Resultats globals: 7,150 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 5,889 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1,052 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Documents gràfics, 1 registres trobats
Multimèdia, 206 registres trobats
Materials de curs 5,889 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
3.
4 p, 79.9 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Astals Seres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
4.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
5.
4 p, 76.1 KB Societat del coneixement i comunicació [41923] / Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene por objetivo introducir el debate sobre el panorama actual de los grandes problemas de la sociedad de la información, la comunicación y el conocimiento. Pretende analizar las metodologías para aplicarlas a los problemas de la comunicación en el presente. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documents
6.
4 p, 76.5 KB Estructura i polítiques de comunicació [41921] / Crusafon Baques, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: Analitzar les característiques principals de l'estructura y dinàmica de la comunicació Identificar els vectors de canvi i els elements estructurals del sistema comunicatiu i de les polítiques de comunicació. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Analizar las características principales de la estructura y dinámica de la comunicación Identificar los vectores de cambio y los elementos estructurales del sistema comunicativo y de las políticas de comunicación Explicar el concepto de políticas de comunicación Analizar las principales temáticas actuales de las políticas de comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documents
7.
8 p, 94.6 KB Metodologia per a la recerca i la innovació en mitjans [43075] / Velázquez García-Talavera, Teresa ; Simelio Sola, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dissenyar, crear i desenvolupar projectes de recerca bàsica i aplicada en Periodisme i Ciències de la Comunicació. Aplicar la planificació del treball científic per a la recerca en mitjans. Utilitzar les tècniques de recerca quantitatives i qualitatives per a la recerca en mitjans. [...]
Design, create and develop basic and applied projects in Journalism and Communication Sciences research. Apply scientific work planning for media research. Using quantitative and qualitative techniques for research in media research. [...]
Diseñar, crear y desarrollar proyectos de investigación básica y aplicada en Periodismo y Ciencias de la Comunicación. Aplicar la planificación del trabajo científico para la investigación en medios. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
3 documents
8.
5 p, 81.5 KB Formes de representació cultural en la societat de la informació [41926] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los objetivos de esta materia responden al análisis en forma crítica de los nuevos paradigmas teóricos y culturales que afectan a la sociedad de la información. El cambio de paradigma fundamental de la alteridad que nos lleva de la multiculturalidad a la interculturalidad, de la identidad a la pertenencia, de las éticas comunitarias a las nuevas personalidad en las redes sociales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]  
9.
3 p, 73.4 KB Gèneres i formats en televisió i altres mitjans audiovisuals [41927] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La constant hibridació dels programes televisius en l'era digital redefineix les fronteres entre la realitat i la ficció i genera nous gèneres i formats, que adopten les estratègies de versemblança dels programes basats en la realitat i les estructures narratives de la ficció. [...]
La constante hibridación de los programas televisivos en la era digital redefine las fronteras entre la realidad y la ficción y genera nuevos géneros y formatos, que adoptan las estrategias de verosimilitud de los programas basados en la realidad y las estructuras narrativas de la ficción. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documents
10.
7 p, 92.4 KB Ciberperiodisme, tecnologia i llenguatges [41925] / Tejedor Calvo, Santiago ; Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre aspectos tales como: las nuevas tecnologías de la información, la alfabetización digital y la fractura o brecha digital en el marco de la Sociedad del Conocimiento. Aproximarse conceptualmenteal ciberperiodismo mediante el estudio de sus características, su tipología de mensajes, sus rutinas productivas, sus tendencias y sus líneas de innovación, entre otros temas. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documents

Materials de curs : 5,889 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 1,052 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
59 p, 11.7 MB Comunicación efectiva en Redes Sociales de contenido efímero. Snapchat / Caraballo Curiel, Sadery María ; Blanco, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reto de la tendencia hacia el contenido efímero en las redes sociales representa una dificultad para los profesionales del marketing cuando se trata de analizar y crear casos de éxito una vez finalizadas las campañas ya que los datos generados desaparecen y muy pocos están a disposición de las empresas. [...]
The challenge towards ephimeral content in social media networks represents a difficulty for marketers when it comes to analize and generate success cases of study after a digital campaign is finished, as the generated data disappear and very few are available to the Brand. [...]

2017
3 documents
2.
61 p, 2.7 MB Efectos del storytelling humorístico en el mercado digital de productos bancarios en Facebook : caso Oriental Bank en Puerto Rico / Rivera Ortiz, Iris E. ; Chalá Mejía, Priscila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La llegada de la comunicación digital ha supuesto un nuevo juego para todos, inclusive para una de las industrias más conservadoras en su forma de difundir mensajes: la banca. Posiblemente fue uno de los sectores que más tardó en incursionar de lleno en el mundo digital que no se circunscribe a la fase transaccional de un producto sino al establecimiento de conversaciones que generen un vínculo emocional con la marca. [...]
The arrival of digital communications has created a new field for us all, even for one of the most conservatives of sectors when it comes to issuing messages: banking. Possibly, it was one of the sectors that lagged the most in fully entering the digital world, not in terms of transactions but in generating two-way conversations capable of creating an emotional link to a brand. [...]

2017  
3.
52 p, 2.0 MB mPsoriasis. El uso de la mHealth por pacientes de Psoriasis en España / Jaramillo, Alexis ; Estanyol Casals, Elisenda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La revolución digital se mueve a un ritmo rápido y sin pausas. Las diferentes industrias han ido integrando gradualmente nuevas prácticas y tecnologías móviles en búsqueda de obtener nuevas soluciones a los diferentes tipos de problemas que enfrentan. [...]
The digital revolution is rapidly changing and without breaks. Several industries have been gradually integrating these new practices and mobile technologies to find new solutions to face the different problems they currently have. [...]

2017  
4.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que “nos entretengan con el mero hecho de vivir” (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them “entertain us by the very act of living” (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
5.
103 p, 2.4 MB La "Dieta informativa" de los mexicanos en Barcelona y su perspectiva sobre México en el contexto de vivir en el extranjero / Morales Mariscal, Claudia Sofia ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Considerando al migrante que establece relaciones sociales con el entorno de recepción y que, al mismo tiempo, se interesa en seguir conectado con la realidad de origen (familia, amigos, comunidad, nación); hoy en día lograr éste objetivo es más fácil que nunca antes. [...]
Considering the migrant who establishes social relations with their reception environment and, at the same time, is interested in being connected with their reality of origin (family, friends, community, and nation); today achieving this goal is easier than ever before. [...]
Considerant al migrant que estableix relacions socials amb l'entorn de recepció i que, al mateix temps, s'interessa en seguir connectat amb la realitat d'origen (família, amics, comunitat, nació…); avui dia assolir aquest objectiu és més fàcil que mai abans. [...]

2017  
6.
96 p, 1.3 MB El Fet trans a TV3 : la responsabilitat social dels mitjans en l'aprenentatge de la diversitat de gènere / Garcia Blanes, Marina ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El text analitza mitjançant la triangulació metodològica la producció i la recepció dels continguts periodístics en relació a les identitats trans a Catalunya. En primer lloc, es realitza una anàlisi de continguts prenent com univers d'estudi dos documentals emesos per la televisió pública catalana (TV3) l'any 2016. [...]
El texto analiza mediante la triangulación metodológica la producción y la recepción de los contenidos periodísticos en relación a las identidades trans en Cataluña. En primer lugar, realiza un análisis de contenido tomando como universo de estudio dos documentales emitidos por la televisión pública catalana (TV3) en 2016. [...]
The text analyzes through the methodological triangulation the production and reception of journalistic contents in relation to the trans identities in Catalonia. First, it performs a content analysis taking as a universe of study two documentaries 7 broadcasted by the Catalan public television (TV3) in 2016. [...]

2017  
7.
120 p, 1.8 MB També en català : la creació de versions en llengua catalana de tres diaris generalistes digitals d'àmbit estatal a la Catalunya del procés / Grivé i Ruiz, Albert ; Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball Final de Màster pretén destil·lar quins són els factors que han portat al sorgiment de tres publicacions de premsa generalista digital en llengua catalana relacionades amb capçaleres del mateix caire d'àmbit estatal editades en llengua castellana. [...]
El presente Trabajo Final de Máster pretende destilar cuales son los factores que han llevado al surgimiento de tres publicaciones de prensa generalista digital en lengua catalana relacionadas con cabeceras del mismo tipo de ámbito estatal editadas en lengua castellana. [...]
This Master's degree Final Project aims to show what are the factors that have led to the emergence of three digital press publications in Catalan language related to similar journals in the Spanish language that are published at State level. [...]

2017  
8.
126 p, 2.9 MB Tratamiento informativo de los periódicos nacionales de México sobre los asesinatos de periodistas en el Estado de Vercaruz (2011-2016) / Leos Andrade, Sara Esther ; Corominas, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En esta investigación se expone el tratamiento informativo que realizaron en su versión digital los periódicos mexicanos El Universal, La Jornada y Reforma respecto a 17 periodistas asesinados en el estado de Veracruz entre el año 2011 y el 2016. [...]
En aquesta investigació s'exposa el tractament informatiu que van realitzar en la seva versió digital els diaris mexicans El Universal, La Jornada i Reforma que fa a 17 periodistes assassinats en l'estat de Veracruz entre l'any 2011 i el 2016. [...]
This research exposes the mistreatment of information from the Mexican newspapers El Universal, La Jornada and Reforma in respect to the murder of 17 journalists in Veracruz between 2011 and 2016. The techniques I used include an analysis of descriptive content and a qualitative analysis based on framing style of Robert M. [...]

2017  
9.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT. / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una “máquina propagandística” del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una “màquina propagandistica” del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  
10.
109 p, 1.2 MB La Barcelona desencantada de Pepe Carvalho. La crítica social de los usos de la ciudad en la obra literaria de Manuel Vázquez Montalbán / Pérez Fernández, José ; Marín, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La construccioón y transformacioón de la ciudad de Barcelona durante la etapa de la Transicioón nos lleva a un anaólisis de la sociologíóa urbana y geografia humana del lugar. A traveós de un estudio preliminar del espacio puóblico, elemento transcendental en la ciudad, repasamos la importancia de las urbes como escenarios de creacioón de síómbolos identitarios. [...]
La construccioó i transformacioó de la ciutat de Barcelona durant l'etapa de la Transicioó ens porta a una anaàlisi de la sociologia urbana i geografia humana del lloc. Mitjançant un estudi preliminar de l'espai puóblic, element transcendental a la ciutat, repassem la importaància de les urbs com a escenaris de creacioó de síómbols identitaris. [...]
The construction and transformation of the city of Barcelona during the Transition stage leads us to an analysis of the urban sociology and human geography of the place. Through a preliminary study of the public space, transcendental element in the city, we review the importance of the cities as scenarios of creation of identity symbols. [...]

2017  

Documents de recerca : 1,052 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Documents gràfics 1 registres trobats  
1.
1132x1728, 210.5 KB Miting recital : tot el districte universitari per la llibertat d'expressió, per Xavier Vinader / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Equip Butifarra
[1981]  

Multimèdia 206 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Multimèdia : 206 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.