Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
20 p, 903.4 KB The school-life balance effect on acquiring cross-disciplinary competences in VET : disruption or continuity during COVID-19? / Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Sequi, Héctor (Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Considering that teleworking and online training are on the rise following the pandemic, studying how school-life balance affects the development of VET competences in online learning during COVID-19 can provide relevant information to enhance educational equity in the future. [...]
2023 - 10.1007/s12186-023-09314-1
Vocations and Learning, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. 207-226  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
41 p, 945.5 KB Les relacions socioeducatives i el reconeixement. Projeccions ètiques i morals de l'educació social des de la teoria d'Àxel Honneth / Fernández-Sequi, Héctor ; Corbella Molina, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es porta a terme una recerca teòrica respecte les implicacions ètiques i morals de la teoria del reconeixement d'Axel Honneth per a la pràctica des i les professionals de a l'Educació Social. Mitjançant l'anàlisi documental i la recerca sistematitzada de literatura científica s'identifiquen els punts claus a tenir en compte així com les limitacions d'aquesta aportació. [...]
Se lleva a cabo una investigación teórica con respecto a las implicaciones ético-morales de la teoría del reconocimiento de Axel Honneth para la práctica de los y las profesionales de la Educación Social. [...]
A theoretical investigation is carried out within the ethical-moral implications of Axel Honneth's recognition theory for the practice of Social Education professionals. Through the documentary analysis and the systematized search of scientific literature, the key points as well as the limitations of this contribution are identified. [...]

2019
Grau en Educació Social [827]  
2.
3 p, 830.2 KB Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP / Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Fernández-Sequi, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. [...]
2019  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.