Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
6 p, 114.4 KB Treball de fi de grau [101486] / Fernández Rodríguez, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és que l'alumne sigui capaç d'integrar coneixements i habilitats per a elaborar, amb un alt grau d'autonomia, un treball professional o acadèmic en l'àmbit de la traducció o la interpretació.
2012-13
Traducció i Interpretació [869]  
2.
6 p, 114.4 KB Treball de fi de grau [101486] / Fernández Rodríguez, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és que l'alumne sigui capaç d'integrar coneixements i habilitats per a elaborar, amb un alt grau d'autonomia, un treball professional o acadèmic en l'àmbit de la traducció o la interpretació.
2012-13
Traducció i Interpretació [868]  
3.
6 p, 114.4 KB Treball de fi de grau [101486] / Fernández Rodríguez, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció d'aquesta assignatura és que l'alumne sigui capaç d'integrar coneixements i habilitats per a elaborar, amb un alt grau d'autonomia, un treball professional o acadèmic en l'àmbit de la traducció o la interpretació.
2012-13
Traducció i Interpretació [822]  
4.
6 p, 79.1 KB Introducció a les tecnologies de la traducció i de la interpretació [101483] / Fernández Rodríguez, Mònica ; Martín Mor, Adrià ; Pahisa Solé, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
2009-10
Llicenciat en Traducció i Interpretació (Anglès) [594]  

Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
12 p, 186.5 KB The difference between presence-based education and distance learning / Fernández Rodríguez, Mònica
Attempts to define distance learning always involve comparisons with presence-based education, as the latter is the most direct reference that the former has. It is on this basis that the convergent points, similarities and differences of the two types of approach are established. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
2.
12 p, 187.1 KB La diferencia entre la enseñanza presencial y la enseñanza a distancia / Fernández Rodríguez, Mònica
Los intentos de definir la enseñanza a distancia pasan siempre por comparaciones con la enseñanza presencial, ya que éste es su referente más directo. De ahí se establecen puntos convergentes entre ambas modalidades, similitudes y diferencias. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
3.
12 p, 185.8 KB La diferència entre l'ensenyament presencial i l'ensenyament a distància / Fernández Rodríguez, Mònica
Els intents de definir l'ensenyament a distància passen sempre per comparacions amb l'ensenyament presencial, ja que n’és el seu referent més directe. A partir d'aquí s'estableixen punts convergents i divergents entre les dues modalitats. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.