Resultats globals: 75 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 15 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles, 50 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Materials de curs 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.6 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103023] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2013-14  
2.
17 p, 343.6 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103023] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012-13
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
5 p, 140.4 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [20777] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011-12
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
4.
5 p, 157.4 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [20777] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011-12
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
5.
5 p, 14.1 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103023] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 12.5 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103023] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
3 p, 430.7 KB Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals [20716] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Uyà, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2009-10
Llicenciat en Periodisme [72]  
8.
3 p, 23.7 KB Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals [20716] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Uyà, Rafel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
9.
3 p, 20.4 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [20777] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2008-09
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
10.
3 p, 20.4 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [20777] / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2008-09
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  

Materials de curs : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
68 p, 1.1 MB La clusterització de la indústria audiovisual de proximitat entorn dels serveis públics de TDT local / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual I) ; Alborch, Federica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual I) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquesta recerca estudia els projectes industrials que es desenvolupen al sector audiovisual local català aprofitant les economies d’aglomeració i que pretenen explotar la proximitat geogràfica d’empreses del sector audiovisual per desenvolupar sinergies.
2012  
2.
137 p, 4.7 MB Servei públic i innovació tecnològica / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto ; Arboledas, Luis ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Aquest estudi identifica les principals innovacions tecnològiques posades en marxa pels serveis públics audiovisuals espanyol, català i andalús en el terreny de la distribució (ràdio, televisió, internet) i en determina les polítiques públiques aplicades.
2013  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  
4.
474 p, 2.9 MB Las Industrias culturales ante el cambio digital : propuesta metodológica y análisis de caso de la televisión en España / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta tesis doctoral se plantea como objetivos: a) proponer nuevas aproximaciones al análisis de las industrias culturales en el momento de transición digital que viven actualmente a partir de la noción de red; b) enriquecer la perspectiva de las industrias culturales con aportaciones de otras áreas de conocimiento cercanas como la sociología o la geografía; y c) someter a prueba este marco teórico a partir de un análisis de caso, el de la televisión en España. [...]
This thesis has three main objectives: a) from the concept of network, to propose new approaches to the analysis of cultural industries in the context of their transition to the digital environment; b) to enrich the cultural industries perspective with ideas from other knowledge areas such as sociology or geography; and c) to test this new theoretical framework with the application to a case study, television in Spain. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Articles 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
17 p, 330.5 KB From rhetorics to practice : implementation of technological innovation within Spanish public service media / Fernández-Quijada, David (European Broadcasting Union) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
In the context of media and Information Society policies, there has been profound controversy in Europe with respect to the legitimate use of new technologies by public service media. Through qualitative interviews and policy documents analysis with a case study, this article illustrates how three Spanish public service media organizations apply technological innovations in order to successfully achieve their public service remit; the article thereby provides one of the first studies of innovation management in this field. [...]
2015 - 10.5617/jmi.v2i2.845
The Journal of media innovations, Vol. 2, Num. 2 (2015) , p. 23-39  
2.
20 p, 283.6 KB Media Systems and Stateless Nations : Catalan and Welsh Radio in Comparative Perspective / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
This paper offers a first exploratory approach to the comparative study of radio systems in Catalonia and Wales. Within the framework of comparative media systems studies, this paper uses the concept of subsidiarity as its central axis for analysing two cases. [...]
L’article ofereix una primera aproximació exploratòria a l’estudi comparat dels sistemes radiofònics de Catalunya i Gal·les en el marc de les teories sobre els estudis comparats de sistemes mediàtics i utilitzant com a fil conductor el concepte de subsidiarietat. [...]

2013
Trípodos.com: revista digital de comunicació, Núm. 33 (2013) , p. 13-32  
3.
11 p, 799.9 KB El estado de la investigación española en políticas de comunicación : una revisión bibliométrica (2002-2011) / Casado, Miguel Ángel (Universidad del País Vasco) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
The article presents an exploratory analysis of Spanish scientific production in the field of communication policies applying bibliometric techniques. The study considers papers published by authors from Spanish institutions between 2002 and 2011 in the main Spanish journals of the IN-RECS index for the field of communication and international journals in the area of communication included in the Social Sciences Citation Index. [...]
El artículo presenta un análisis exploratorio de la producción científica española en el ámbito de las políticas de comunicación desde una aproximación bibliométrica. Se consideran los textos publicados por autores de instituciones españolas entre los años 2002 y 2011 en las principales revistas españolas del índice IN-RECS para el campo de comunicación y en las revistas internacionales del área de comunicación recogidas en Social Sciences Citation Index. [...]

2013
Trípodos.com: revista digital de comunicació, Núm. 32 (2013) , p. 113-132  
4.
10 p, 213.3 KB Innovació tecnològica i servei públic audiovisual : estudi de cas de la CCMA / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto (Unió Europea de Radiodifusió) ; Arboledas, Luis (Universidad de Granada. Departamento de Biblioteconomía y Documentación)
La relació entre la innovació tecnològica i el servei públic audiovisual ha esdevingut els darrers anys, juntament amb la gestió de l’espectre, un dels principals motius d’atac del sector privat de la comunicació i les telecomunicacions. [...]
In the last years, technological innovation, together with the management of broadcasting spectrum, has become one of the main topics used by comercial players in the audiovisual and telecommunications markets to build a solid discourse against public service media. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16, Num. 39 (Juliol 2013) , p. 5-14  
5.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. Extra (març 2006) , p. 1-115  
6.
16 p, 430.2 KB Servicio público e interactividad en la TDT : la política del laissez faire, laissez passer / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
El rol de la interactividad en el contexto de la transición a la TDT y la concepción de la propia interactividad como una de las funciones atribuidas al servicio público televisivo en la era digital constituyen los dos marcos teóricos sobre los que se desarrolla un análisis cuantitativo de la oferta de aplicaciones interactivas de TDT, en los cinco principales mercados europeos. [...]
2009
Sphera publica, Num. 9 (2009) , p. 191-205  
7.
19 p, 986.3 KB Producción independiente de televisión en Andalucía. Aproximación a la estructura de un sector desconocido / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El crecimiento del sector de la producción independiente para televisión lo sitúa como un segmento cada vez más importante dentro de la industria audiovisual. Este artículo plantea un estudio de la producción independiente en Andalucía, situando su peso en relación con el conjunto de España, caracterizando y clasificando a sus empresas y analizando el rol jugado por la televisión pública autonómica para el desarrollo de esta industria.
The independent TV production sector is becoming increasingly important for the audiovisual sector thanks to its growth. This article studies the independent production in Andalusia, measures it in relation with its Spanish counterparts, characterizes and classifies its firms and analyses the role played by the autonomous public service broadcaster in its development.

2009
Ámbitos, Núm. 18 (2009) , p. 191-209  
8.
16 p, 142.7 KB La publicidad televisiva ante el reto de la interactividad / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este artículo presenta una propuesta de clasificación de las diferentes formas que adopta la publicidad para incorporar la interactividad a sus estrategias comunicativas. La tipología nace de la observación y análisis de los modelos existentes y se presenta como instrumento que facilite la comprensión del fenómeno de la interactividad aplicada a la publicidad, ya sea en sus manifestaciones actuales como en aquellas que, en un futuro, puedan derivarse.
This article presents a proposal for the classification of the different forms used in advertising to include interactivity in communication strategies. This typology is the result of the observation and analysis of existing models and is presented as an instrument that should help develop an understanding of the phenomenon of interactivity when applied to advertising, both in its current forms and in other forms that might be derived from them in the future.

2007
Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 13-28  
9.
10 p, 370.4 KB Tres décadas de investigación española en comunicación : hacia la mayoría de edad / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Masip, Pere (Universitat Ramon Llull)
Este artículo analiza la evolución de la investigación española en comunicación publicada en forma de artículos científicos entre 1980 y 2010. Cuantifica este volumen de producción con dos muestras de revistas, una del ámbito nacional que aporta datos originales e inéditos hasta ahora y otra internacional a partir de Web of Science. [...]
This paper analyses the evolution of Spanish communication research published as scientific articles between 1980 and 2010. It quantifies the volume of this production with two different samples: the first sample includes national journals and offers original and unprecedented data; the second one includes international journals, defined as those indexed by the Web of Science. [...]

2013 - 10.3916/C41-2013-01
Comunicar : revista de medios de comunicación y educación, Vol. 21, Núm. 41 (Octubre 2013) , p. 15-24  
10.
18 p, 714.5 KB Innovación tecnológica y servicio público : el abismo entre políticas y realidad / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Arboledas, Luis (Universidad de Granada. Departamento de Información y Comunicación) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En un entorno de crisis económica y de legitimidad, los servicios públicos audiovisuales corren el riesgo de quedar alejados de la innovación tecnológica dentro de ese proyecto global conocido como Sociedad de la Información. [...]
In an environment of economic downturn and legitimacy crisis, public service media are at risk of being removed from technological innovation within the global project known as Information Society. This article shows the separation between public policies on innovation and its theoretical transfer to public broadcasting, and the difficulty of conceptualizing and defining innovation as a term.

2013
Derecom, Núm. 14 (6-8 2013) , p. 40-57  

Articles : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
8 p, 2.2 MB Interactive television : a reality in construction : report to the Consell Audiovisual de Catalunya / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
This article presents a summary of a reserach report into the state of interactive television and the different systems for interaction with television developed by the regulating authority in Catalonia (Spain). [...]
2006
European Conference on Interactive Television, 4a : 2006  
2.
17 p, 433.2 KB Servicios interactivos en la TDT española : una asignatura pendiente / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Asociación Española de Investigación de la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional (2008 : Santiago de Compostela, Galícia)
Se presentan los resultados de un estudio sobre la oferta de servicios interactivos en la programación de la TDT española. En el estudio se observaron los principales actores del mercado televisivo español y se analizaron las aplicaciones interactivas presentes en las parrillas programáticas. [...]
2008
Congreso Internacional Fundacional AE-IC, 2008  
3.
13 p, 169.8 KB El análisis de redes sociales aplicado al estudio de la estructura de las industrias culturales / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Asociación Española de Investigación de la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional (2008 : Santiago de Compostela, Galícia)
Este trabajo presenta una propuesta de aproximación a las industrias culturales desde una perspectiva reticular, es decir, privilegiando las relaciones entre los actores de un sistema más que sus características, lo que permite establecer patrones de relaciones entre actores o, utilizando terminología de redes, nodos analizados, y delimitar la estructura formal de ese sistema de medios. [...]
2008
Congreso Internacional Fundacional AE-IC, 2008  
4.
13 p, 188.3 KB Interactive servicies in European television : a dissimilar reality / Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; European Communication Research and Education Association
2008
European Communication Conference, 2a : 2008  
5.
16 p, 100.9 KB Beyond DAB : another digital radio is possible / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; European Communication Research and Education Association
Like all the other cultural industries, radio finds itself in the middle of a digitalisation process. However, in contrast to the other industries, digitalisation of radio distribution has practically come to a halt, at least via its traditional broadcasting methods. [...]
2008
European Communication Conference, 2a : 2008  
6.
16 p, 341.5 KB De los investigadores a la redes : una aproximación tipológica a la autoría en las revistas de comunicación / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este trabajo analiza las diferentes tipologías de autores en las 16 principales revistas españolas de comunicación durante un período de 3 años (2007-2009). Se cuantifica y clasifica la autoría individual y colectiva de los 1. [...]
This work analyzes the different kinds of authorship in the 16 core Spanish communication journals from 2007 to 2009. Individual and multiple authorship of the 1,182 articles published by these journals are quantified and classified according to the number of authors and its aggregation by institution; the typology of collaborations is established; and the profile of the field is drawn. [...]

2011
Congreso Nacional de Metodología de la Investigación en Comunicación, 1r : 2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.