Resultats globals: 50 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 22 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles, 19 registres trobats
Materials de curs 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 10.3 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter optatiu. La mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en vies de desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació en aquest tipus de països, constitueix l'eix central d'aquesta assignatura. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
2.
3 p, 10.3 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter optatiu. La mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en vies de desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació en aquest tipus de països, constitueix l'eix central d'aquesta assignatura. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
3.
3 p, 10.9 KB Educació Comparada [103527] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter obligatori doncs es considera imprescindible per a la formació de qualsevol pedagog/a el coneixement i capacitat de comprensió dels sistemes educatius d'altres països, especialment de l'àmbit europeu. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
4.
4 p, 13.1 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter optatiu. La mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en vies de desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació en aquest tipus de països, constitueix l'eix central d'aquesta assignatura. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
5.
4 p, 13.1 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter optatiu. La mirada internacional sobre els fenòmens educatius en els països en vies de desenvolupament, així com les estratègies i programes educatius per a la cooperació en aquest tipus de països, constitueix l'eix central d'aquesta assignatura. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
6.
2 p, 17.4 KB Educació comparada [23161] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
7.
3 p, 19.5 KB Política i legislació educatives [23156] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
8.
2 p, 19.0 KB Educació comparada [23161] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Llicenciat en Pedagogia [598]  
9.
3 p, 20.9 KB Política i legislació educatives [23156] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Llicenciat en Pedagogia [598]  
10.
10 p, 89.1 KB Educació comparada [23161] / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Llicenciat en Pedagogia [598]  

Materials de curs : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
289 p, 1.1 MB Política educativa i igualtat d'oportunitats : prioritats i propostes ; Primera edició / Ferrer, Ferran, editor literari ; Bonal, Xavier, editor literari ; Essomba, Miquel Àngel, editor literari ; Fundació Jaume Bofill, entitat editora
Barcelona : Fundació Jaume Bofill : 2004 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 42)  
2.
17 p, 276.7 KB Los informes de seguimiento de EPT en el contexto de América Latina. Una mirada crítica / Ferrer, Ferran (Universidad Autónoma de Barcelona)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (Educación, Globalización y Desarrollo)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación, 2012  
3.
255 p, 4.8 MB La Educación para todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación / Rambla, Francesc Xavier, 1966-, ed. (Universitat Autonònoma de Barcelona) ; Acedo, Clementina ; Couceiro López, Mariña ; Curran Fábregas, Marta ; Dávila Balsera, Paulí ; Dale, Robert ; Feldfeber, Myriam ; Ferrer, Ferran ; Gallego Duque, Liliana ; Jacovkis, Judith ; Mediavilla, Mauro ; Naya Garmendia, Luis M. ; Novelli, Mario ; Opertti, Renato ; Pereira, Rosângela ; Robertson, Susan ; Saforcada, Fernanda ; Serna, Miguel ; Tarabini-Castellani, Aina ; Verger, Antoni ; Villaseñor, Karla
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (Educación, Globalización y Desarrollo)  
4.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrià ; Ferrer, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l’escola i en el professorat. L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
5.
42 p, 336.2 KB Educació : joventut i educació en temps de crisi / Ferrer, Ferran ; Castejón, Alba ; Zancajo, Adrià
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2013 (Estudis (Catalunya. Direcció General de Joventut) ; 34)
Enquesta a la joventut de Catalunya 2012 : Transicions juvenils i condicions materials d’existència, 2013, Vol. 1, p. 77-116  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
269 p, 1.7 MB Autonomia de centre, segregació escolar i mercats en educació. Una anàlisi internacional dels efectes de l'autonomia en l'equitat i l'eficàcia dels sistemes educatius / Ferrer Esteban, Gerard ; Rambla, Francesc Xavier, 1966-, dir. ; Ferrer i Julià, Ferran, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
L'agenda de nombroses reformes educatives dutes a terme arreu del món, les quals han convergit en el concepte-paraigües de la ‘nova gestió pública', s'ha articulat al voltant de propostes per adreçar la gestió pública de l'educació cap a models basats en el mercat, com ara els quasi-mercats educatius o l'aliança pública-privada (PPP). [...]
The agenda of numerous educational reforms around the world, which can be brought together under the umbrella concept of the ‘new public management', has been articulated around proposals to direct public education towards market-based models such as quasi-markets in education or public-private partnerships. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemática i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents
3.
209 p, 3.4 MB Un Buen inicio : indicadores de buenas prácticas de AEPI en Puebla, México / Villaseñor Palma, Karla Monserratt ; Ferrer i Julià, Ferran, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El marco general de esta tesis ha sido el Proyecto EDUTODOS: Progresos y limitaciones de la Educación para Todos: la política de la agenda educativa, la tendencia de las desigualdades educativas y la calidad de la democracia en América Latina, del Grupo Interdisciplinar sobre Políticas Educativas de la Universidad Autónoma de Barcelona y la Universidad de Barcelona. [...]
The general framework of this thesis was the EDUTODOS Project. Progress and limitations of the Education for All: policy of educational agenda, the trend of educational inequalities, and the quality of democracy in Latin America, of the Interdisciplinary Group on Educational Policy (Autonomous University of Barcelona and University of Barcelona). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
4.
474 p, 1.4 MB La Formació de la infermera quirúrgica a Catalunya / Canals i Cadafalch, Montserrat ; Ferrer i Julià, Ferran, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En un inici justifico la recerca per la conjuntura de conèixer les dues ciències: la infermeria i la pedagogia, tant una com l'altra amb molts anys d'experiència en les dues vessants, precisament per això he pogut constatar que són dues matèries complementaries i que s'han de dir moltes coses una a l'altra, perquè el seu objectiu és la persona, i el seu millorament. [...]
My research is from the outset justified by combining my knowledge of two disciplines: nursing and teaching, where my many years of experience in both allow me to attest that they are complementary subjects, and that they also share many things in common, because their common objective is personal improvement. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005
2 documents

Articles 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
18 p, 377.4 KB Desigualdades educativas y éxito en los países asiáticos en PISA 2009 / Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zancajo, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ferrer, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo analiza los resultados en las pruebas de PISA 2009 de siete países asiá- ticos. El análisis se centra en tres ejes de desigualdad educativa: las desigualdades académicas, las desigualdades según el género y las desigualdades sociales. [...]
This article discusses the results of PISA 2009 from seven Asian countries. The analysis focuses on three hubs of educational inequality: academic inequalities, inequalities by gender and social inequalities. [...]

2011 - 10.14516/fde
Foro de educación, Vol. 9 Núm. 13 (2011) , p. 53-69  
2.
30 p, 3.0 MB Los resultados PISA-2009 : una mirada europea sobre las desigualdades educativas / Zancajo, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ferrer, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las desigualdades educativas continúan formando parte del debate político y académico en los países europeos. Los datos de la última edición del la evaluación internacional PISA brindan una nueva oportunidad para analizar la situación de los sistemas educativos en relación con la igualdad de oportunidades. [...]
Educational inequalities are part of the political and academic debate in European countries. Data from the latest issue of the international PISA assessment provide a new opportunity to analyze the situation of education systems in relation to equal opportunities. [...]

2012
Revista española de educación comparada, Vol. 19 (2012) , p. 39-68  
3.
18 p, 138.5 KB El estudio PISA y la comunidad educativa. Percepciones y opiniones sobre el proyecto PISA 2000 en España. / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer Esteban, Gerard ; Ferrer, Ferran
El presente artículo aporta información relevante acerca de las distintas opiniones de los colectivos representantes de la comunidad educativa acerca del estudio PISA 2000, su diseño metodológico y los resultados obtenidos por el alumnado español. [...]
The present article provides relevant information on the different opinions of those groups of people who act as representatives of the educational community regarding PISA 2000, its methodological approach and the results achieved by Spanish students. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Num. Extra (2006) , p. 381-398  
4.
30 p, 1.0 MB Las desigualdades educativas en el proyecto PISA-2003 : el caso de Cataluña / Ferrer Esteban, Gerard ; Castel Baldellou, José Luis ; Ferrer, Ferran
La equidad en el ámbito educativo es uno de los parámetros que caracterizan la evaluación desarrollada por el estudio PISA de la OCDE. En este sentido, la explotación y el análisis de los resultados de PISA es importante en la medida que contribuye a detectar y definir aquellos elementos y aspectos del sistema educativo que inhiben o fomentan las situaciones de desigualdad educativa. [...]
One of the elements which characterizes the assessment practice undertaken by the PISA study of the OECD is that of equity in the educational realm. Thus, the use and analysis of PISA outcomes become relevant as they contribute to detect and define those elements and issues proper of education systems which inhibit or promote situations of educational inequality. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Número Extra (2006) , p. 399-428  
5.
5 p, 1.2 MB Recensión / Ferrer, Ferran
Obra ressenyada: J. L. GARCÍA GARRIDO, Diccionario europeo de la educación. Madrid: Dykinson, 1996.
1997
Revista de educación (Madrid), Núm. 312 (1997) , p. 348-352  
6.
26 p, 5.9 MB El desarrollo de la LOGSE : las nuevas pruebas de acceso a la Universidad / Martí Recober, Manuel (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació) ; Ferrer, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Cuxart Jardí, Anna (Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia)
1997
Revista de educación (Madrid), Núm. 314 (1997) , p. 89-114  
7.
26 p, 5.2 MB Algunos factores que inciden en el rendimiento y la evaluación en los alumnos de las Pruebas de Aptitud de Acceso a la Universidad (PAAU) / Cuxart Jardí, Anna (Universitat Pompeu Fabra. Departament d'Economia) ; Martí Recober, Manuel (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació) ; Ferrer, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1997
Revista de educación (Madrid), Núm. 314 (1997) , p. 63-88  
8.
6 p, 125.0 KB Política educativa e igualdad de Oportunidades / Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Essomba, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ferrer, Ferran
Unas 40 personas de reconocido prestigio en el ámbito educativo catalán y de perfiles ideológicos distintos consensúan un documento de debate que responde a dos principios rectores: la igualdad de oportunidades y la equidad. [...]
2005
Cuadernos de pedagogía, Núm. 344 (Marzo 2005) , p. 82-87  
9.
4 p, 187.2 KB Debate sobre el futuro de la escuela en Francia / Ferrer, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El pasado 12 de octubre vio la luz pública el informe Thélot, fruto del debate nacional vivido los últimos meses en el país vecino. El autor analiza el alcance de esta experiencia pionera, que desembocará en una nueva Ley de Orientación sobre la Educación, presenta los elementos más representativos del informe y platea la necesidad de formular, aquí, un debate parecido con implicación de la sociedad no profesional.
2005
Cuadernos de pedagogía, Vol. 343 (2005) , p. 78-81  
10.
5 p, 94.1 KB Apuntes para la interpretación de los resultados PISA en cuatro países : reflexiones in situ / Ferrer, Ferran
Un proyecto de investigación analizó los resultados obtenidos por Bélgica, Suiza, Finlandia y Hong Kong, en el Informe PISA. La importancia del contexto educativo, la formación del docente, su prestigio y el nivel de dedicación a cuestiones de aprendizaje son analizados a la luz de los datos de cada país. [...]
2007
Cuadernos de pedagogía, Num. 1 (2007) , p. 89-93  

Articles : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Ferrer, F.
18 Ferrer, Ferran
1 Ferrer, Ferran,
1 Ferrer, Ferran,
1 Ferrer, Francesc
1 Ferrer, Francesc,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.