Resultados globales: 8,243 registros encontrados en 0.03 segundos.
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1,472 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 6 registros
Materiales académicos, Encontrados 6,556 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 207 registros
Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documentos

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l'any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d'Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  

Documentos de investigación Encontrados 1,472 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
140 p, 2.5 MB Iniciatives d'educació en comunicació entre mitjans audiovisuals locals i centres educatius de Catalunya / González Deumal, Clàudia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació analitza el rol dels mitjans audiovisuals locals i dels centres formatius de Catalunya per alfabetitzar en mitjans l'alumnat d'educació primària i secundària. Com a eix central, descriu un ventall d'iniciatives que es gesten en la interacció entre ambdues institucions. [...]
La investigación analiza el rol de los medios audiovisuales locales y los centros formativos de Cataluña para alfabetizar en medios del alumnado de educación primaria y secundaria. Como eje central, describe un abanico de iniciativas que se gestan en la interacción entre ambas instituciones. [...]
The research analyzes the role of audiovisual local media and educative centers in Catalonia for teaching in media literacy in school and institutes. As a central axis, it describes a range of initiatives that are developed in the interaction between both institutions. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
2.
90 p, 3.3 MB Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool / Fernández Lleríns, Ana ; Ribes Guardia, Francesc Xavier (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...]
La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...]
The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]

2019  
3.
153 p, 1.8 MB La cultura com a factor essencial dels processos de desenvolupament i canvi social : Anàlisi crítica dels programes electorals en l'àmbit de cultura de les candidatures a les eleccions municipals de 2019 a l'Ajuntament de Barcelona / Torras Zamora, Arnau ; Tresserras Gaju, Joan Manuel (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació gira entorn a com les polítiques culturals han d'articular un model capaç d'incentivar processos de canvi social i empoderament, i com són capaçes de relacionar-se i elaborar models culturals capaços d'enforntar-se als reptes de les indústries culturals, la revolució digital i les noves tecnologies. [...]
La investigación gira en torno a cómo las políticas culturales deben articular un modelo capaz de incentivar procesos de cambio social y empoderamiento, y como son capaces de relacionarse y elaborar modelos culturales capaces de enforntar a los retos de las industrias culturales , la revolución digital y las nuevas tecnologías. [...]
The research revolves around how cultural policies should articulate a model capable of encouraging processes of social change and empowerment, and how they are able to relate and develop cultural models capable of addressing the challenges of cultural industries, the digital revolution and new technologies. [...]

2019  
4.
80 p, 1.3 MB Una identidad aún deteriorada : la persistencia del estigma hacia las personas con VIH en la prensa en Alemania y España / Jiménez Urbán, David ; Soriano Clemente, Jaume (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi pretén analitzar de manera crítica com el discurs de la premsa construeix la identitat social de les persones que viuen amb VIH. Històricament, aquesta identitat ha estat marcada per ideologies masclistes, homòfobes i classistes. [...]
El presente estudio pretende analizar de manera crítica cómo el discurso de la prensa construye la identidad social de las personas que viven con VIH. Históricamente, esta identidad ha estado marcada por ideologías machistas, homófobas y clasistas. [...]
The present study aims to critically analyze how the press discourse builds the social identity of people living with HIV. Historically, this identity has been marked by macho, homophobic and classist ideologies. [...]

2019  
5.
148 p, 3.5 MB Discursos de Ivan Duque y Gustavo Petro durante la campaña presidencial de Colombia del 2018 : Una mirada desde el análisis crítico del discurso y el populismo / Giraldo Ardila, María Angélica ; Vidal Castell, David (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té per objectiu analitzar els discursos d'Iván Duque i Gustavo Petro en la campaya presidencial de Colòmbia durant el 2018, des de l'anàlisi crític del discurs i des de la teoria populista. [...]
El presente trabajo tiene por objetivo analizar los discursos de Iván Duque y Gustavo Petro en la campaña presidencial de Colombia durante el 2018, desde el análisis crítico del discurso y des de la teoría populista. [...]
The objective of this paper is to analyze the speeches of Iván Duque and Gustavo Petro in the presidential campaign of Colombia during 2018, from the critical analysis of the discurse and from the populist theory. [...]

2019  
6.
120 p, 2.8 MB La Alfabetización Mediática e Informacional como conocimiento transversal en la Educación Secundaria Obligatoria / Aguilar Artacho, Irene ; Marín i Otto, Enric (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigación pretende poner en valor la inclusión de conocimientos sobre Alfabetización Mediática e Informacional (AMI) en la Educación Secundaria Obligatoria (ESO), concretamente en Catalunya. [...]
La investigació vol posar en valor la inclusió de coneixements sobre Alfabetització Mediàtica i Informacional (AMI) a l'Educació Secundària Obligatòria (ESO), concretament a Catalunya. Durant l'últim quart de segle, la comunicació ha experimentat un canvi de paradigma i la societat no ha rebut la formació necessària ni per combatre les problemàtiques derivades d'aquesta nova realitat ni per extreure el màxim benefici. [...]
The research aims to highlight the inclusion of knowledge about Media Literacy in High School Education, specifically in Catalonia. In the last quarter of a century, communication has undergone a paradigm shift and society does not receive the necessary training either to combat the problems arising from this new reality or to extract the maximum benefit. [...]

2019  
7.
107 p, 27.4 MB YouTuber : la realidad detrás de la pantalla / Ortiz Arrabal, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la figura del youtuber com a creador de contingut des d'un punt de vista extern a la plataforma. Alhora es proposa una breu aproximació al creixement i evolució de YouTube com a plataforma, tant en l'àmbit tecnològic com comercial, a més de l'estreta relació que manté amb la publicitat.
El presente trabajo aborda la figura del youtuber como creador de contenido desde un punto de vista externo a la plataforma. Paralelamente se propone una breve aproximación al crecimiento y evolución de YouTube como plataforma, tanto en el ámbito tecnológico como comercial, además de su estrecha relación con la publicidad.
The present work approaches the YouTuber's figure as content creator from an external point of view to the platform. At the same time, we propose a brief approach to the growth and evolution of YouTube as a platform, both in the technological and commercial field, as well as its close relationship with advertising.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos
8.
111 p, 3.5 MB ¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram / Roca Blanquez, Melanie ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
60 p, 57.6 MB ANOUK : una història d'adopció / Sadurní Crespo, Mireia ; Escribano Royo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Anouk, una història d'adopció" és un projecte de documental que tracta les conseqüències de l'adopció a través de la mirada de l'Anouk, una noia de 21 anys que va ser adoptada a la Xina per la seva mare i que va arribar a Barcelona quan tenia dos anys. [...]
"Anouk, una historia de adopción" es un proyecto de documental que trata las consecuencias de la adopción a través de la mirada del Anouk, una chica de 21 años que fue adoptada en China por su madre y que llegó a Barcelona cuando tenía dos años. [...]
"Anouk, an adoption story" is a documentary project that shows the consequences of adoption from the look of Anouk, a 21-year-old girl who was adopted in China by her mother and arrived in Barcelona when she was two years old. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
119 p, 1.0 MB "En el Vallès". Una extrapolación de estilos y recursos cinematográficos hacia un contexto social y geográfico propio / Nogueras Rincon, Albert ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"En el Vallès" es la concepció i el desenvolupament d'un llargmetratge de ficció cinematogràfica, des d'una producció independent. El projecte exposa una bíblia audiovisual i un dossier per a la seva realització.
"En el Vallès" es la concepción y el desarrollo de un largometraje de ficción cinematográfica, desde una producción independiente. El proyecto expone una biblia audiovisual y un dossier de producción para su realización.
"En el Vallès" is the conception and the development of a feature film of cinematic fiction, since an independent production. The project esposes an audiovisual bible and dossier for his realisation.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documentos de investigación : Encontrados 1,472 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 6 registros  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
48 documentos
 Acceso restringido a la UAB
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documentos
 Acceso restringido a la UAB
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documentos
 Acceso restringido a la UAB
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documentos
 Acceso restringido a la UAB
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documentos
 Acceso restringido a la UAB

Materiales académicos Encontrados 6,556 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 118.5 KB Treball de Final de Màster [43969] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2020-21
1392 [1392]
3 documentos
2.
3 p, 113.7 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Pérez Tornero, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals, en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2020-21
1392 [1392]
3 documentos
3.
5 p, 141.1 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Astals Seres, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
4.
6 p, 127.8 KB Comunicació Política [103860] / Recoder Sellarés, María José ; Silva Alcalde, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació p.
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas.

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
5.
8 p, 136.2 KB Gabinets de Premsa i Comunicació [103121] / Recoder Sellarés, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els principals objectius que es proposa aquesta assignatura són els següents. - Conèixer la rellevància dels Gabinets de Comunicació per a la la difusió de l'activitat que desenvolupen les Organitzacions a l'exterior però també internament per als seus treballadors. [...]
Los principales objetivos que se propone esta asignatura son los siguientes. - Conocer la relevancia de los Gabinetes de Comunicación para la difusión de la actividad que desarrollan las Organizaciones en el exterior pero también internamente para sus trabajadores. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
6.
11 p, 150.2 KB Periodisme d'Investigació [103089] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Martínez Fernández, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme d'Investigació es concentra en la metodologia del treball de investigació en el context periodístic. Amb especial atenció als processos de detecció de fets investigables, operacionalització de la investigació, documentació, contrast i validació de dades -tant des del punt de vista professional com ètic i legal- i a la manera com aquests processos són transmesos al públic. [...]
La asignatura Periodismo de investigación se concentra en la metodología del trabajo de investigación en el contexto periodístico. Presta especial atención a los procesos de detección de hechos investigables, operacionalización de la investigación, documentación, contraste y validación de datos -tanto desde el punto de vista profesional como ético y legal- y al modo como éstos se transmiten al público. [...]

2020-21
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
7.
4 p, 116.4 KB Actors i Institucions Polítiques Contemporànies [104772] / Colomé García, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta matèria té un caràcter de formació bàsica, aspirant a servir de fonament per al conjunt dels continguts del grau en Ciència Política i Gestió Pública i del grau en Relacions Internacionals. [...]
El objetivo esencial de la asignatura es ofrecer explicaciones de los principales fenómenos, movimientos y procesos que, a escala mundial, han configurado el mundo contemporáneo. Se situarán los problemas esenciales del mundo actual, y se mostrará cómo se han formado y han evolucionado. [...]

2020-21
1422 [1422]
3 documentos
8.
4 p, 119.1 KB Teoria i Tècnica del Disseny [104732] / Valero Sancho, José Luis ; Català Domínguez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Té en general com a objectiu l'estudi de tots els grafismes en webs i mòbils, des del punt de vista del disseny i composició visual. Permet reflexionar sobre la seva implicació en les necessàries representacions gràfiques i documentals associades a imatge i continguts.
Tiene en general como objetivo el estudio de todos los grafismos en webs y móviles, desde el punto de vista del diseño y composición visual. Permite reflexionar sobre su implicación en las necesarias representaciones gráficas y documentales asociadas a imagen y contenidos.

2020-21
1423 [1423]
3 documentos
9.
4 p, 115.6 KB Dret Digital i de les TIC [104727] / Roig Batalla, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El dret a la protecció de dades és potser el dret fonamental més relacionat amb les tecnologies de la informació i de la comunicació (TICs), juntament amb el dret a la intimitat i la llibertat d'expressió. [...]
El derecho a la protección de datos es quizá el derecho fundamental más relacionado con las tecnologías de la información y de la comunicación (TICs), juntamente con el derecho a la intimidad y a la libertad de expresión. [...]

2020-21
1423 [1423]
3 documentos
10.
4 p, 119.5 KB Perspectiva Històrica del Món Contemporani en Periodisme [103850] / Martínez Fiol, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura proposa dur a terme un recorregut crític i alternatiu de la història mundial del segle XX i principis del XXI. Una visió allunyada de la clàssica anàlisi de "bons" i "dolents" que els mitjans de comunicació i la intel·lectualitat oficial occidental ha aportat al llarg dels darrers cents anys. [...]
La asignatura propone llevar a cabo un recorrido crítico y alternativo de la historia mundial del siglo XX y principios del XXI. Una visión alejada del clásico análisis de "buenos" y "malos" que los medios de comunicación y la intelectualidad oficial occidental ha aportado a lo largo de los últimos cien años. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 6,556 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 207 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documentos
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 207 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.