visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Fajula, Anna
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
58
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
12
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
32
registres trobats
Articles
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
26 p, 697.4 KB
Uso del podcast corporativo como herramienta de comunicación de los ODS en las principales entidades financieras españolas
/
Barrio Fraile, Estrella
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Introducción: La RSC se erige como el mecanismo a través del cual las organizaciones integran los ODS en sus estrategias corporativas. Por otra parte, la comunicación de las iniciativas de responsabilidad y compromiso con la ciudadanía representan un factor importante en la consecución de la legitimidad social de la empresa. [...]
Introduction: Corporate social responsibility (CSR) is the mechanism through which organizations integrate the Sustainable Development Goals (SDGs) into their corporate strategies. On the other hand, the communication of responsibility and commitment initiatives with citizens is an important factor in achieving social legitimacy for the company. [...]
2023 -
10.4185/rlcs-2023-2011
Revista latina de comunicación social
,
Núm. 81 (2023)
, p. 97-122
2 documents
Registre complet
-
2.
19 p, 1.1 MB
Los hombres ante el espejo : estereotipos masculinos en las inserciones publicitarias de la radio española
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los estudios sobre estereotipos publicitarios en el medio radio son escasos y los existentes se han centrado de manera predominante en los roles y estereotipos femeninos. El auge de los movimientos sociales feministas y campañas como la de Gillette del año 2019 «The best men can be» permiten intuir que algo está cambiando en el entorno de la comunicación publicitaria en cuanto a los estereotipos de género y el rol masculino en la sociedad. [...]
Studies on advertising stereotypes in the radio are scarce and those that do exist have focused predominantly on female roles and stereotypes. The rise of feminist social movements and campaigns such as Gillette's 2019 campaign "The best men can be" suggest that something is changing in the advertising communication environment regarding gender stereotypes and the male role in society. [...]
2023
Prisma social
,
Núm. 40 (Enero 2023)
, p. 84-102
Registre complet
-
3.
13 p, 723.0 KB
The sound of responsibility : evolution of the use of radio advertising as a corporate social responsibility (CSR) communication channel before and after Covid-19. A significant increase
/
Barrio Fraile, Estrella
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Radio is an audio communication medium that has always stood out for its credibility and close relationship to its audience, which makes it an appealing option for organizations that want to make their responsible behavior known. [...]
La radio es un medio de comunicación sonoro que siempre ha destacado por su credibilidad y cercanía con la audiencia, lo que la convierte en una interesante opción para las organizaciones que quieren dar a conocer sus actuaciones responsables. [...]
2022 -
10.3145/epi.2022.sep.21
El Profesional de la información
,
Vol. 31 Núm. 5 (2022)
2 documents
Registre complet
-
4.
21 p, 8.3 MB
El estancamiento creativo de la publicidad radiofónica en el nuevo escenario sonoro : análisis del tono y estilo de las inserciones publicitarias
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los trabajos sobre los aspectos más creativos de la publicidad sonora son escasos. Esta investigación pretende cubrir este vacío y pone el foco no solo en los formatos, sino también en el tono y el estilo de las inserciones publicitarias radiofónicas. [...]
There are very few papers on the most creative aspects of sound advertising. This research aims to fill this void and focus not only on the formats, but also on the tone and the style of radio advertisements. [...]
2021 -
10.5209/hics.77077
Historia y comunicación social
,
Vol. 26 Núm. 2 (2021)
, p. 403-415
Registre complet
-
5.
18 p, 353.9 KB
Sonic identity and audio branding elements in Spanish radio advertising
/
Barrio Fraile, Estrella
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona.)
The emotional potential of sound is an excellent resource for companies and institutions seeking to test new ways of communicating with their stakeholders through the senses. However, there are still few organizations that include sound as a conveyer of their corporate identity. [...]
El potencial emocional que té el so és un recurs excel·lent per a les empreses i institucions que busquen testar noves vies de comunicació amb els seus públics interessats a través dels sentits. [...]
El potencial emocional que tiene el sonido es un excelente recurso para las empresas e instituciones que buscan testar nuevas vías de comunicación con sus públicos de interés a través de los sentidos. [...]
2021 -
10.5565/rev/analisi.3330
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Vol. 65 (2021)
, p. 103-119
Registre complet
-
6.
13 p, 10.6 MB
Feminist stereotypes and women's roles in Spanish radio ads
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Barrio Fraile, Estrella
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Enrique, Ana Mª
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
This article takes a quantitative approach to Spanish radio advertising and the stereotypes and female roles that it broadcasts in a medium that has traditionally had high female audience rates in our country. [...]
2021 -
10.17645/mac.v9i2.3762
Media and Communication
,
Vol. 9 Núm. 2 (2021)
, p. 39-51
Registre complet
-
7.
4 p, 60.2 KB
El papel del publicitario ante un nuevo contexto tecnológico
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2000
Revista latina de comunicación social
,
Núm. 30 (2000)
Registre complet
-
8.
26 p, 231.8 KB
The hidden radio audience in Spain : study on children's relationship with the radio
/
Balsebre, Armand
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
The arbitration imposed in the audience measurement systems used in Spain excludes a major swath of the population as soon as it segments the potential radio audience starting at the age of 14. Thus, the child-listener is ignored by both programming and advertising strategies. [...]
2011 -
10.1080/19376529.2011.615778
Journal of radio & audio media
,
Vol. 18, Num. 2 (2011)
, p. 212-230
Registre complet
-
9.
20 p, 759.8 KB
Los jóvenes ante la sono-esfera digital : medios, dispositivos y consumo sonoro
/
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo examina las consecuencias de la convergencia tecnológica en relación con los hábitos de escucha y la conformación del yo sonoro, en una sociedad que sigue entronizando la imagen sobre cualquier otro estímulo comunicativo. [...]
Given the lingering predominance of image over sound in the general media landscape, this article examines the implications of technological convergence related to the listening habit and the basis of 'own sound personality'. [...]
2014
Comunicación y sociedad
,
Vol. 27, Num. 1 (2014)
, p. 205-224
Registre complet
-
10.
14 p, 175.2 KB
La ràdio publicitària : el pes de l'immobilisme
/
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2005
Quaderns del CAC
,
Núm. 22 (maig-agost 2005)
, p. 49-62
Registre complet
-
Articles :
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
20 p, 1.2 MB
La publicitat
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Fürst, Philipp
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En una època en què s'ha alentit el creixement de la inversió publicitària, aquest capítol recull una aproximació al sector català de la publicitat. En la línia encertada a l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, s'aporten dades sobre l'evolució de la inversió publicitària de les empreses amb seu social a Catalunya i el percentatge de tota la inversió publicitària que es fa a l'Estat que reben els mitjans de comunicació al Principal. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (
Aldea Global, Documents; 1
)
Informe de la comunicació a Catalunya
,
2003,
p. 83-101
Registre complet
-
2.
28 p, 3.3 MB
La publicitat
/
Ricarte, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Fürst, Philipp
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol aporta dades originals sobre l'activitat publicitària a Catalunya i intenta fer una anàlisi centrada en dos grans aspectes: quin és el volum d'inversió en publicitat de les empreses amb seu social a Catalunya i quin és el percentatge que reben els mitjans radicats al Principat sobre el total de la inversió publicitària que es fa al conjunt de l'Estat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya
,
2000,
p. 91-112
Registre complet
-
3.
10 p, 264.4 KB
Creativity : the key to creating successful advertising messages in the digital sonosphere
/
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The characteristics of the radio media have traditionally been put forward as arguments to justify the lack of creativity in radio advertising in Spain. Factors such as fragmentation of the media, the need to resort to high frequencies in the broadcast message, the format almost absolute control wedge or direct translation of texts designed to television to radio, have led to and perpetuated the idea that radio advertising is not creative. [...]
Braga, Portugal: Communication and Society Research Centre (University of Minho), 2012
Radio evolution : conference Proceedings
,
2012,
p. 295-303
Registre complet
-
4.
12 p, 76.6 KB
Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES
/
Balsebre, Armand
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Ricarte, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. [...]
The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 87-98
4 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
10
registres trobats
1.
129 p, 1.3 MB
Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada?
/
Solórzano, Fernando
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...]
Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...]
Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]
2019
Registre complet
-
2.
187 p, 15.4 MB
Latte Bcn: nou perfil de la plataforma digital d'Instagram basat en la recomanació de cafeteries a Barcelona
/
Peña Aparicio, Carla
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es porta a terme en aquest TFG consisteix en la realització del branding per un nou perfil d'Instagram basat en la recomanació de diferents cafeteries de la ciutat de Barcelona. Aquest perfil parteix d'un compte ja existent que no estava obtenint bons resultats, per la qual cosa es planteja una acció de reposicionament que comença amb l'anàlisi previ del macroentorn i del microentorn. [...]
El proyecto llevado a cabo en este TFG consiste en la realización del branding para un nuevo perfil de Instagram basado en la recomendación de diferentes cafeterías de la ciudad de Barcelona. Este perfil parte de una cuenta que ya existe pero que no obtenía buenos resultados, por lo tanto se plantea una acción de reposicionamiento que empieza con el análisis previo del macroentorno y microentorno. [...]
The Bachelor's final project consists on the branding development of a new Instagram account for the recommendation of different coffee shops of Barcelona. This profile arises from a previous existing account which was not achieving successful results. [...]
2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
3.
79 p, 2.8 MB
Música y publicidad : influencia de la música en la publicidad audiovisual
/
Escribano Gregorio, Alba
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball tracta de la investigació sobre la música a la publicitat audiovisual. L'estudi pretén conèixer la realitat, la presència i les funcions tant del so com de la música a la publicitat. [...]
El presente trabajo trata de la investigación sobre la música en la publicidad audiovisual. El estudio pretende conocer la realidad, la presencia y las funciones tanto del sonido como de la música en publicidad. [...]
This project does a research about music in audio-visual advertising. The study aims to know the reality, the presence and the functions of both sound and music in advertising. This research project focus in the emotional effects that music has in the audience and how the emotions transmitted can change depending on the soundtrack of the ad. [...]
2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
4.
103 p, 26.8 MB
Análisis del discurso político catalán en Twitter durante el mes de octubre de 2017
/
Diego Regidor, Daniel
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es pretén analitzar el discurs a Twitter dels principals líders polítics de cadascun dels diferents partits amb representació al Parlament de Catalunya durant el mes d'octubre de 2017. [...]
En este trabajo se pretende analizar el discurso en Twitter de los principales líderes políticos de cada uno de los diferentes partidos con representación en el Parlamento de Cataluña durante el mes de octubre de 2017. [...]
The present work is aimed to analyse the discourse on Twitter of main political leaders of different parties with presence in Catalonia Parliament during October 2017. It attempts to determine possible similarities and differences between them, as well as the most important discursive keys. [...]
2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
5.
170 p, 5.3 MB
Wappderlust : proyecto de aplicación móvil para planificar viajes en las principales ciudades europeas
/
Marsà Mallol, Marta
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Internet ha canviat la indústria turística i especialment els hàbits de consum dels viatgers. El conegut com a Turista 3. 0 viatja ara amb el seu smartphone i troba en diferents aplicacions les eines que necessita per prendre decisions abans, durant i després del seu viatge. [...]
Internet ha cambiado la industria turística y especialmente los hábitos de consumo del viajero. El conocido como Turista 3. 0 viaja ahora con su smartphone y encuentra en diferentes aplicaciones las herramientas que necesita para tomar decisiones antes, durante y después de su viaje. [...]
Internet has changed the tourist industry and especially the habits of consumption of the travellers. The well-known Tourist 3. 0 now travels with his smartphone and fins in different applications the tools that he needs to make decisions before, during and after his trip. [...]
2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
6.
94 p, 1.6 MB
L'estratègia comunicativa de BubbleNut Wash. De la causa social a la idea de negoci
/
Ibars Alberich, Clara
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball planteja l'estratègia comunicativa pel llançament de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Té dues parts: una teòrica i l'altra pràctica. En la primera, s'inclou la definicició teòrica de l'empresa social, el medi ambient i la comunicació i les parts essencials d'un pla de comunicació. [...]
Este trabajo plantea la estrategia comunicativa para el lanzamiento de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Tiene dos partes: una teórica i la otra práctica. En la primera se incluye la definición de empresa social, el medio ambiente y la comunicación y las partes esenciales de un pla de comunicación. [...]
The current project is a communication strategy to bring BubbleNut Wash's brand products to Barcelona. It is divided in two parts. The first one sets the theoretical bases of the dissertation by doing a literature review of the following concepts: social enterprise, environmental communication and communication plan. [...]
2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
7.
154 p, 13.5 MB
Fashion Start-ups : anàlisi del concepte i casos d'èxit de start-ups de moda a Catalunya
/
Garriga Coll, Sara
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball estudiarem casos d'èxit de Fashion Start-ups de Catalunya. Concretament ens centrarem a investigar com aquestes marques emergents del sector de la moda han aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu, com s'han donat a conèixer i per tant, com han fet ús de la comunicació i del màrqueting.
En el presente trabajo estudiaremos casos de éxito de Fashion Start-ups de Cataluña. Concretamente nos enfocaremos a investigar cómo estas marcas emergentes del sector de la moda han conseguido hacerse un hueco en un mercado tan competitivo, cómo se han dado a conocer y por lo tanto, cómo han utilizado la comunicación y el marketing, es decir, saber a qué medios de comunicación están presentes y cómo los utilizan.
In this analysis we study cases of successful Fashion Start-ups in Catalonia. More exactly we focus on investigating how these emerging brand of the fashion business enter in the competitive fashion business and how make they known. [...]
2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
8.
633 p, 5.3 MB
L'Anunciant davant les idees comunicatives : valoració i aprovació : una aproximació qualitativa
/
Fajula, Anna
;
Perona Páez, Juan José,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
L'anunciant és un element clau del procés comunicatiu publicitari. La seva activitat és l'engranatge que posa en marxa a la indústria de la publicitat, de tal manera que podem afirmar que aquesta no existiria sense la seva presència. [...]
The advertiser is a key element in the process of advertising communication. They are the gear that starts the advertising industry, so we can say that this industry would not exist without their presence. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
9.
102 p, 2.7 MB
Analítica mobile : la medición de resultados como fuente de optimización de un portal de m-commerce en el sector outlet. El caso Privalia
/
Velásquez Fernández, Fernando
;
Fajula, Anna,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En els darrers anys, les aplicacions mòbils han passat de ser una innovació tecnològica impactant per esdevenir una indústria capdavantera. A mesura que el sector digital avança, i els consumidors i les empreses estan adaptant-se a aquest nou entorn, les oportunitats per aprofitar tot aquest creixement són cada cop majors però més exigents. [...]
En los últimos años, las aplicaciones móviles han pasado de ser una llamativa novedad tecnológica a convertirse en una industria punta. A medida que el sector digital avanza, y los consumidores y compañías se van adaptando a este nuevo entorno, las oportunidades de sacar partido de todo ello se hacen cada vez mayores aunque más exigentes. [...]
In the last few years, mobile applications have gone from being a striking technological innovation to become a top industry. As the digital sector advances, and consumers and companies are adapting to this new environment, the opportunities to take advantage of all this are becoming more demanding but worthier. [...]
2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
10.
78 p, 411.7 KB
La Gestió europea de les ajudes d'estat durant la recent crisi financera i la seva adequació al sistema comunitari de defensa de la competencia
/
Fluvià Fajula, Anna
En un context de crisi, els Estats es troben en un trade-off entre "relaxar" el sistema de control d'ajudes d'Estat per reduir l'impacte de la recessió, o mantenir-lo i evitar així distorsions competitives. [...]
Institut Universitari d'Estudis Europeus (Universitat Autònoma de Barcelona) 2011 (
Quaderns de recerca (Bellaterra) ; 4/2010-2011
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
32
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
4 p, 102.7 KB
Treball de Final de Màster
[
44435
] /
Valenzuela Garcia, Hugo
;
Veciana Botet, Paula
;
Morales Morales, Ernesto
;
Verdu Tirado, Jorge Andres
;
Esparza Masana, Ricard
;
Morell Perez, Antoni
;
López Vicario, José
;
Giraldo Luque, Santiago
;
Rodriguez Alvarez, Joaquín
;
Blázquez Giménez, Concepción
;
Meneses Benitez, Montserrat
;
Faucha Hernández, Mireia
;
Aragonés Chicharro, Vidal
;
Perez Tena, Juan Ramon
;
Marti Palet, Ignasi
;
Marca Frances, Guillem
;
Rodríguez Salgado, Luis
;
Fajula Payet, Anna
;
Soria Rodriguez, Isabel
;
Basart i Muñoz, Josep M
;
Pedret Ferré, Carles
;
Blanco, Ismael
;
Turro Sol, Andreu
;
Fito Frutos, Ariadna
;
Melendez Pereto, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El Treball de Fi de Màster (TFM) constitueix un element fonamental del procés formatiu de l'alumnat. Permet desenvolupar un projecte d'investigació individual de manera autònoma (tot i que sota la supervisió d'un tutor/a que pot ser, o no, professorat del màster) sobre un tema de la seva elecció de qualsevol àmbit d'investigació relacionat amb els continguts docents del màster. [...]
The Master's Thesis Dissertation (TFM) is a fundamental element of the students' learning process. It allows the student to develop an individual research project independently (under the supervision of a tutor who may, or may not, be a professor teaching in the master) on a topic of the student's choice in any field of research related to the contents of the Master. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) constituye un elemento fundamental del proceso formativo del alumnado. Permite desarrollar un proyecto de investigación individual de manera autónoma (aunque bajo la supervisión de un tutor/a que puede ser, o no, profesorado del máster) sobre un tema de su elección de cualquier ámbito de investigación relacionado con los contenidos docentes del máster. [...]
2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social
[
1476
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 121.9 KB
Idea i Projecte d'Emprenedoria i Innovació Social
[
44431
] /
Turro Sol, Andreu
;
Molina Gonzalez, Jose Luis
;
Faucha Hernández, Mireia
;
Rodríguez Salgado, Luis
;
Urbano Pulido, David
;
Fajula Payet, Anna
;
Valenzuela Garcia, Hugo
;
Perdrix Vidal, Guillem
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és donar les eines que permetin passar de la generació d'idees a la consecució de projectes emprenedors socials, susceptibles de portar-se a terme, mitjançant el desenvolupament de models de negoci viables i socialment sostenibles. [...]
The main objective of this module is to give the tools that allow us to move from the generation of ideas to the realization of social entrepreneurship projects, likely to be carried out through the development of viable and socially sustainable business models. [...]
El objetivo principal de este módulo es dar las herramientas que permitan pasar de la generación de ideas a la realización de proyectos de emprendimiento sociales, probables de que se lleven a cabo, a través del desarrollo de modelos de negocio viables y socialmente sostenibles. [...]
2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social
[
1476
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 117.2 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula Payet, Anna
;
Martorell Castellano, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 123.8 KB
Idea i Projecte d'Emprenedoria i Innovació Social
[
44431
] /
Turro Sol, Andreu
;
Domènech Argemí, Miquel
;
Molina Gonzalez, José Luis
;
Rodríguez Salgado, Luis
;
Fajula, Anna
;
Valenzuela García, Hugo
;
Perdrix Vidal, Guillem
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és donar les eines que permetin passar de la generació d'idees a la consecució de projectes emprenedors socials, susceptibles de portar-se a terme, mitjançant el desenvolupament de models de negoci viables i socialment sostenibles. [...]
The main objective of this module is to give the tools that allow us to move from the generation of ideas to the realization of social entrepreneurship projects, likely to be carried out through the development of viable and socially sustainable business models. [...]
El objetivo principal de este módulo es dar las herramientas que permitan pasar de la generación de ideas a la realización de proyectos de emprendimiento sociales, probables de que se lleven a cabo, a través del desarrollo de modelos de negocio viables y socialmente sostenibles. [...]
2022-23
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social
[
1476
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 117.1 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula, Anna
;
Martorell Castellano, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 116.4 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 124.0 KB
Idea i Projecte d'Emprenedoria i Innovació Social
[
44431
] /
Urbano, David
;
Domènech Argemí, Miquel
;
Molina González, José Luis
;
Rodríguez Salgado, Luis
;
Fajula, Anna
;
Valenzuela García, Hugo
;
Perdrix Vidal, Guillem
;
Turró Sol, Andreu
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és donar les eines que permetin passar de la generació d'idees a la consecució de projectes emprenedors socials, susceptibles de portar-se a terme, mitjançant el desenvolupament de models de negoci viables i socialment sostenibles. [...]
The main objective of this module is to give the tools that allow us to move from the generation of ideas to the realization of social entrepreneurship projects, likely to be carried out through the development of viable and socially sustainable business models. [...]
El objetivo principal de este módulo es dar las herramientas que permitan pasar de la generación de ideas a la realización de proyectos de emprendimiento sociales, probables de que se lleven a cabo, a través del desarrollo de modelos de negocio viables y socialmente sostenibles. [...]
2021-22
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social
[
1476
]
3 documents
Registre complet
-
8.
3 p, 96.5 KB
Treball de Final de Màster
[
44117
] /
Lázaro Pernias, Patrícia
;
Balsebre, Armand
;
Lorite, Nicolàs
;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
[
1273
]
3 documents
Registre complet
-
9.
7 p, 111.0 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
10.
7 p, 115.4 KB
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques
[
103134
] /
Campmany Muñoz, Miquel
;
Menal Casas, Jorge
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
32
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
8
Fajula, Anna,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.