolonized bodies.

Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona, 2019
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
2.
39 p, 532.0 KB El mite de l'amor romàntic a Infantil. Com entenen l'amor les nenes de P5? / Casado Barahona, Silvia ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mite de l'amor romàntic està present a la societat actual i hi ha molts aspectes negatius que se'n deriven d'aquest. Per això, l'objectiu principal d'aquest treball és saber quina concepció tenen 6 nenes de P5 sobre l'amor i l'acceptació de diversos tipus d'amor i relacions i comprovar si estan influenciades o no pel mite de l'amor romàntic. [...]
El mito del amor romántico está presente en la sociedad actual y hay muchos aspectos negativos que derivan de él. Por eso, el objetivo principal de este trabajo ha sido comprobar qué concepción tienen 6 niñas de P5 sobre el amor y la aceptación de diversos tipos de amor y relaciones y comprobar si están influenciadas o no por el mito del amor romántico. [...]
The myth of romantic love is still present in today's society and there are many negative aspects stem from it. So, the main aim of this project is to check what conception 6 girls from P5 course have about love and the acceptance of different kinds of love and relationships and whether or not they are influenced by the myth of romantic love. [...]

2020
Grau en Educació infantil [847]  
3.
76 p, 2.3 MB La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Tomàs i Folch, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació del segle XXI s'exposa als desafiaments d'un món canviant, i apareix la necessitat de canvis i millora de la teoria i la pràctica educativa. Aquesta recerca té l'objectiu d'identificar les característiques culturals comuns entre centres d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu en el context català. [...]
2019
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
4.
34 p, 2.4 MB Conocimiento de futuros profesores de primaria sobre el uso de la lengua para la enseñanza de Matemáticas. Estudio con la relación área-volumen / Caro Villar, Abigail ; Planas Raig, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca en educació presenta un estudi sobre aspectes didàctics, matemàtics i lingüístics del coneixement d'un d'estudiants per professor d'educació primària. Mitjançant dades de respostes a un qüestionari individual, s'analitzen els aspectes esmentats utilitzant mètodes deductius d'anàlisi qualitativa del contingut. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre 2020  
5.
111 p, 3.4 MB Factors contributing to the subjective professional wellbeing of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia / Lovtskaya, Anastasia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation offers an exploratory qualitative study of professional subjective wellbeing (SWB) of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia, working in primary and secondary education. [...]
Este trabajo final de master ofrece un estudio cualitativo exploratorio del bienestar subjetivo profesional (SWB) de los docentes de educación primaria y secundaria que utilizan el enfoque de aprendizaje integrado de contenido y lenguaje (AICLE) en Cataluña. [...]

2020  
6.
1241x1754, 733.3 KB Roles and Patterns of Interaction in EFL Group Work / Núñez Marsal, Clara ; Dooly, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation aims at identifying the roles and patterns of interaction that students adopt during group work, as well as at determining in which ways this may affect collaborative group work in heterogeneous classrooms in terms of both proficiency level and attitude. [...]
L'objectiu d'aquest treball és identificar els rols i patrons d'interacció que els estudiants adopten fent treballs en grup, així com establir de quina manera poden afectar al treball en classes heterogènies en relació amb el nivell i l'actitud. [...]
 
7.
95 p, 6.6 MB Inquiry into the influence of motivation in dyad task engagement : a case study in an EFL high school classroom / Palomeque Ortiz, Víctor ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
The following paper is a small-scale case study of four Catalan students of 4th of ESO (the last course of Spanish compulsory education) who were organized in dyads for task completion. The aim of the study is to examine the influence of motivation in task engagement while working in pairs. [...]
El siguiente ensayo es un estudio de caso a pequeña escala de cuatro estudiantes catalanes de 4o de ESO, que fueron distribuidos en parejas para la realización de una tarea durante la clase de inglés. [...]

Juny 2020  
8.
46 p, 2.3 MB The use of translation in L2 language learning in secondary school / Wimmer, Stefanie ; Dooly, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This paper explores the usefulness of translation in foreign language teaching and learning (FLT). It is based upon previous studies and the arguments of theorists in favor and against translation in FLT on the one hand, and an empirical study on student perception, on the other hand. [...]
Aquest document explora la utilitat de la traducció en l'ensenyament d'idiomes estrangers (FLT). Es basa en estudis previs i en els arguments dels teòrics a favor i en contra la traducció en l'ensenyament de llengües estrangeres per una banda, i en un estudi empíric sobre la percepció dels estudiants, de l'altra. [...]

juny 2020  
9.
60 p, 885.7 KB Aspects of intrinsic and competence motivation in the (English) classroom / Vila Estrada, Elisenda ; Lorenzo Galés, Maria Nieves, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Motivation is the key to engaging students and making them participants in their own learning. One of the central points to keep in mind when teaching is that what is taught in the classroom has to cater to students' needs and be engaging. [...]
La motivació és la clau perquè els alumnes vulguin ser còmplices del seu propi aprenentatge. Uns del punts centrals a considerar quan es fa classe és que el que s'ensenya ha de tenir en compte les necessitats dels alumnes i que el contingut ha de ser del seu interès. [...]
La motivación es clave para que los alumnos quieran ser cómplices de su propio aprendizaje. Algunos de los puntos centrales para tener en cuenta al impartir una clase es que lo que se enseña debe reflejar las necesidades de los alumnos y ser de su interés. [...]

juny 2020  
10.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  

Research literature : 246 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
16 p, 251.0 KB Balanç de competències professionals / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
2.
16 p, 761.6 KB Balanç de competències interpersonals i acadèmiques / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
3.
36 p, 5.3 MB A World of Diversity / Marga Adrover ; Maria Carrasco ; Oriol Pallarés, dir. ; M. Rosa Batlle, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world's diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
4.
147 p, 15.5 MB New Materials / Mateo, Carmen ; Pozo, Raquel del ; Simon, Jill, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
5.
59 p, 5.7 MB Triangulate the world / Vera Llistar, Anna ; Petit Olivella, Carlota, dir. ; Oriol Pallarés, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
6.
41 p, 3.6 MB Nothing is what it seems / Morales Herrero, Rocío ; Villagrasa Valdivieso, Núria ; Malonda Mena, Anna, dir. ; Lobo Vírseda, María José, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Stereotypes are false ideas about social groups that we can find in our day-to-day, and they are usually related to prejudices and discrimination. In this lesson you will learn to become aware of them in different contexts, and you will work in teams to perform an oral presentation to show your classmates an example of stereotypes.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
23 documents
7.
57 p, 1.9 MB Discovering China / Carrion, Virgínia ; Parera, Montse ; Orquín, Salvador, dir. ; Pallarés, Oriol, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
8.
101 p, 2.4 MB Be water my friend / Medina, Tatiana ; Serra, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mas, Miquel, dir. ; Pelegrina, María Jesús, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
9.
80 p, 3.4 MB An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times / Crous, Mariona ; Pérez, Carla ; Prat, Jaume ; Lobo Vírseda, Maria José, dir. ; Manau Santacana, Glòria, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time -going backwards and forwards- while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
10.
4 p, 409.1 KB Plantilla de planificació d'unitats didàctiques per AICLE i contextes rics en contingut / CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010
4 documents

Learning materials : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 4,842 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 117.8 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suarez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, José Luís ; Barrera Corominas, Aleix ; Diaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
2.
5 p, 122.9 KB El Canvi i la Innovació. La Vinculació amb l'Entorn [44246] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Gairín Sallán, Joaquín ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre el context socioeducatiu en què es troba la institució educativa i conèixer i aplicar les estratègies i models de millora més adequats per gestionar el canvi.
Understanding the socio-educational context in which the educational institution is located and knowing and applying the most appropriate improvement strategies and models to manage change.
Comprender el contexto socioeducativo en el que se halla la institución educativa y conocer y aplicar las estrategias y modelos de mejora más adecuados para gestionar el cambio.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
3.
5 p, 121.9 KB Estructures i Dinàmiques Organitzatives [44245] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Barrera Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Adquirir els coneixements adequats per gestionar els recursos (espais i temps) de l'organització, així com aplicar les estratègies i dinàmiques més adequades per a la gestió de les persones.
Acquiring the appropriate knowledge to manage the resources of the organization (space and time), as well as applying the most appropriate strategies and dynamic techniques for managing people.
Adquirir los conocimientos adecuados para gestionar los recursos (espacios y tiempos) de la organización, así como aplicar las estrategias y dinámicas más adecuadas para la gestión de las personas.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
4.
5 p, 121.5 KB Els Plantejaments Institucionals [44244] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Dissenyar projectes i programes que recullin els objectius, les normatives i el funcionament de les institucions educatives.
Designing projects and programs that include objectives, regulations and functioning of educational institutions.
Diseñar proyectos y programas que recojan los objetivos, las normativas y el funcionamiento de las instituciones educativas.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
5.
6 p, 128.7 KB El Lideratge [44243] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Garcia Lopez, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Entendre la naturalesa de l'acció directiva, així com el desenvolupament dels diferents estils de lideratge i disposar dels instruments per al desenvolupament del càrrec.
Understanding the nature of managerial action, as well as the development of different leadership styles and acquiring the instruments to perform in this position.
Entender la naturaleza de la acción directiva, así como el desarrollo de los diferentes estilos de liderazgo y disponer de los instrumentos para el desarrollo del cargo.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
6.
4 p, 119.8 KB Els Centres de Formació com a Organitzacions [44242] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Conèxier, compendre i analitzar els components de les organitzacions educatives, així com els diferents models organitzatius existents.
Knowing, understanding, and analyzing the components of educational organizations, as well as the different existing organizational models.
Conocer, comprender y analizar los componentes de las organizaciones educativas, así como los diferentes modelos organizativos existentes.

2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
7.
4 p, 116.8 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Grau Sancho, Nuria ; Ribosa Martínez, Jesús ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the 1 reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
8.
6 p, 130.7 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent Pubill, Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món afronta reptes i problemàtiques globals, complexes i interrelacionades, que afecten els estils de vida, els valors, l'equitat social i que demanen també respostes complexes. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
The world faces global, complex and interrelated challenges and problems that affect lifestyles, values, social equity and also demand complex responses. Challenges arise from values that have created, and create, unsustainable societies. [...]
El mundo afronta retos y problemáticas globales, complejas e interrelacionadas, que afectan a los estilos de vida, los valores, la equidad social y que piden también respuestas complejas. Los desafíos surgen de valores que han creado, y crean, sociedades insostenibles. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
2 p, 43.8 KB Formació Instrumental [21985] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
10.
1 p, 24.0 KB Direcció [21989] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  

Course materials : 4,842 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 5 records found  
1.
El corazón helado / Grandes, Almudena ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Conferència a càrrec d'Almudena Grandes, escriptora. Diuen que "El corazón helado" és la seva novel·la més ambiciosa. A través de la història de dues famílies ens ofereix un panorama emocionant de la història recent d'Espanya, i també del conflicte de les noves generacions amb la memòria.
2008  
2.
Conferència d'Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Ana Maria Matute, novel·lista, premi Cervantes al 2010 i membre de la Real Academía Española, realitza un col·loqui amb els estudiants de la Facultat de Ciències de l'Educació sobre la "creació literària" amb la interacció dels estudiants presents.
2003  
3.
Vida y mundos de ficción de Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escriptora Ana María Matute ha realitzat a la Facultat de Lletres la conferencia 'Vida y mundos de ficción', en la que parla dels seus orígens com escriptora adolescent i recorda a antics amics. [...]
2011  
4.
Programa documental dedicat a l'artista Margarita Andreu / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Margarita Andreu (Sercs 1953). El treball de Margarita Andreu amb els anys ha experimentat una progressiva evolució d'alguns temes que són constants en la seva investigació expressiva. La coherència de la cerca sobre les relacions llum i espai, ple i buit, color i transparència, han dut a l'artista a afrontar diverses modalitats creatives, els resultats de les quals són, únicament, aparentment heterogènies.
2007 (Creart)  
5.
15 minuts amb... Maria Teresa Codina / Álvarez Raventós, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Entrevista a Maria Teresa Codina i Mir (Barcelona, 1927), mestra d'una àmplia trajectòria professional, compromesa amb la renovació pedagògica i amb els sectors socials més desfavorits. Va obrir i dirigir l'Escola Talitha, un projecte innovador i en català en ple franquisme. [...]
2012 (15 minuts amb)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.