Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 613.3 KB Àlbums il·lustrats a la classe de ciències. Criteris per a la selecció / Ferran, Neus ; Levrero, Gemma ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquest article ofereix uns criteris per a la selecció d'àlbums il·lustrats per a utilitzar-los a les classes de ciències de primària, amb l'objectiu que aquests puguin ser un recurs didàctic que afavoreixi l'aprenentatge de les ciències i la compressió lectora en aquesta etapa educativa. [...]
This article provides criteria for the selection of picture books for use them in primary science class, in order that they can be an educational resource that promotes the learning of science and reading comprehension in this educational stage. [...]

2014 - 10.5565/rev/ciencies.71
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 26-33  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
32 p, 1.2 MB Àlbums il·lustrats a les classes de ciències de primària / Ferran Peralta, Neus ; Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball es presenta un recull d'àlbums il·lustrats i de possibles idees per utilitzar-los a la classe de ciències, intentant afavorir l'ús d'àlbums il·lustrats a les aules de primària, per tal de motivar l'alumnat cap a l'aprenentatge de les ciències i millorar la comprensió lectora i la literacitat. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  

Vea también: autores con nombres similares
1 Ferran, Neus
1 Ferran, Nicolas
1 Ferran, Nuno
4 Ferran, Núria
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.