Results overview: Found 8,203 records in 0.02 seconds.
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 4 records found
Research literature, 1,452 records found
Learning materials, 6 records found
Course materials, 6,535 records found
Graphic and multimedia documents, 207 records found
Periodical publications 1 records found  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Books and collections 4 records found  
1.
Cataluña ante el desplegamiento de la Convención de la UNESCO sobre diversidad cultural / Petit, Martí ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), ; Facultat de Ciències de la Comunicació ; (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB.
   
2.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
3.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l'any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d'Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
4.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d'interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s'ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s'utilitza per designar tota una gamma d'aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d'interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Research literature 1,452 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
118 p, 17.5 MB Creació d'una websèrie amb nines: "Unmasked" / Godoy López, Ivan ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix en una sèrie de ficció adreçada a un públic pre-adolescent (6-13) amb nines Bratz. La marca (MGAE. ) està duent a terme una nova campanya de promoció a través de les xarxes socials i YouTube per donar visibilitat al nou comeback del desembre de 2018. [...]
Mi proyecto consiste en una serie de ficción dirigida a un público pre-adolescente (6-13) con muñecas Bratz. La marca (MGAE. ) Está llevando a cabo una nueva campaña de promoción a través de las redes sociales y YouTube para dar visibilidad al nuevo comeback de diciembre de 2018. [...]
My project is about a fictional webseries for a pre-teen audience (6-13) with Bratz dolls. The company MGAE. is starting a campaign through social media and YouTube promoting the dolls latest comeback from December 2018. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación: storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
67 p, 40.2 MB De J a G, retrat d'una Drag Queen / Diago Carnero, Aina ; Calderer Reig, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De J a G és un projecte fotogràfic d'elaboració i planificació d'un Zine centrat en la Gertha, una Drag Queen de Barcelona. L'objectiu d'aquest és reivindicar l'art del Drag retratant el procés creatiu per tal de donar visibilitat a tot el treball artístic i personal que hi ha darrere.
De J a G es un proyecto fotográfico de elaboración y planificación de un Zine centrado en Gertha, una Drag Queen de Barcelona. El objetivo de este es reivindicar el arte del Drag retratando el proceso creativo para dar visibilidad a todo el trabajo artístico y personal que hay detrás.
From J to G is a photographic project. The aim of the Zine focused on Gertha, a Drag Queen from Barcelona, is to defend the art of the Drag by portraying the creative process to give visibility to all the personal and artistic work behind it.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
4.
74 p, 11.4 MB MAFALDA, para el món i encén la ràdio : Un espai radiofònic diferent. / Rovira Gonzalez, Laura ; Llombart Antón, Jofre, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Mafalda és un projecte de futur per canviar la rígida estructura radiofònica espanyola i catalana. Un programa de ràdio innovador que aposta per les noves generacions i que combina l'esperit reivindicatiu i l'entreteniment per generar conciència crítica i que té com a base el feminisme amb un equip format totalment per dones.
Mafalda es un proyecto de futuro para cambiar la rígida estructura radiofónica española y catalana. Un programa de radio innovador que apuesta por las nuevas generaciones y que combina el espíritu reivindicativo y el entretenimiento para generar conciencia crítica y que tiene como base el feminismo con un equipo formado totalmente por mujeres.
Mafalda is a future project to change the rigid Spanish and Catalan radio structure. An innovative radio program that bets on the new generations and that combines the demand spirit and entertainment to generate critical awareness and that is based on feminism with a team made up entirely of women.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
5.
54 p, 3.7 MB L'espai en blanc del ciclisme català : Anàlisi de la situació actual a Catalunya / Planas Coll, Xevi ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació d'un equip ciclista professional fa anys que és un tema recurrent en el ciclisme català, però tots els projectes que han vist la llum els últims anys han acabat frustrats. Entrevistant els protagonistes del món del ciclisme intentarem analitzar com afecta l'absència d'un equip català el creixement d'aquest esport a Catalunya. [...]
La creación de un equipo profesional hace años que es un tema recurrente en el ciclismo catalán, pero todos los proyectos que han visto la luz en los últimos años han terminado frustrados. Entrevistando a protagonistas del mundo del ciclismo intentaremos ver cómo afecta la ausencia de un equipo catalán al crecimiento de este deporte en Cataluña. [...]
The creation of a catalan cycling professional team has been a recurrent matter during the last years, but all the projects that came into existence have failed. Interviewing the main characters of the cycling world, we will try to analyse how the absence of a catalan team affects in the development of this sport in Catalonia. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
216 p, 5.1 MB "Tibetans sense permís de ser-ho": projecte documental sobre la comunitat tibetana a Barcelona / Enrech Calbet, Anna ; Martínez Tosas, Júlia ; Rueda Gallardo, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Tibetans sense permís de ser-ho" serà el resultat final del projecte documental ideat en aquest TFG. S'hi inclou la recerca teòrica, l'anàlisi de mercat, la presentació formal del projecte, els costos que tindrà la producció del documental i com es finançarà. [...]
"Tibetanos sin permiso para serlo" será el resultado final del proyecto documental ideado en este TFG. Se incluye la investigación teórica, el análisis de mercado, la presentación formal del proyecto, los costes que tendrá la producción del documental y como se financiará. [...]
"Tibetans without permission to be" will be the final result of the documentary project presented in this TFG. It includes theorical research, market analysis, formal presentation of the project, the costs of the production of the documentary and how it will be financed. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
49 p, 4.2 MB La informació esportiva a través de la xarxa Instagram / Castaño Jiménez, Marta ; Perceval Verde, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. [...]
El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. [...]
The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
81 p, 27.1 MB I hate myself / Mendiola Leal, Anna ; Terribas Llopis, Jordi ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una noia que mai s'ha agradat a si mateixa, decideix agafar una càmera i expandir la seva idea de "bellesa". Per això crea un projecte anomenat "I Hate Myself". En ell, retratarà a un grup de persones que, per algun aspecte físic, no se senten còmodes amb elles mateixes. [...]
Una chica que nunca se ha gustado a si misma, decide coger una cámara y expandir su idea de "belleza". Por ello crea un proyecto llamado "I Hate Myself". En él, retrarará a un grupo de personas que, por algun aspecto físico. [...]
A girl who has never liked herself, decides to take a camera and expand her idea of "beauty". For that reason she creates a project called "I Hate Myself". In it, she will portray a group of people who, due to some physical aspect, do not feel comfortable with themselves. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
268 p, 10.4 MB Etéreo genital: Una reflexión sobre el porno mainstream español / Recio Oliver, Paula ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els 70 i 80, als EUA les guerres del sexe van fracturar el feminisme. D'una banda, grups pro-sexe, i per l'altre, abolicionistes. Entre les branques, amagat en la ment dels abjectes, brolla una resistència a l'estereotipat: la postpornografia. [...]
En los 70 y 80, en EEUU las guerras del sexo fracturaron el feminismo. Por un lado, grupos pro-sexo, y por el otro, abolicionistas. Entre las ramas, escondido en la mente de los abyectos, brota una resistencia a lo estereotipado: la postpornografía. [...]
In the 1970s - 1980s, in the US, sex wars fractured the feminism. In one side, pro-sex groups, in the other, abolitionists. In the limb, hidden in the minds of the abject, emerge a resistance to the stereotypical: post-pornography. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
95 p, 4.8 MB El tratamiento de la figura de la mujer en los programas de infoentretenimiento / Llanos Montetes, Marta ; Ferré Pavia, Carme , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pren com a objecte d'estudi la figura de la dona i les manifestacions del seu rol de gènere en els programes d'infoentreteniment. Les elevades audiències d'aquests programes generen certes repercussions sobre la imatge de de la dona per a la societat. [...]
Este trabajo toma por objeto de estudio la figura de la mujer y las manifestaciones de su rol de género en los programas de infoentretenimiento. Las elevadas audiencias de dichos programas generan ciertas repercusiones sobre la imagen de de la mujer para la sociedad. [...]
This work aims to study the image of women and the manifestations of their gender role in infotainment programs. The high audiences of these programs generate certain repercussions on the image of women for society. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 1,452 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 6 records found  
1.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
2.
8 p, 30.7 KB Tulipmania / Perramon Ayza, Joaquim Maria trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012  
3.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 UAB restricted access
4.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 UAB restricted access
5.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 UAB restricted access
6.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 UAB restricted access

Course materials 6,535 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2019-20
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
2.
3 p, 96.0 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupament d'un Pla d'eficàcia comunicativa a partir dels problemes objectius de màrqueting plantejats per un determinat anunciant: anàlisi de marca, la seva problemàtica, la diagnosi del problema i la recerca de solucions creatives.
Los objetivos del módulo son: Desarrollo de un Plan de eficacia comunicativa a partir de los problemas objetivos de marketing planteados por un determinado anunciante: análisis de marca, su problemática, la diagnosis del problema y la búsqueda de soluciones creativas.

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
3 p, 98.7 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
4 p, 103.0 KB Treball de Final de Màster [43969] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2019-20
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
6.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Carniel Bugs, Ricardo ; Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín Andrés, Pedro Vicente ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
7.
5 p, 110.6 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; Silva Alcalde, José Manuel ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2019-20
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
8.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
9.
4 p, 104.3 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Astals Seres, Anna ; Danes Vilallonga, Arantza ; Enrique Jiménez, Ana María ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]
Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
10.
4 p, 102.0 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Añaños Carrasco, Elena ; González Quesada, Alfonso ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- Proveer al alumnaso de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents

Course materials : 6,535 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Graphic and multimedia documents 207 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documents
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Graphic and multimedia documents : 207 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.