Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 1.6 MB El pensamiento de los futuros maestros de inglés en Educación Primaria : creencias sobre su autoeficacia docente / Fernández-Viciana, Ana (Universidad de Oviedo) ; Fernández Costales, Alberto (Universidad de Oviedo)
Este artículo presenta una investigación original sobre la autoeficacia docente y la formación lingüística percibida por los estudiantes del Grado en Educación Primaria (mención de inglés) de una universidad pública española. [...]
This paper reports on an original research on teacher efficacy and the perceived linguistic training of students of the Degree in Primary Education (English stream) in a Spanish university. The research relies on a sample of 4 students answered a 21-item interview. [...]
Cet article présente une recherche originale sur l'auto-efficacité sur l'enseignant auto-efficacité et la formation linguistique perçue pour les élèves de la formation des enseignants de qualité dans l'enseignement primaire (mention anglais) d'une université espagnole. [...]
Aquest article presenta una investigació original sobre l'autoeficàcia docent i la formació lingüística percebuda pels estudiants del Grau en Educació Primària (menció d'anglès) d'una universitat pública espanyola. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.684
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 42-60 (Articles)  
2.
15 p, 455.7 KB Video game localisation : adapting superheroes to different cultures / Fernández Costales, Alberto (Universidad de Oviedo. Transmedia Catalonia Research Group)
This article addresses the main translation strategies for the localisation of superhero video games into a different culture. This specific genre relies on narrative-driven plots, as the games are based on original scripts from comic books. [...]
Aquest article tracta de les estratègies de traducció principals a l'hora de localitzar videojocs de superherois. Com que el gènere parteix dels guions dels còmics, l'argument d'aquests jocs es basa en una història; per tant, recrear mons basats en còmics presenta una sèrie de reptes afegits, perquè de vegades cal tenir en compte les limitacions que imposen les polítiques editorials i les expectatives dels usuaris; és a dir, la necessitat de ser fidel al còmic original. [...]

2014
Quaderns : revista de traducció, Núm. 21 (2014) , p. 225-239  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.