Resultados globales: 7,097 registros encontrados en 0.05 segundos.
Materiales de curso, Encontrados 5,889 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 999 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Documentos gráficos, Encontrados 1 registros
Multimedia, Encontrados 206 registros
Materiales de curso Encontrados 5,889 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documentos
2.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
3.
4 p, 79.9 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Astals Seres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documentos
4.
4 p, 77.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
5.
4 p, 76.1 KB Societat del coneixement i comunicació [41923] / Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este módulo tiene por objetivo introducir el debate sobre el panorama actual de los grandes problemas de la sociedad de la información, la comunicación y el conocimiento. Pretende analizar las metodologías para aplicarlas a los problemas de la comunicación en el presente. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documentos
6.
4 p, 76.5 KB Estructura i polítiques de comunicació [41921] / Crusafon Baques, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius de l'assignatura són: Analitzar les característiques principals de l'estructura y dinàmica de la comunicació Identificar els vectors de canvi i els elements estructurals del sistema comunicatiu i de les polítiques de comunicació. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Analizar las características principales de la estructura y dinámica de la comunicación Identificar los vectores de cambio y los elementos estructurales del sistema comunicativo y de las políticas de comunicación Explicar el concepto de políticas de comunicación Analizar las principales temáticas actuales de las políticas de comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documentos
7.
8 p, 94.6 KB Metodologia per a la recerca i la innovació en mitjans [43075] / Velázquez García-Talavera, Teresa ; Simelio Sola, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dissenyar, crear i desenvolupar projectes de recerca bàsica i aplicada en Periodisme i Ciències de la Comunicació. Aplicar la planificació del treball científic per a la recerca en mitjans. Utilitzar les tècniques de recerca quantitatives i qualitatives per a la recerca en mitjans. [...]
Design, create and develop basic and applied projects in Journalism and Communication Sciences research. Apply scientific work planning for media research. Using quantitative and qualitative techniques for research in media research. [...]
Diseñar, crear y desarrollar proyectos de investigación básica y aplicada en Periodismo y Ciencias de la Comunicación. Aplicar la planificación del trabajo científico para la investigación en medios. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
3 documentos
8.
5 p, 81.5 KB Formes de representació cultural en la societat de la informació [41926] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los objetivos de esta materia responden al análisis en forma crítica de los nuevos paradigmas teóricos y culturales que afectan a la sociedad de la información. El cambio de paradigma fundamental de la alteridad que nos lleva de la multiculturalidad a la interculturalidad, de la identidad a la pertenencia, de las éticas comunitarias a las nuevas personalidad en las redes sociales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]  
9.
3 p, 73.4 KB Gèneres i formats en televisió i altres mitjans audiovisuals [41927] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La constant hibridació dels programes televisius en l'era digital redefineix les fronteres entre la realitat i la ficció i genera nous gèneres i formats, que adopten les estratègies de versemblança dels programes basats en la realitat i les estructures narratives de la ficció. [...]
La constante hibridación de los programas televisivos en la era digital redefine las fronteras entre la realidad y la ficción y genera nuevos géneros y formatos, que adoptan las estrategias de verosimilitud de los programas basados en la realidad y las estructuras narrativas de la ficción. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documentos
10.
7 p, 92.4 KB Ciberperiodisme, tecnologia i llenguatges [41925] / Tejedor Calvo, Santiago ; Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre aspectos tales como: las nuevas tecnologías de la información, la alfabetización digital y la fractura o brecha digital en el marco de la Sociedad del Conocimiento. Aproximarse conceptualmenteal ciberperiodismo mediante el estudio de sus características, su tipología de mensajes, sus rutinas productivas, sus tendencias y sus líneas de innovación, entre otros temas. [...]
2017-18
Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
2 documentos

Materiales de curso : Encontrados 5,889 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documentos de investigación Encontrados 999 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
116 p, 3.2 MB Les distòpies dels segles XX i XXI : l'advertència de l'acceleració tecnològica en detriment a la Humanitat i al medi ambient / Sadurní i Martínez, Joana ; Casamajó Solé, Gemma , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La literatura i el cinema són dues eines de representació de les realitats del moment. Mitjançant la ciència ficció, en ambdós àmbits es pot crear un retrat de la realitat viscuda i, a través de les perspectives dels diversos autors, fer-se una idea de quins són els aspectes socials que suposen una preocupació estesa. [...]
La literatura y el cine son dos herramientas de representación de las realidades del momento. Mediante la ciencia ficción, en ambos ámbitos se puede hacer un retrato de la realidad vivida y, a través de las perspectivas de los disintos autores, hacerse una idea de cuáles son los aspectos sociales que suponen una preocupación extendida. [...]
Literature and cinema are useful to represent a perspective about the realities of the moment. Through science fiction, in both areas it is possible to make a picture of reality, travelling through the perspectives of different authors , and getting an idea of ​​ the social issues that concern the society. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
130 p, 10.3 MB Constantí : investigació periodística d'un conflicte d'ocupació il·legal / Sabaté Reig, Judit ; Vall, Toni , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un reportatge d’investigació sobre el problema d’ocupació il·legal que afecta un barri de nova construcció de Constantí (Tarragona) des del 2013. Es tracta d’un problema social que té l’origen en un problema econòmic, l’esclat de la bombolla immobiliària. [...]
Este es un reportaje de investigación sobre el problema de ocupación ilegal que afecta un barrio de nueva construcción de Constantí (Tarragona) desde el 2013.  Se trata de un problema social que tiene el origen en un problema económico, el estallido de la burbuja inmobiliaria. [...]
This is a journalistic investigation about the problem of squatting that affects a neighbourhood in Constantí (Tarragona) since 2013.  It is a social problem that has the origin in an economic problem, the bursting of the housing bubble. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
62 p, 599.7 KB Les tècniques narratives a l'obra d'Antonio Salas / Rovira Crespo, Anna ; Gayà Morlà, Catalina , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi té l'objectiu d'analitzar les tècniques narratives utilitzades pel periodista Antonio Salas durant el seu primer període com a autor amb les obres "Diario de un skin" i "El año que trafiqué con mujeres". [...]
Este estudio tiene el objetivo de analizar las técnicas narrativas utilizadas por el periodista Antonio Salas durante su primer periodo como autor con las obras "Diario de un skin" y "El año que trafiqué con mujeres". [...]
The objective of this study is to analyze the narrative techniques used by the journalist Antonio Salas during his first period as an autor in his reports "Diario de un skin" and "El año que trafiqué con mujeres". [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
80 p, 4.0 MB Revolución digital : el caso de los deportes electrónicos en los medios de comunicación deportivos / Romo Moreno, Lorena ; Hernández Gómez, Juan Bautista , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esports electrònics son un fenomen en expansió que suposa un canvi en la concepció d'esport i els videojocs, creant amb ell grans comunitats d'aficionats i establint noves formes de consumir informació, tot això basat en les noves eines digitals. [...]
Los deportes electrónicos son un fenómeno en expansión que supone un cambio en la concepción del deporte y los videojuegos, creando asimismo grandes comunidades de aficionados y estableciendo nuevas formas de consumir información, todo ello basado en las nuevas herramientas digitales. [...]
Electronic sports are a growing phenomenon that implies a change on the understanding of sport and videogames, creating as well big fandom communities and setting new ways of consuming information, all of it based on the new digital tools. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D’ençà de l’aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s’han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d’opinió i l’entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l’aparició d’Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los ‘bloggers’, especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
65 p, 1.5 MB TV3 : de líder, a l'ombra de Telecinco / Rodergas Batalla, Clara ; Sala i Noguer, Ramon , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la baixada d'audiència de TV3 respecte Telecinco, principalment en l'horari de prime time. El motiu d'aquesta caiguda es deu al tipus de programació que ofereixen una i altra cadena, més enllà de la ideologia que puguin tenir. [...]
Análisis de la bajada de audiencia de TV3 respecto Telecinco, principalmente en el horario de prime time. El motivo de esta caída se debe al tipo de programación que ofrecen una y otra cadena, más allá de la ideología que puedan tener. [...]
Analysis of the TV3's descent audience respect Telecinco, primarily in prime time schedule. The reason of this decline is for the type of programmation that they offer, beyond the ideology they may have. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
72 p, 1.7 MB Representación y tratamiento del deporte femenino en informativos de televisión / Roche Ortiz, Albert ; Fernández Peña, Emilio , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la presència i el tractament informatiu de l'esport femení als informatius de les principals cadenes espanyoles de televisió. La recerca permet observar la quantitat de contingut esportiu femení emès i la qualitat informativa de les notícies, tenint en compte aspectes com els estereotips entorn a la dona esportista. [...]
El presente trabajo analiza la presencia y el tratamiento del deporte femenino en los informativos de las principales cadenas españolas de televisión. La investigación permite observar la cantidad de contenido deportivo femenino emitido y la calidad informativa de las noticias, teniendo en cuenta aspectos como los estereotipos en torno a la mujer deportista. [...]
This study analyzes the presence and treatment of female sport in the news of the main Spanish television channels. This research encapsulates the amount of female sport broadcasted and the informative quality of the news, taking into account different aspects such as stereotypes revolving around female athlete. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
54 p, 1.5 MB El paper de la dona del segle XX a partir dels personatges femenins d'algunes novel·les de les escriptores cabdals de la literatura catalana / Richart Colomé, Alba ; Llinés Soler, Montserrat , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de final de grau consisteix en un reportatge literari i periodístic on analitzo el paper de la dona del segle XX a partir dels personatges femenins d'algunes de les escriptores més importants de Catalunya.
Este trabajo de final de grado consiste en un reportaje literario y periodístico donde analizo el papel de la mujer en el siglo XX mediante los personajes femeninos de algunas de las escritoras catalanas más importantes.
This paper pretends to be a literary and journalistic report which analyses the role of woman of 20th century based on the female characters of some of the novels of the most important female writers of Catalonia.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
46 p, 873.8 KB El relat dels Comuns : Les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política / Ribas Vilanova, Jaume ; Guimerà Orts, Josep Angel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...]
El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...]
The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
81 p, 3.0 MB Psicología Viva / Regüés Mateu, Eva ; Maldonado López, Juan José , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació i creació de Psicologia Viva, una pàgina web de divulgació de temes relacionats amb la psicologia. Amb aquest projecte volem apropar dos disciplines que semblen molt diferents, però que en realitat no ho son tant: la psicologia i la comunicació mediàtica. [...]
Planificación y creación de Psicología Viva, una página web de divulgación de temas relacionados con la psicología. Con este proyecto queremos acercar dos disciplinas que parecen muy distintas, pero que en realidad no lo son tanto: la psicología y la comunicación mediática. [...]
Planning and creation of Alive Psychology, a spreading web page about subjects related to Psychology. With this project, we pretend to approach two apparently very distinct disciplines, that they are not really so: Psychology and Journalism. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 999 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documentos

Documentos gráficos Encontrados 1 registros  
1.
1132x1728, 210.5 KB Miting recital : tot el districte universitari per la llibertat d'expressió, per Xavier Vinader / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Equip Butifarra
[1981]  

Multimedia Encontrados 206 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Multimedia : Encontrados 206 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.