Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
17 p, 355.7 KB Medios de comunicación y marcas turísticas : la labor de las oficinas extranjeras de turismo en España / González Santos, Martina Beatriz (Universitat Pompeu Fabra) ; Fernández Cavia, Josep, 1963- (Universitat Pompeu Fabra) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo examina las acciones que realizan las oficinas nacionales de turismo en el extranjero, para lograr uno de sus objetivos de comunicación principales: fomentar el interés en el destino turístico a través de una presencia positiva en los medios. [...]
This paper examines the activities of the national tourism offices abroad, oriented to achieve one of its main communication objectives: to increase the public interest on the destination through a positive presence in the media. [...]

2014 - 10.5209/rev_ESMP.2014.v20.n1.45240
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 20 Núm. 1 (2014) , p. 413-429  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
159 p, 436.7 KB El Consumidor adolescent : motivacions, actituds i comportaments dels adolescents davant el consum, les marques i la publicitat / Fernández Cavia, Josep ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
2 documents

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
3 p, 23.1 KB Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi. [20696] / Fernández Cavia, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.