Resultats globals: 12 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
129 p, 1.3 MB Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada? / Solórzano, Fernando ; Fajula Payet, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...]
Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...]
Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]

2019  
2.
187 p, 15.4 MB Latte Bcn: nou perfil de la plataforma digital d'Instagram basat en la recomanació de cafeteries a Barcelona / Peña Aparicio, Carla ; Fajula Payet, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es porta a terme en aquest TFG consisteix en la realització del branding per un nou perfil d'Instagram basat en la recomanació de diferents cafeteries de la ciutat de Barcelona. Aquest perfil parteix d'un compte ja existent que no estava obtenint bons resultats, per la qual cosa es planteja una acció de reposicionament que comença amb l'anàlisi previ del macroentorn i del microentorn. [...]
El proyecto llevado a cabo en este TFG consiste en la realización del branding para un nuevo perfil de Instagram basado en la recomendación de diferentes cafeterías de la ciudad de Barcelona. Este perfil parte de una cuenta que ya existe pero que no obtenía buenos resultados, por lo tanto se plantea una acción de reposicionamiento que empieza con el análisis previo del macroentorno y microentorno. [...]
The Bachelor's final project consists on the branding development of a new Instagram account for the recommendation of different coffee shops of Barcelona. This profile arises from a previous existing account which was not achieving successful results. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
7 p, 139.2 KB Idea i Projecte d'Emprenedoria i Innovació Social [44431] / Urbano, David ; Domènech Argemí, Miquel ; Molina González, José Luis ; Rodríguez Salgado, Luis ; Fajula Payet, Anna ; Valenzuela García, Hugo ; Perdrix Vidal, Guillem ; Turró Sol, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és donar les eines que permetin passar de la generació d'idees a la consecució de projectes emprenedors socials, susceptibles de portar-se a terme, mitjançant el desenvolupament de models de negoci viables i socialment sostenibles. [...]
The main objective of this module is to give the tools that allow us to move from the generation of ideas to the realization of social entrepreneurship projects, likely to be carried out through the development of viable and socially sustainable business models. [...]
El objetivo principal de este módulo es dar las herramientas que permitan pasar de la generación de ideas a la realización de proyectos de emprendimiento sociales, probables de que se lleven a cabo, a través del desarrollo de modelos de negocio viables y socialmente sostenibles. [...]

2021-22
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
2.
3 p, 96.5 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre Torroja, Armand ; Lorite García, Nicolás ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
7 p, 111.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 115.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
6 p, 113.5 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar L'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
6 p, 653.2 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Ricarte Bescós, José Ma. ; Roca Correa, David ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
7.
3 p, 372.8 KB Processos i Tècniques Creatives [20651] / Ricarte Bescós, José Ma. ; Fajula Payet, Anna ; Enrique, Ana Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
6 p, 90.0 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
6 p, 63.1 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fajula Payet, Anna ; Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.