Resultats globals: 7,280 registres trobats en 0.04 segons.
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1,051 registres trobats
Materials didàctics, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 6,014 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 207 registres trobats
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 1,051 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
131 p, 38.2 MB Reportatge fotogràfic dels principals conflictes ambientals de Catalunya / Pairó Cortada, Paula ; Cervera Vallvé, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Catalunya és un territori que històricament ha viscut molts conflictes ambientals. Els grups ecologistes s'han anat expandint pel territori i actualment, darrere de cada conflicte hi ha una entitat ecologista reivindicant una solució. [...]
Cataluña es un territorio que históricamente ha vivido muchos conflictos ambientales. Los grupos ecologistas se han ido expandiendo por el territorio y actualmente, detrás de cada conflicto hay una entidad ecologista reivindicando una solución. [...]
Catalonia is a territory that has historically experienced many environmental conflicts. The environmental groups have been expanding by the territory and at the moment, behind each conflict there is an ecological entity claiming for solution. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
59 p, 11.7 MB Comunicación efectiva en Redes Sociales de contenido efímero. Snapchat / Caraballo Curiel, Sadery María ; Blanco, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reto de la tendencia hacia el contenido efímero en las redes sociales representa una dificultad para los profesionales del marketing cuando se trata de analizar y crear casos de éxito una vez finalizadas las campañas ya que los datos generados desaparecen y muy pocos están a disposición de las empresas. [...]
The challenge towards ephimeral content in social media networks represents a difficulty for marketers when it comes to analize and generate success cases of study after a digital campaign is finished, as the generated data disappear and very few are available to the Brand. [...]

2017
3 documents
3.
61 p, 2.7 MB Efectos del storytelling humorístico en el mercado digital de productos bancarios en Facebook : caso Oriental Bank en Puerto Rico / Rivera Ortiz, Iris E. ; Chalá Mejía, Priscila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La llegada de la comunicación digital ha supuesto un nuevo juego para todos, inclusive para una de las industrias más conservadoras en su forma de difundir mensajes: la banca. Posiblemente fue uno de los sectores que más tardó en incursionar de lleno en el mundo digital que no se circunscribe a la fase transaccional de un producto sino al establecimiento de conversaciones que generen un vínculo emocional con la marca. [...]
The arrival of digital communications has created a new field for us all, even for one of the most conservatives of sectors when it comes to issuing messages: banking. Possibly, it was one of the sectors that lagged the most in fully entering the digital world, not in terms of transactions but in generating two-way conversations capable of creating an emotional link to a brand. [...]

2017  
4.
52 p, 2.0 MB mPsoriasis. El uso de la mHealth por pacientes de Psoriasis en España / Jaramillo, Alexis ; Estanyol Casals, Elisenda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La revolución digital se mueve a un ritmo rápido y sin pausas. Las diferentes industrias han ido integrando gradualmente nuevas prácticas y tecnologías móviles en búsqueda de obtener nuevas soluciones a los diferentes tipos de problemas que enfrentan. [...]
The digital revolution is rapidly changing and without breaks. Several industries have been gradually integrating these new practices and mobile technologies to find new solutions to face the different problems they currently have. [...]

2017  
5.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que “nos entretengan con el mero hecho de vivir” (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them “entertain us by the very act of living” (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
6.
103 p, 2.4 MB La "Dieta informativa" de los mexicanos en Barcelona y su perspectiva sobre México en el contexto de vivir en el extranjero / Morales Mariscal, Claudia Sofia ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Considerando al migrante que establece relaciones sociales con el entorno de recepción y que, al mismo tiempo, se interesa en seguir conectado con la realidad de origen (familia, amigos, comunidad, nación); hoy en día lograr éste objetivo es más fácil que nunca antes. [...]
Considering the migrant who establishes social relations with their reception environment and, at the same time, is interested in being connected with their reality of origin (family, friends, community, and nation); today achieving this goal is easier than ever before. [...]
Considerant al migrant que estableix relacions socials amb l'entorn de recepció i que, al mateix temps, s'interessa en seguir connectat amb la realitat d'origen (família, amics, comunitat, nació…); avui dia assolir aquest objectiu és més fàcil que mai abans. [...]

2017  
7.
96 p, 1.3 MB El Fet trans a TV3 : la responsabilitat social dels mitjans en l'aprenentatge de la diversitat de gènere / Garcia Blanes, Marina ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El text analitza mitjançant la triangulació metodològica la producció i la recepció dels continguts periodístics en relació a les identitats trans a Catalunya. En primer lloc, es realitza una anàlisi de continguts prenent com univers d'estudi dos documentals emesos per la televisió pública catalana (TV3) l'any 2016. [...]
El texto analiza mediante la triangulación metodológica la producción y la recepción de los contenidos periodísticos en relación a las identidades trans en Cataluña. En primer lugar, realiza un análisis de contenido tomando como universo de estudio dos documentales emitidos por la televisión pública catalana (TV3) en 2016. [...]
The text analyzes through the methodological triangulation the production and reception of journalistic contents in relation to the trans identities in Catalonia. First, it performs a content analysis taking as a universe of study two documentaries 7 broadcasted by the Catalan public television (TV3) in 2016. [...]

2017  
8.
120 p, 1.8 MB També en català : la creació de versions en llengua catalana de tres diaris generalistes digitals d'àmbit estatal a la Catalunya del procés / Grivé i Ruiz, Albert ; Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball Final de Màster pretén destil·lar quins són els factors que han portat al sorgiment de tres publicacions de premsa generalista digital en llengua catalana relacionades amb capçaleres del mateix caire d'àmbit estatal editades en llengua castellana. [...]
El presente Trabajo Final de Máster pretende destilar cuales son los factores que han llevado al surgimiento de tres publicaciones de prensa generalista digital en lengua catalana relacionadas con cabeceras del mismo tipo de ámbito estatal editadas en lengua castellana. [...]
This Master's degree Final Project aims to show what are the factors that have led to the emergence of three digital press publications in Catalan language related to similar journals in the Spanish language that are published at State level. [...]

2017  
9.
126 p, 2.9 MB Tratamiento informativo de los periódicos nacionales de México sobre los asesinatos de periodistas en el Estado de Vercaruz (2011-2016) / Leos Andrade, Sara Esther ; Corominas, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En esta investigación se expone el tratamiento informativo que realizaron en su versión digital los periódicos mexicanos El Universal, La Jornada y Reforma respecto a 17 periodistas asesinados en el estado de Veracruz entre el año 2011 y el 2016. [...]
En aquesta investigació s'exposa el tractament informatiu que van realitzar en la seva versió digital els diaris mexicans El Universal, La Jornada i Reforma que fa a 17 periodistes assassinats en l'estat de Veracruz entre l'any 2011 i el 2016. [...]
This research exposes the mistreatment of information from the Mexican newspapers El Universal, La Jornada and Reforma in respect to the murder of 17 journalists in Veracruz between 2011 and 2016. The techniques I used include an analysis of descriptive content and a qualitative analysis based on framing style of Robert M. [...]

2017  
10.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT. / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una “máquina propagandística” del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una “màquina propagandistica” del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  

Documents de recerca : 1,051 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 6 registres trobats  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 Accés restringit a la UAB

Materials acadèmics 6,014 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 101.1 KB Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics [103113] / Vidal Castell, David ; Burguet Ardiaca, Francesc ; Rabadán Perea, José Vicente ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Gaya Morla, Catalina ; Vall Karsunke, Antoni ; Fleta Monzon, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i reflexionar sobre les funcions del periodisme de qualitat i dels gèneres interpretatius: què és el periodisme i què aporta a una societat democràtica que vol ser crítica i progressista? -Estudiar els gèneres periodístics des d'una perspectiva analítica i descriptiva i no pas normativa i catalogadora. [...]
- Conocer y reflexionar sobre las funciones del periodismo de calidad y de los géneros interpretativos: qué es el periodismo y que aporta a una sociedad democrática que quiere ser crítica y progresista? Estudiar los géneros periodísticos desde una perspectiva analítica y descriptiva y no normativa y catalogadora. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
4 p, 88.7 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
5 p, 98.2 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
5 p, 95.7 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
5.
5 p, 97.6 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distingir les formes d'influència dels mitjans de comunicació en els processos de socialització política i en l'opinió pública. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las formas de influencia de los medios de comunicación en los procesos de socialización política y en la opinión pública. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
6.
5 p, 94.8 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
7.
6 p, 99.1 KB Periodisme Polític i Parlamentari [103083] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Asssolir una visió crítica i responsable sobre el periodisme polític i el paper dels periodistes especialitzats en política. 2. Millorar les tècniques periodístiques adquirides en cursos anteriors per tal d'elaborar notícies, entrevistes, columnes d'anàlisi i reportatges. [...]
1. Achieve a critical and responsible view on political journalism and the role of journalists specialized in politics. 2. Improve the journalistic techniques acquired in previous courses in order to write news, interviews, columns of analysis and reports. [...]
1. Alcanzar una visión crítica y responsable sobre el periodismo político y el papel de los periodistas especializados en política. 2. Mejorar las técnicas periodísticas adquiridas en cursos anteriores para elaborar noticias, entrevistas, columnas de análisis y reportajes. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
3 documents
8.
3 p, 80.7 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresarial. - Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les - Coul Hunting - Aproximació a l'agència del futur. [...]
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
4 p, 90.2 KB Infografia, Animació i Espais Virtuals [103102] / Pujol Lozano, Hilari ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer: L'evolució tecnològica de les tècniques infogràfiques i d'animació. Els principis teòrics de l'animació audiovisual Les eines i tècniques per crear infografies i animacions, amb la seva possible aplicació als espais virtuals Les aplicacions pràctiques i les possibilitats expressives de la infografía i l'animació Concebre i produir una peça audiovisual emprant alguna de les tècniques d'animació i d'infografia combinades per a la producció d'un missatge.
conocer: La evolución tecnológica de las técnicas infográficas y de animación. Los principios teóricos de la animación audiovisual Las herramientas y técnicas para crear infografías y animaciones, con su posible aplicació los espacios virtuales Las aplicaciones prácticas y las posibilidades expresivas de la infografía y la animación Crear y producir una pieza audiovisual utilizando alguna de las técnicas de animación y infografia combinadas para la producción de un mensaje.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
10.
4 p, 82.7 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Conocer 3 de las 4 Ps de la creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Materials acadèmics : 6,014 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 207 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Documents gràfics i multimèdia : 207 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.