Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Learning materials, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
8 p, 675.2 KB Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica / Ferrer Sánchez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
La nutrició humana és un dels temes més essencials en l’Educació Secundària degut a la seva relació amb la salut humana. Des d’un punt de vista socioconstructivista, les concepcions alternatives de l’alumnat relacionades amb els fenòmens de la nutrició humana són molt importants perquè el procés d’ensenyament i aprenentatge s’ha de basar en la reconstrucció del coneixement a partir d’aquestes concepcions. [...]
Human nutrition is one of the most essential issues in high school education due to its rela-tionship with human health. From a socioconstructivistic point of view, the students’ miscon-ceptions related to the phenomena of human nutrition are very important because the teach-ing and learning process should be based on the knowledge reconstruction from these mis-conceptions. [...]

2016
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 29-36 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
2.
6 p, 444.7 KB Materials ultralleugers : la importància de l’estructura tridimensional / Ferrer Sánchez, David
La microxarxa és l’estructura metàl·lica més lleugera que s’ha creat. Amb un 99,99% d’aire, és suficientment lleugera com per sostenir-se sobre un dent de lleó, mentre que la seva estructura la fa resistent. [...]
The microlattice is the lightest metallic structure ever made. At 99. 99% air, it’s light enough to balance on top of a dandelion, while its structure makes it strong. This material, such as aerographite or graphene aerogel which are even lighter, are part of a new generation of ultralight materials that allows us to observe that properties do not only depend on what materials are made but also on their 3D structure. [...]

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 55-60 (Aprofundim en la ciència)  

Research literature 1 records found  
1.
70 p, 3.0 MB Els recursos educatius sobre l'energia a Catalunya : anàlisi del grau de confidencialitat en l'enfocament CTS (Ciència, Tecnologia i Societat) i del grau de sofisticació de les idees del model d'energia que presenten / Ferrer Sánchez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Treball de Fi de Màster reflecteix part de la meva tasca desenvolupada entre gener i març de 2016 en el Centre de Recerca per a l'Ensenyament de les Ciències i les Matemàtiques (CRECIM) dintre del marc de la “Fase 1: Creació de base de dades” del projecte de disseny de “L’Escola de l’Energia” de l'Institut Català de l’Energia (ICAEN). [...]
UAB 2016  

Learning materials 1 records found  
1.
17 p, 1.3 MB Dissipació de l’energia per fregament : seqüència didàctica per a l’estudi de l’energia / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Ferrer Sánchez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Soto Alvarado, Macarena (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén ajudar a l’estudiant de 4t ESO i 1r Batxillerat a construir el model escolar d’energia, i utilitzar-lo per interpretar fenòmens quotidians, com ara l’escalfament d’un fre per fregament i el seu posterior refredament per equilibri tèrmic amb l’entorn.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.