Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
105 p, 16.2 MB La gestión de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : estudio de caso : Nestlé y el uso de aceite de palma. / Ferrer Estévez, Lorena ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de final de grau neix amb el propòsit d'estudiar les principals teories que aborden el concepte de la comunicació corporativa i la seva aplicació i gestió en situacions de crisis amb l'objectiu d'analitzar un cas real. [...]
El presente trabajo de final de grado nace con el propósito de estudiar las principales teorías que abordan el concepto de la comunicación corporativa y su aplicación y gestión en situaciones de crisis con el objetivo de analizar un caso real. [...]
This degree final project was created with the purpose of studying the main theories that approach the concept of the corporate communication and its application and management in crisis situations with the objective of analyzing a real case. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.