Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 60.2 KB El papel del publicitario ante un nuevo contexto tecnológico / Fajula Payet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
2000
Revista latina de comunicación social, Núm. 30 (2000)  
2.
22 p, 136.2 KB Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fajula Payet, Anna
La publicidad local que aparece en el prime-time radiofónico generalista se revela como un objeto de estudio de sumo interés, sobre todo si, con independencia de valorar su envergadura en relación con la publicidad en cadena, se analiza desde la perspectiva de los anunciantes y de la lengua en la que promocionan sus productos. [...]
The local radiophonic advertising that appears in the prime-time, it is revealed as an object of supreme interest, especially if, with independence of valuing its importance for relation with the advertising for network, it is analyzed from the perspective of the advertisers and of the language in which they promote the products. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 129-150  

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
6 p, 90.0 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
6 p, 63.1 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fajula Payet, Anna ; Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.