Resultats globals: 7,408 registres trobats en 0.02 segons.
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1,255 registres trobats
Materials didàctics, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 5,938 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 207 registres trobats
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 1,255 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
155 p, 5.9 MB La influencia de les xarxes socials en els esportistes d’elit i el ressò mediàtic que fan els mitjans de comunicació espanyols / Priego Cano, Manel ; Battista, Gianluca , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han modificat algunes de les rutines periodístiques, sobretot pel que fa a l'aparició d'una gran quantitat de fonts d'informació, que han anat sorgint en els darrers anys. En el cas del periodisme esportiu, els mateixos esportistes s'han erigit com la principal font informativa amb les seves publicacions a les xarxes socials, que els mitjans de comunicació utilitzen per crear i complementar les seves notícies. [...]
Las redes sociales han modificado algunas de las rutinas periodísticas, sobre todo por lo que hace a la gran cantidad de fuentes de información que han surgido en los últimos años. En el caso del periodismo deportivo, los mismos deportistas se han convertido en la principal fuente informativa con sus publicaciones en las redes sociales, que los medios de comunicación utilizan para crear y complementar sus noticias. [...]
Social networks have changed some of the journalistic routines, above all with regard to the large number of sources of information that have emerged in recent years. In the case of sports journalism, the same athletes have become the main information source with its publications on social networks, the media use to create and to supplement its news. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
114 p, 2.8 MB Anàlisi de la comunicació no verbal en el discurs dels líders polítics durant els fets d'octubre de 2017 / Pont García, Àlex ; Torrents Soler, Núria ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és una anàlisi sobre la comunicació no verbal de quatre discursos polítics que van marcar els fets de l'octubre del 2017 a Catalunya en relació a el Referèndum d'autodeterminació. Aquests discursos són dels líders d'aquell moment: Puigdemont (President de la Generalitat de Catalunya), Rajoy (President del Govern espanyol) i el rei Felip VI. [...]
El trabajo es un análisis sobre la comunicación no verbal de cuatro discursos políticos que marcaron los hechos de octubre del 2017 en Cataluña en relación al Referéndum de autodeterminación. Estos discursos son de los líderes de aquel momento: Puigdemont (Presidente de la Generalitat de Cataluña), Rajoy (Presidente del Gobierno español) y el rey Felip VI. [...]
The work is an analysis on the non verbal communication of four political speeches that marked the facts of the October of the 2017 in Catalonia in relation to the Referendum of self-determination. These speeches are of the leaders of that moment: Puigdemont (President of the Generality of Catalonia), Rajoy (President of the Spanish Government) and the king Felip VI. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
83 p, 12.7 MB Girona, un ascens de primera : Reportatge periodístic sobre la nova realitat gironina arran de l'estrena de l'equip blanc-i-vermell a la Lliga Santander / Pérez Ribera,Tatiana ; Puig Lobató, Josep M. , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tot el que ha suposat l'ascens del Girona FC a Primera Divisió, no s'entendria sense la tasca dels periodistes. A partir d'una aproximació al Periodisme Esportiu i a l'evolució del club blanc-i-vermell fins al dia d'avui, el treball culmina amb la producció i realització d'un reportatge titulat "L'Orgull Gironí desperta amb l'estrena a la Primera Divisió". [...]
Todo lo que ha significado el ascenso del Girona FC en Primera División, no se entendería sin el trabajo de los periodistas. A partir de una aproximación al Periodismo Deportivo i a la evolución del club blanquirojo hasta la fecha, el proyecto culmina con la producción i realización de un reportaje titulado "El Orgull Gironí despierta con el estreno en Primera División". [...]
All what the promotion of Girona FC to the First Division has meant, wouldn't be understood without the work of journalists. From an approach to Sports Journalism and the evolution of the white-and-red club until today, the project culminates with the production and realization of a report titled "Orgull Gironí wakes up with the debut at the Top Division". [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
60 p, 3.2 MB Criteris i límits ètics del fotoperiodisme / Pérez Lema, Júlia ; Burguet Ardiaca, Francesc , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims cinquanta anys, la publicació d'imatges en mitjans escrits ha vist sorgir conflictes i divisions d'opinions sobre si aquelles imatges s'haurien d'haver publicat o no. L'objectiu d'aquest treball és buscar les línies vermelles de publicació a través d'entrevistes a professionals, fotoperiodistes i directius i caps de mitjans, a més de la consulta de documents per veure on convergeixen i on divergeixen les seves opinions.
En los últimos cincuenta años, la publicación de imágenes en medios escritos ha visto surgir conflictos y divisiones de opiniones sobre si esas imágenes se deberían haber publicado o no. El objetivo de este trabajo es buscar las líneas rojas de publicación a través de entrevistas a profesionales, fotoperiodistas y directivos y jefes de medios de comunicación, además de la consulta de documentos para ver donde coinciden y donde divergen.
In the last fifty years, the publication of images in written media has seen arise conflicts and divisions of opinions over whether these images should have been published or not. The objective of this work is to find the red lines of publication through interviews with professionals, photojournalists and managers and heads of media, in addition to consulting documents to see where they coincide and where their opinions diverge.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
76 p, 3.1 MB Anàlisi del valor de marca : cas del Club Joventut de Badalona / Pérez Laviña, Carla ; Rueda Gallardo, Francesc , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el valor de marca de l'equip de bàsquet Club Joventut de Badalona com element determinant per sobreviure a situacions de crisi financera i esportiva. Per tal de realitzar l'anàlisi, s'ha estudiat la història i els èxits esportius dels 10 últims anys del conjunt verd-i-negre, però sobretot es dibuixa la situació actual. [...]
El presente trabajo analiza el valor de marca del equipo de baloncesto Club Joventut de Badalona como elemento determinante para sobrevivir a situaciones de crisis financiera y deportiva. Para realizar el análisis, sea estudiado la historia y los éxitos deportivos de los 10 últimos años del conjunto verde-y-negro, pero sobre todo se dibuja la situación actual. [...]
This study analyze the brand value of Club Joventut de Badalona basketball team as a determining factor to survive situations of financial and sports crisis. For the analysis, the history and the sporting achievements of the last 10 years of the green-and-black set have been studied, but above all, the current situation. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
100 p, 852.6 KB Periodismo y censura en el tardofranquismo y en el contexto de la Ley Fraga : estudio histórico a través de dos encuentros con periodistas que lo vivieron / Pérez Bouza, Andrea ; Vidal i Castell, David , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el segrest de la llibertat de premsa periodística a Espanya durant la dictadura franquista posant l'accent principalment en la seva última etapa, més coneguda com a tardofranquisme. [...]
El presente trabajo analiza el secuestro de la libertad de prensa periodística en España durante la dictadura franquista haciendo especial hincapié en su última etapa, más conocida como el tardofranquismo. [...]
This work analyzes the abduction of press freedom in Spain during the Franco dictatorship, with special emphasis on its last stage, better known as tardofranquismo. To carry out this analysis, the work consists of two differentiated but complementary aspects: a theoretical framework that establishes the foundations on the historical context and a practical framework that allows exploring the memory of those journalists who lived that experience in their own and, consequently, its consequences at a democratic-expressive level.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
132 p, 4.0 MB Análisis de las narraciones futbolísticas del programa radiofónico 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE / Peña Franco, Jose Manuel ; Niqui Espinosa, Jacint , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu apropar al lector al mon de la narració esportiva mitjançant el programa capdavanter a Espanya en matèria de retransmissions esportives: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar al lector al mundo de la narración deportiva a través del programa líder en España en materia de retransmisiones deportivas: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...]
This paper has the objective of approaching the sport narration world to the lector through the leader program in Spain in sport matters broadcasts: 'Tiempo de Juego' from COPE's channel. So, it has been made a deep analysis of the program basic and essential, the football narration, starting at the corresponding determing of the human being of the narrations: the role of participant actors, the locution style, and the football language. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
81 p, 3.9 MB Football Club United of Manchester: un gol al futbol modern : Reportatge radiofònic sobre el fenomen del club anglès en la seva lluita per la recuperació del futbol popular / Pedrol González, Albert ; Puig Lobató, Josep M. , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El futbol modern i la seva tendència a la comercialització han convertit l'esport rei del vell continent en un circ esperpèntic sense ànima ni identitat. En aquest escenari d'orfandat futbolística pels aficionats més romàntics, neix l'FC United of Manchester per trencar amb el nou "statu quo" i recuperar l'essència del futbol popular. [...]
El fútbol moderno y su tendencia a la comercialización han transformado el deporte rey del viejo continente en un circo esperpéntico sin alma ni identidad. En este escenario de orfandad futbolística para los aficionados más románticos, nace el FC United of Manchester para romper con el nuevo "statu quo" y recuperar la esencia del fútbol popular. [...]
Modern football and its tendency towards commercialization have turn Europe's most beloved sport into a soulless circus with no identity. In this critical stage for old school football lovers, FC United of Manchester has been born to break with the new "statu quo" and reclaim the essence of fan-owned football back. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
9.
126 p, 3.6 MB Análisis de los 6 principales medios de comunicación tradicionales nacionales en Instagram / Pastor Pitarque, Alex ; Hernández Gómez, Juan Bautista , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha realitzat un anàlisi comparatiu de sis dels principals mitjans de comunicació tradicionals a nivell nacional a Instagram, com són: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico i ABC. [...]
En este trabajo se ha realizado un análisis comparativo de seis de los principales medios de comunicación tradicional a nivel nacional en Instagram, como son: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico y ABC. [...]
On this work has been carried out a comparative analysis of six of the most important spanish traditional mass media companies on Instagram, such as: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico and ABC. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
10.
159 p, 5.1 MB El posicionament del Futbol Club Barcelona durant el procés polític de Catalunya : Anàlisi de contingut dels diaris Mundo Deportivo, Sport i L'Esportiu des de l'1 d'octubre fins el 21 de desembre del 2017 / Parals Vázquez, Marc ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Futbol Club Barcelona ha estat "més que un club" al llarg de la història per la seva implicació social i política, però en els darrers anys ha guanyat pes un posicionament entre els socis partidari de limitar-se al vessant esportiu. [...]
El Futbol Club Barcelona ha sido "más que un club" a lo largo de la historia por su implicación social y política, pero en los últimos años ha ganado peso una corriente entre los socios partidaria de limitarse al ámbito deportivo. [...]
Futbol Club Barcelona has been "more than a club" during the history for its social and political involvement, but in recent years has grown a public opinion between the supporters for focus on the sports field. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 1,255 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 6 registres trobats  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 Accés restringit a la UAB

Materials acadèmics 5,938 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
4 p, 73.4 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Rodríguez Bravo, Angel ; Añaños Carrasco, Elena ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
8 p, 91.6 KB Narratives Digitals [43963] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràpida evolució de les tecnologies digitals en el segle XXI planteja continus reptes als continguts dels mitjans de comunicació. No obstant això, les narratives de l'era del storytelling incloen els elements essencials (temes, motius, estereotips, etc. [...]
La rápida evolución de las tecnologías digitales en el siglo XXI plantea continuos desafíos a los contenidos de los medios de comunicación. Sin embargo, los relatos de la era del storytelling incluyen los elementos esenciales (temas, motivos, estereotipos, etc. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
4.
5 p, 80.9 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Pérez Tornero, José Manuel ; Carniel Bugs, Ricardo ; Giraldo Luque, Santiago ; Tejedor Calvo, Santiago ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul 5, Taller de producció periodística, té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. [...]
El módulo 5, Taller de producción periodística, tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
5.
4 p, 79.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Gutiérrez García, María ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Riambau Möller, Esteve ; Monclús Blanco, Belen ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
6.
3 p, 67.2 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
7.
4 p, 79.3 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
8.
5 p, 79.4 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
3 p, 70.3 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Giraldo Luque, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals, en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
10.
3 p, 71.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents

Materials acadèmics : 5,938 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 207 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Documents gràfics i multimèdia : 207 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.