Resultados globales: 9,075 registros encontrados en 0.02 segundos.
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1,871 registros
Materiales didácticos, Encontrados 7 registros
Materiales académicos, Encontrados 6,986 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 207 registros
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030 / Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  

Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003
30 documentos

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
59 p, 1.5 MB Autoinforme d'acreditació Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015-
3 documentos
2.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
3.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l'any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d'Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  

Documentos de investigación Encontrados 1,871 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
371 p, 203.2 MB Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació / Buxó Escoté, Helena ; Comas Gallardo, Mariona ; Moreno Martín, Marta ; Vives Gay, Jana ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...]
Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...]
This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
290 p, 162.9 MB Estudi i reformulació de la marca "PdePà" / Alomar Queraltó, Miriam ; Polo i Zorn, Estel·la del Mar ; Pugibert i Comín, Ona ; Rueda Hurtado, Marta ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament.
En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento.
In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danès Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
68 p, 2.0 MB Signon: una plataforma d'infoentreteniment per a infants amb sordesa / Vidal Pérez, Laia ; Pulido Rodriguez, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització del projecte Signon, una plataforma digital amb continguts informatius i d'entreteniment pensada per a infants amb sordesa a través del vídeo. A més del desenvolupament del projecte professional (documentació, justificació de la necessitat, estudi de màrqueting. [...]
Realización del proyecto signon, una plataforma digital con contenidos informativos y de entretenimiento pensada para niños con sordera con soporte vídeo. Además del desarrollo del proyecto profesional (documentación, justificación de la necesidad, estudio de marketing . [...]
Development of Signon, a digital platform with news and entertainment content in video format, dedicated to deaf children. Besides the development of this professional project (documentation, justification, marketing plan. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
70 p, 824.4 KB La evolución de la mujer española a través de las películas de Marisol / Rocha Ballesteros, Nerea ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La evolución de la visión femenina en las películas de Marisol / Pepa Flores, como ocurrió realizar papeles como niña prodigio del régimen hasta representar una mujer apoderada al final de su trayectoria artística. [...]
2021
Grau en Periodisme [971]  
6.
157 p, 19.6 MB Kadınlar vardır: Quatre cròniques de les dones d'Istanbul inspirades per la literatura de l'Aurora Bertrana / Montraveta Riu, Anna ; Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de quatre cròniques sobre la vida de diferents dones a Istanbul, inspirades en l'obra literària d'Aurora Bertrana. Després d'analitzar com l'autora tracta i descriu les dones als llibres El Marroc Sensual i Fanàtic i Paradisos Oceànics s'ha realitzat un estudi dels drets i lluites de les dones d'Istanbul. [...]
Proyecto de cuatro crónicas sobre la vida de diferentes mujeres en Estambul, inspiradas en la obra literaria de Aurora Bertrana. Después de analizar cómo la autora trata y describe las mujeres en los libros El Marroc Sensual i Fanàtic y Paradisos Oceànics y hacer un estudio de los derechos y luchas de las mujeres de Estambul, el trabajo quiere mostrar, por una parte, la diversidad cultural, étnica y religiosa de la ciudad, y por otra, la opresión que sienten todas las mujeres dentro de la sociedad patriarcal turca mediante la narración de la vida cotidiana de las protagonistas.
A project of four articles about different women's lives in Istanbul, based on Aurora Bertrana's literature. After studying closely how Bertrana analyses the women in her books El Marroc Sensual i Fanàtic and Paradisos Oceànics and investigating about women's rights and fights in Istanbul, this project wants to show the cultural, ethnic and religious diversity in the city. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
85 p, 2.0 MB SexEdu : l'aplicació mòbil sobre educació sexual a Catalunya per a combatre la manca d'informació dels joves d'entre 13 i 18 anys / López Alba, Paula ; Padilla Molina, Adrián, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudis sobre l'educació sexual, com la formació dels alumnes i professors en aquest àmbit, demostren el baix grau de prioritat dels governs. Per això, algunes iniciatives com la creació de l'aplicació SexEdu vetlla perquè els adolescents assoleixin aquestes competències a través d'una via més pràctica, com és el telèfon mòbil. [...]
Estudios sobre la educación sexual, como la formación de los alumnos y profesores en este ámbito, demuestran el bajo grado de prioridad de los gobiernos. Por ello, algunas iniciativas como la creación de la aplicación SexEdu velan porque los adolescentes alcancen estas competencias a través de una vía más práctica y cercana, como es el teléfono móvil. [...]
Studies on sex education, such as the training of students and teachers in this area, show the low level of priority given by governments. For this reason, some initiatives such as the creation of the SexEdu application ensure that adolescents reach these competences through a more practical and closer way, such as the mobile phone. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
8.
110 p, 2.6 MB Bette Davis : anàlisi de la representació de les dones durant l'Època Daurada de Hollywood (1931-1961) a partir de la filmografia de l'artista i el context històric de la seva vida / Jaime i Comino, Aleix ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau ha tingut com a principal objectiu analitzar la representació dels personatges femenins al cinema de l'Època Daurada de Hollywood a partir de la filmografia d'una de les seves actrius més representatives: Bette Davis. [...]
Este Trabajo de Final de Grado ha tenido como principal objetivo analizar la representación de los personajes femeninos del cine de la Era Dorada de Hollywood a partir de la filmografía de una de sus actrices más representativas: Bette Davis. [...]
This Final Project has been aimed at analysing the representation of female characters in the Hollywood Golden Age cinema through the examination of the filmography of one of their most representative actresses: Bette Davis. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
9.
125 p, 6.2 MB Plan de Comunicación para una academia de baile online / Ferrer Castillo, Maria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. [...]
El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. [...]
The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
10.
96 p, 3.9 MB La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms / Cugota Guillén, Mar ; Badia Perea, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...]
Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...]
Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 1,871 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 7 registros  
1.
5 p, 1.3 MB COMTEC Centre, condicions d'ús / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condicions d'ús de l'espai COMTEC Centre, situat a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2021 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
2.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
48 documentos
 Acceso restringido a la UAB
3.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
4.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documentos
 Acceso restringido a la UAB
5.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documentos
 Acceso restringido a la UAB
6.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documentos
 Acceso restringido a la UAB
7.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documentos
 Acceso restringido a la UAB

Materiales académicos Encontrados 6,986 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
8 p, 122.9 KB Tecnologies i Sistemes de Producció i Gestió de Continguts Digitals [43964] / Giraldo Luque, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul respon a la necessitat que el professional de la informació conegui els usos i possibilitats que la tecnologia ofereix per al desenvolupament del seu treball quotidià referit a la gestió i producció de continguts. [...]
The course responds to the need for the information professional to know the uses and possibilities that technology offers for the development of his daily work related to the management and production of digitla content. [...]
La asignatura responde a la necesidad de que el profesional de la información conozca los usos y posibilidades que la tecnología ofrece para el desarrollo de su trabajo cotidiano referido a la gestión y producción de contenidos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
2.
4 p, 104.8 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Lujan Bellon, Patricia ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
3.
4 p, 107.4 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, María Luz ; Galvany Sanchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
4.
4 p, 104.6 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documentos
5.
6 p, 110.5 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
6.
10 p, 181.3 KB Escriptura Periodística II [104989] / Gaya Morla, Catalina ; Rabadán Perea, José Vicente ; Freijomil Seoane, Mariana Avelina Concepción ; Vall Karsunke, Antoni ; Cabello Hernández, Alberto ; Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- L'alumnat conèixerà la història i la teoria del Periodisme informatiu interpretatiu i dels gèneres de la qualitat periodística, en tots els suports en què es desenvolupin. - L'alumnat adquirirà coneixements rudimentaris de filosofia del llenguatge, retòrica, narratologia i estilística aplicats a l'anàlisi i l'escriptura dels gèneres informatius interpretatius. [...]
- The student will know the history and theory of interpretive informative journalism and the genres of journalistic quality, in all t - The student will acquire rudimentary knowledge of philosophy of language, rhetoric, - The student will develop critical thinking about the dominant paradigm in journalism t - The student will identify and characterize the journalistic genres in their use and will b - The student will be able to write in a solvent way interpretative informative texts and.
El estudiante conocerá la historia y la teoría del Periodismo informativo interpretativo y de los géneros de la calidad periodística, en todos los soportes en que se desarrollen. - El estudiante adquirirá conocimientos rudimentarios de filosofía del lenguaje, retórica, narratología y estilística aplicados al análisis y la escritura de los géneros informativos interpretativos. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
3 documentos
7.
6 p, 109.1 KB Estadística Bàsica [104790] / Ajenjo, Marc Ajenjo Cosp, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és proporcionar la comprensió dels principis fonamentals de l'estadística descriptiva i la inferència estadística i dotar l'estudiantat de la capacitat d'avaluar la versemblança d'afirmacions realitzades a partir de dades estadístiques, així com dotar-lo d'habilitats suficients per a realitzar inferències estadístiques sobre una població a partir de les dades d'una mostra. [...]
The aim of the course is to provide an understanding of the fundamental principles of descriptive statistics and statistical inference, as well as to provide students with the ability to evaluate the veracity of statements made from statistical data, and to provide them with sufficient skills to make statistical inferences about a population from sample data. [...]
El objetivo de la asignatura es proporcionar la compresión de los principios fundamentales de la estadística descriptiva y de la inferencia estadística, así como dotar al estudiantado de la capacidad de evaluar la veracidad de afirmaciones realizadas a partir de datos estadísticos, así como dotarlo de suficientes habilidades para realizar inferencias estadísticas sobre una población a partir de los datos de una muestra. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
8.
5 p, 113.8 KB Tècniques de Negociació, Mediació i Lideratge en les Organitzacions [104789] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura de Negociació, mediació i lideratge en tècniques de comunicació són principalment desenvolupar en els estudiants l'esperit crític necessari per afrontar tot tipus d'incidents i conflictes a les organitzacions, així com adaptar aquestes organitzacions a la negociació i la mediació de situacions societat actual. [...]
The objectives of this subject of Negotiation, mediation and leadership in communication techniques are mainly to develop in students the critical spirit necessary to face all kinds of incidents and conflicts in organizations as well as to adapt these organizations to the negotiation and mediation of situations in the actual society. [...]
Los objetivos de esta asignatura de Técnicas de negociación, mediación y liderazgo en comunicación son principalmente desarrollar en el alumnado el espíritu crítico necesario para afrontar todo tipo de incidencias y conflictos en las organizaciones así como adaptar estas organizaciones a la negociación y mediación de situaciones en la sociedad actual. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
9.
5 p, 110.9 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
10.
4 p, 102.1 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido Rodriguez, Cristina ; Tejedor Calvo, Santiago ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 6,986 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 207 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documentos
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 207 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.