1.
|
|
2.
|
113 p, 17.2 MB |
Violencia machista en canales digitales : cómo abordar el problema desde una perspectiva comunicacional
/
Benavente Benavente, Andrea Belén ;
Quercia Bertrand, Juan ;
Rojas Castro, Samanta ;
Vásquez Salazar, Juan Camilo ;
Verdugo Herrera, Nicolás Ignacio ;
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El fenomen de la violència masclista en canals digitals és una problemàtica poc explorada i de mutació constant gràcies a noves plataformes i formats digitals. En aquest TFM realitzem un projecte de recerca des d'una aproximació descriptiva sense precedents, que ens va determinar com passa la violència masclista en canals digitals i quin és el seu nivell d'impacte a la societat. [...] El fenómeno de la violencia machista en canales digitales es una problemática poco explorada y de constante mutación gracias a nuevas plataformas y formatos digitales. En el presente TFM realizamos un proyecto de investigación desde una aproximación descriptiva sin precedentes, que nos permitió determinar cómo ocurre la violencia machista en canales digitales y cuál es su nivel de impacto en la sociedad. [...] The phenomenon of sexist violence on digital channels is a problem that has been little explored and is constantly changing thanks to new platforms and digital formats. In this TFM we carry out a research project from an unprecedented descriptive approach, which determined how sexist violence occurs in digital channels and what is its level of impact on society. [...]
2022 Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
|
|
3.
|
171 p, 1.3 MB |
El usuario mercancía : La alienación del cognitariado en las plataformas sociales
/
Vázquez Paredes, Adrián ;
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximació a la subjectivitat de l'usuari com a peça fonamental del procés productiu que desenvolupen les plataformes socials. Aquesta investigació aborda la manera com l'usuari percep el seu paper a la cadena de valor que fan les empreses propietàries d'aquests territoris digitals i aprofundeix en l'alienació que experimenta l'individu com a consuencia d'aquest procés productiu que hem anomenat "treball digital latent". Aproximación a la subjetividad del usuario como pieza fundamental del proceso productivo que desarrollan las plataformas sociales. Esta investigación aborda la manera en la que el usuario percibe su papel en la cadena de valor que realizan las empresas propietarias de estos territorios digitales y profundiza en la alieación que experimenta el individuo como consuencia de este proceso productivo al que hemos denominado "Trabajo digital latente". Approach to the user's subjectivity as a comerstone of the production process developed by social platforms. This research adresses how the user perceives his role in the value chain carried out by companies which own digital territories and depens into the alienation experimented by the individual as a consequence of this productive process designated as "dormand digital work".
2022 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
4.
|
101 p, 936.2 KB |
La representación transgénero en la ficción seriada : El caso de 'Euphoria' en HBO
/
Martin, Nathalie ;
Ferré Pavia, Carme, 1969- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu estudiar la representació del col·lectiu trans en la ficció seriada, a través de l'anàlisi de contingut de la primera temporada d'Euphoria (2019), creada per Sam Levinson. [...] Este trabajo tiene como objetivo estudiar la representación del colectivo trans en la ficción seriada, a través del análisis de contenido de la primera temporada de Euphoria (2019), creada por Sam Levinson. [...] This paper aims to study the representation of the trans collective in serialized fiction, through the content analysis of the first season of Euphoria (2019), created by Sam Levinson. Delimiting the study sample to the streaming platform HBO Max, other works that also include trans characters, positively or pejoratively, are determined. [...]
2022 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
5.
|
135 p, 1.9 MB |
Narrativas Interseccionales sobre la Noche en el Nuevo Cine Latinoamericano Una propuesta desde los Estudios Culturales
/
Márquez Rosales, Gabriela Paz ;
Gayà Morla, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pilot és una proposta des dels estudis culturals que se centra a la nit entenent-la com a narrativa mediàtica. L'objectiu és comprendre la manera com aquesta es representa com a temps/espai territori a través de l'anàlisi audiovisual de 14 pel·lícules del nou cinema llatinoamericà disponibles a plataformes de streaming que han estat premiades a festivals internacionals. [...] El presente estudio piloto es una propuesta desde los estudios culturales que se centra en la noche entendiendola como narrativa mediática. El objetivo es comprender la manera en que esta se representa como tiempo/espacio territorio a través del análisis audiovisual de 14 películas del nuevo cine latinoamericano disponibles en plataformas de streaming que han sido premiadas en festivales internacionales. [...] This pilot study is a proposal from cultural studies that focuses on the night, understanding it as a media narrative. The objective is to understand the way in which this is represented as a time/space territory through the audiovisual analysis of 14 films of the new Latin American cinema available on streaming platforms that have been awarded at international festivals. [...]
2022 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
6.
|
208 p, 86.3 MB |
Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva
/
Cuesta Moreno, Clara ;
Federico Batlle, Berta ;
Fornas García, Laura ;
Garcia i Aguilar, Silvia ;
Hernández Moya, Laia ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions. El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones. The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
124 p, 27.0 MB |
El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA
/
Bernabeu Vara, Èlia ;
Crespo Doncel, Daniel ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...] ¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...] Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
383 p, 20.5 MB |
Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro
/
Farrés i Cardona, Sara ;
Serra Vilà, Neus ;
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu. Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo. In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
244 p, 20.3 MB |
JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista
/
Blasco Claramonte, Maria ;
Contreras Pineda, Andrea ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini. Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo. This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
163 p, 18.4 MB |
Nusaltes : creació d'una agència de publicitat a l'Alt Empordà
/
Gassó Torrens, Andrea ;
Juncarol Tarradas, Marc ;
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació de Nusaltres, una agència de publicitat de serveis plens a la comarca gironina de l'Alt Empordà, que potencia les relacions entre empreses en cerca d'un benefici comú i del territori. [...] Este proyecto se basa en la creación de Nusaltres, una agencia de publicidad de servicios plenos en la comarca gerundense del Alt Empordà, que potencia las relaciones entre empresas en busca de un beneficio común y del territorio. [...] This project is based on the creation of Nusaltres, a full-service advertising agency in the region of Girona in the Alt Empordà, which enhances relations between companies in search of a common benefit and territory. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|