Resultados globales: 4,447 registros encontrados en 0.02 segundos.
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 5 registros
Documentos de investigación, Encontrados 219 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 12 registros
Materiales académicos, Encontrados 4,207 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 5 registros
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques. / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Libros y colecciones Encontrados 5 registros  
1.
13 p, 852.4 KB Millorar l'expressió escrita dels estudiants universitaris : 10 idees per al personal acadèmic / Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
L'edició d'aquesta guia forma part de les accions de la Facultat d'Educació de la UAB pel que fa a la formació del professorat i del Pla de Millora de la Competència Lingüística, amb l'objectiu de consolidar la competència comunicativa de tots els estaments implicats.
2016  
2.
18 p, 125.0 KB Reglament de la Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2004  
3.
74 p, 9.4 MB Memòria de Sant Cugat : passat, present i futur de la nostra agricultura. Unitat didàctica, 3er curs d'Educació Secundària Obligatòria / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bachs, Montserrat ; Bosch, Dolors ; Molina, Raquel ; IES Joaquima Pla i Farreras (Sant Cugat del Vallès) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
Unitat didàctica per a 3er curs de la ESO sobre el passat, present i futur de l'agricultura al municipi Sant cugat del Vallès.
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 4)  
4.
232 p, 5.1 MB Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua. / Escobar Urmeneta, Cristina, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cenoz, Jasone ; Pekarek-Doheler, Simona ; Gajo, Laurent ; Sanmartí, Neus ; Oliveras, Begonya ; Moore, Emilee ; Dalton-Puffer, Christiane ; Whittaker, Rachel ; Llinares, Ana ; Cots, Josep Maria ; Clemente, Mercè ; Arnau, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011  
5.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques. / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Documentos de investigación Encontrados 219 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
40 p, 1.1 MB Les relacions socieducatives i el reconeixement. Projeccions ètiques i morals de l'educació social des de la teoria d'Àxel Honneth / Sequi, Héctor F. ; Corbella Molina, Laura, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es porta a terme una recerca teòrica respecte les implicacions ètiques i morals de la teoria del reconeixement d'Axel Honneth per a la pràctica des i les professionals de a l'Educació Social. Mitjançant l'anàlisi documental i la recerca sistematitzada de literatura científica s'identifiquen els punts claus a tenir en compte així com les limitacions d'aquesta aportació. [...]
Se lleva a cabo una investigación teórica con respecto a las implicaciones ético-morales de la teoría del reconocimiento de Axel Honneth para la práctica de los y las profesionales de la Educación Social. [...]
A theoretical investigation is carried out within the ethical-moral implications of Axel Honneth's recognition theory for the practice of Social Education professionals. Through the documentary analysis and the systematized search of scientific literature, the key points as well as the limitations of this contribution are identified. [...]

2019
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
2.
48 p, 1.7 MB Trajectòries desiguals d'accés a la universitat: un estudi qualitatiu de les decisions dels i les joves / Llos Casadellà, Berta ; Castejón Company, Alba, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les desigualtats educatives són un motiu de preocupació en el camp de la investigació educativa, atesa la importància del seu estudi per al foment de la prosperitat social en general, i per a la cerca de qualitat del sistema educatiu en particular. [...]
En el campo de la investigación educativa, las desigualdades son una preocupación, por la importancia de su estudio en relación al fomento de la prosperidad social general, y por la investigación de la calidad educativa en particular. [...]
Educational inequalities are a matter of concern in the field of educational research, since the study of this topic can help to the promotion of social prosperity in general, and for the quality of the educational system in particular. [...]

2019
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
3.
56 p, 1.4 MB Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB / Gómez Mayoral, Mireia ; Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. [...]
2019
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
4.
1 p, 597.4 KB Critical literacy in school : case Study / Caballol Oliva, Violeta ; Castellví, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The present research is a case study that aims to inquire in the area of critical literacy as a potential tool to develop critical thinking. It is commonly agreed that one of the functions of school is enabling people to think. [...]
2019
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
34 p, 881.2 KB Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural . estudi de cas / Román Humanes,Patricia ; Alvarez Valdivia,Ibis M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. [...]
2019
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
6.
1 p, 432.5 KB L'aferrament en el context educatiu del primer cicle d'Educació Infantil / Farrús Gómez,Gisela ; Forcadell Dragó,Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'expressió musical, plàstica i corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'aferrament és la primera relació afectiva que estableix el nadó amb una persona propera per a ell i esdevé de gran rellevància per al seu desenvolupament integral des dels primers anys. Totes les experiències que el nen o la nena adquireixi a partir de les relacions amb les persones del seu voltant, marcaran el seu desenvolupament i personalitat. [...]
2019
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
1 p, 3.0 MB Una experiència de docència compartida a l'aula de música / García Millán, Clara ; González Martín, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de docència compartida, és a dir, de dos mestres treballant conjuntament amb un mateix grup d'alumnes, són cada cop més conegudes i implementades a favor de l'atenció a la diversitat i la innovació educativa. [...]
2019
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
64 p, 6.3 MB Com es viu una guerra civil? Què sabia i què ha après l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova sobre la segona República española i la Guerra Civil. / Picas Rodoreda, Núria ; Oller i Freixa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit de la investigació realitzada en l'aula de 4t d'ESO de l'Institut Escola Trinitat Nova, un centre d'educació secundària ubicat al districte de Nou Barris. La recerca posa el focus en l'anàlisi de l'evolució de l'aprenentatge de la classe abans i després de la realització d'una unitat didàctica sobre la Segona República Espanyola i la Guerra Civil. [...]
2019  
9.
50 p, 1.6 MB The role L1 has in student-student interaction in EFL classes / Currubí Armengol, Gemma ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. [...]
Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. [...]

2019  
10.
49 p, 461.3 KB Llengua de la professora i activitat matemàtica a l'aula / Castellano Granell, Carme ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Chico, Judit ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball presenta una recerca d'aula centrada en l'anàlisi de la llengua de la professora en el decurs de dues sessions de classe orientades a la resolució de problemes de generalització de patrons amb un grup reduït d'alumnes de secundària obligatòria. [...]
2019  

Documentos de investigación : Encontrados 219 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
16 p, 251.0 KB Balanç de competències professionals / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
2.
16 p, 761.6 KB Balanç de competències interpersonals i acadèmiques / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez Valero, Joan Josep ; Nicolich Salvat, Marc ; Sabaté Gómez, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com a graduats superiors amb un conjunt de competències sòlidament desenvolupades que permetin a la persona que es gradua encarar el seu futur professional de manera proactiva i decidida. [...]
2014  
3.
36 p, 5.3 MB A World of Diversity / Marga Adrover ; Maria Carrasco ; Oriol Pallarés, dir. ; M. Rosa Batlle, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world's diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
4.
147 p, 15.5 MB New Materials / Mateo, Carmen ; Pozo, Raquel del ; Simon, Jill, dir. ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
We live in an artificial world. You will be able to look at an object and identify some types of materials it is made of. You will be able to explain the origin of some of these materials, some of their properties, some uses, and the social and environmental repercussions of using some of these materials.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
5.
59 p, 5.7 MB Triangulate the world / Vera Llistar, Anna ; Petit Olivella, Carlota, dir. ; Oriol Pallarés, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
6.
41 p, 3.6 MB Nothing is what it seems / Morales Herrero, Rocío ; Villagrasa Valdivieso, Núria ; Malonda Mena, Anna, dir. ; Lobo Vírseda, María José, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Stereotypes are false ideas about social groups that we can find in our day-to-day, and they are usually related to prejudices and discrimination. In this lesson you will learn to become aware of them in different contexts, and you will work in teams to perform an oral presentation to show your classmates an example of stereotypes.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
23 documentos
7.
57 p, 1.9 MB Discovering China / Carrion, Virgínia ; Parera, Montse ; Orquín, Salvador, dir. ; Pallarés, Oriol, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
8.
101 p, 2.4 MB Be water my friend / Medina, Tatiana ; Serra, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mas, Miquel, dir. ; Pelegrina, María Jesús, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will learn different aspects about water. We will study how water is distributed on Earth, what its properties are and how water travels (water cycle). In addition to this, we will become aware of the importance of being green by learning how to save water and avoid its pollution.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
9.
80 p, 3.4 MB An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times / Crous, Mariona ; Pérez, Carla ; Prat, Jaume ; Lobo Vírseda, Maria José, dir. ; Manau Santacana, Glòria, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time -going backwards and forwards- while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documentos
10.
4 p, 409.1 KB Plantilla de planificació d'unitats didàctiques per AICLE i contextes rics en contingut / CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010
4 documentos

Materiales didàcticos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 4,207 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
2 p, 52.4 KB Temes Bàsics de Ciències [21910] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
2.
3 p, 99.5 KB Química [21907] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
3.
2 p, 49.2 KB Matemàtiques I [22713] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Física [69]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]
Mestre, Especialitat d'Educació Especial [80]  
4.
2 p, 47.3 KB Matemàtiques II [21950] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
5.
2 p, 41.2 KB Interdisciplinarietat ciències-matemàtiques [21939] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
6.
1 p, 781.6 KB Informàtica Educativa [21945] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Especial [80]  
7.
4 p, 1.5 MB Física [21952] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
8.
2 p, 57.6 KB Didàctica de les Matemàtiques II [21951] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
9.
2 p, 110.3 KB Didàctica del Càlcul [21946] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
10.
2 p, 1.1 MB Didàctica de la Matemàtica I [21949] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  

Materiales académicos : Encontrados 4,207 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 5 registros  
1.
El corazón helado / Grandes, Almudena ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Conferència a càrrec d'Almudena Grandes, escriptora. Diuen que "El corazón helado" és la seva novel·la més ambiciosa. A través de la història de dues famílies ens ofereix un panorama emocionant de la història recent d'Espanya, i també del conflicte de les noves generacions amb la memòria.
2008  
2.
Conferència d'Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Ana Maria Matute, novel·lista, premi Cervantes al 2010 i membre de la Real Academía Española, realitza un col·loqui amb els estudiants de la Facultat de Ciències de l'Educació sobre la "creació literària" amb la interacció dels estudiants presents.
2003  
3.
Vida y mundos de ficción de Ana María Matute / Matute, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escriptora Ana María Matute ha realitzat a la Facultat de Lletres la conferencia 'Vida y mundos de ficción', en la que parla dels seus orígens com escriptora adolescent i recorda a antics amics. [...]
2011  
4.
Programa documental dedicat a l'artista Margarita Andreu / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Margarita Andreu (Sercs 1953). El treball de Margarita Andreu amb els anys ha experimentat una progressiva evolució d'alguns temes que són constants en la seva investigació expressiva. La coherència de la cerca sobre les relacions llum i espai, ple i buit, color i transparència, han dut a l'artista a afrontar diverses modalitats creatives, els resultats de les quals són, únicament, aparentment heterogènies.
2007 (Creart)  
5.
15 minuts amb... Maria Teresa Codina / Álvarez Raventós, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Entrevista a Maria Teresa Codina i Mir (Barcelona, 1927), mestra d'una àmplia trajectòria professional, compromesa amb la renovació pedagògica i amb els sectors socials més desfavorits. Va obrir i dirigir l'Escola Talitha, un projecte innovador i en català en ple franquisme. [...]
2012 (15 minuts amb)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.