Resultats globals: 7,354 registres trobats en 0.03 segons.
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1,103 registres trobats
Materials didàctics, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 6,036 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 207 registres trobats
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 1,103 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro, Patrícia , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l’estratègia publicitària de l’storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L’estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l’storytelling i una part empírica en la qual s’analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l’eficàcia de les campanyes a través d’una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
114 p, 3.3 MB El futuro del Retail Marketing : Análisis y visión, hacia dónde avanza el sector. / Vecilla Morera, Berta ; Martín Almansa, Javier , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un treball de recerca basat en les futures tendències del sector del Retail Marketing, desenvolupat a partir de l'anàlisi actual i la visió futura que es preveu d'aquest. En l'estudi es tracten detalladament tots els aspectes relacionats amb el tema, l'evolució, els canvis en els hàbits de compra i les necessitats que comencen a albirar-se en el sector. [...]
Este es un trabajo de investigación basado en las futuras tendencias del sector del Retail Marketing, desarrollado a partir del análisis actual y la visión futura que se prevé de éste. En el estudio se tratan detalladamente todos los aspectos relacionados con el tema, la evolución, los cambios en los hábitos de compra y las necesidades que empiezan a vislumbrarse en el sector. [...]
This is a research work based on the future trends of the Retail Marketing sector, developed from the current analysis and the future vision that is expected from it. The study deals in detail with all the aspects related to the subject, evolution, changes in purchasing habits and the needs that are beginning to be seen in the sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d’experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d’aquesta; des de l’anàlisi del context i mercat, passant per l’estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d’accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
63 p, 6.5 MB Nomini : Creación y Desarrollo de un Proyecto Digital / Servert Alonso-Misol, Rodrigo ; Pérez-Quintanilla, Miguel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i desenvolupament de Nomini, un projecte digital per a l'aprenentatge d'idiomes durant la infància. El treball comprèn la investigació prèvia, la creació de marca, el desenvolupament del producte, l'estratègia publicitària i l'elaboració de pressupostos.
Creación y desarrollo de Nomini, un proyecto digital para el aprendizaje de idiomas durante la infancia. El trabajo comprende la investigación previa, la creación de marca, el desarrollo del producto, la estrategia publicitaria y la elaboración de presupuestos.
Creation and development of Nomini, a digital project for language learning during childhood. The work includes pre-research, branding, product development, advertising strategy and budgeting.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
115 p, 4.8 MB Plan de comunicación : Liight, la app que recompensa la sostenibilidad. / Sánchez Tomás, Nuria ; Valli, Anna , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les start-ups i les apps estan vivint el seu millor moment, constantment sorgeixen noves idees i emprenedors que busquen finançament per poder fer els seus projectes, afegit a aquesta recerca d'inversió hi està la falta de recursos per dedicar a la comunicació i és aquí d'on sorgeix aquest projecte. [...]
Las startups y las apps están viviendo su mejor momento, constantemente surgen nuevas ideas y emprendedores en busca de financiación para llevar a cabo sus proyectos, unido a esta búsqueda de inversión va la falta de recursos para dedicar a la comunicación y de aquí surge el objetivo de este proyecto. [...]
Startups and apps are living their best moment, with new ideas and entrepreneurs constantly appear in search of financing to carry out their projects, together with this investment search goes the lack of resources to devote to communication and from here arises this project. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
93 p, 917.0 KB Estudio intermediático de la figura de Don Juan y sus interpretaciones / Sánchez Martín, Silvia ; Chillón, Albert , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi comparatiu entre la font literària de El Burlador de Sevilla i productes audiovisuals d'actualitat per tractar l'evolució de la figura de Don Juan i la seva concepció a través de la història. [...]
la seva capacitat de regeneració a través de nous motius, temes i arguments.
Estudio comparativo entre la fuente literaria de El Burlador de Sevilla y productos audiovisuales de actualidad para tratar la evolución de la figura de Don Juan y su concepción a través del tiempo. [...]
Comparative study between the literary source of El Burlador de Sevilla and current audiovisual products to discuss the evolution of the figure of Don Juan and his conception through time. Reflection on the different ways of conceiving the myth, on its validity and its capacity for regeneration through new motives, themes and arguments.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
242 p, 28.7 MB Realització del curtmetratge "X on the wall" / Carbó Reyes, Raquel ; Jiménez Torregrosa, Aïda ; Peñaranda Gómez, Jennifer ; Longhi, Ludovico , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Curtmetratge d'un 12 min. de durada. El TFG ha comprès totes les etapes del procés productiu: pre-producció, rodatge i post-producció, fins l'estrena. Es tracta d'un curtmetratge introspectiu que es basa en la insatisfacció permanent de l'ésser humà i com aquest concepte es pot convertiren una obsessió per aconseguir les metes. [...]
Cortometraje de unos 12 min. de duración. El TFG ha consistido en todas las etapas del proceso productivo: preproducción, rodaje y posproducción, hasta la estrena. Se trata de un cortometraje introspectivo que se basa en la insatisfacción permanentedel ser humano y como este concepto se puede convertir en una obsesión por lograr metas. [...]
12 minutes short film. The project has included all the steps of audiovisual production: preproduction, shooting and postproduction. This is an introspective short film based on chronic dissatisfacion of de humanfind and how that mauy turn into an obsession for achieving the own goals. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 1,103 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 6 registres trobats  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 Accés restringit a la UAB

Materials acadèmics 6,036 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
4 p, 73.4 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Rodríguez Bravo, Angel ; Añaños Carrasco, Elena ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
8 p, 91.6 KB Narratives Digitals [43963] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràpida evolució de les tecnologies digitals en el segle XXI planteja continus reptes als continguts dels mitjans de comunicació. No obstant això, les narratives de l'era del storytelling incloen els elements essencials (temes, motius, estereotips, etc. [...]
La rápida evolución de las tecnologías digitales en el siglo XXI plantea continuos desafíos a los contenidos de los medios de comunicación. Sin embargo, los relatos de la era del storytelling incluyen los elementos esenciales (temas, motivos, estereotipos, etc. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
4.
5 p, 80.9 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Pérez Tornero, José Manuel ; Carniel Bugs, Ricardo ; Giraldo Luque, Santiago ; Tejedor Calvo, Santiago ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul 5, Taller de producció periodística, té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. [...]
El módulo 5, Taller de producción periodística, tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
5.
4 p, 79.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Gutiérrez García, María ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Riambau Möller, Esteve ; Monclús Blanco, Belen ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
6.
3 p, 67.2 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
7.
4 p, 79.3 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
8.
5 p, 79.4 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
3 p, 70.3 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Giraldo Luque, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals, en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2018-19
1392 [1392]
2 documents
10.
3 p, 71.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents

Materials acadèmics : 6,036 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 207 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Documents gràfics i multimèdia : 207 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.