Resultats globals: 37 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 25 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 723.3 KB Efectos de la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático / Ferrer Puigdellívol, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny Aymemí, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morera Úbeda, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación determina cómo afecta la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático. Se realiza un estudio de dos casos que caracterizan el tipo de actuación de dos profesores en la gestión de las discusiones en gran grupo de un problema de semejanza, y se estudia el efecto del tipo de actuación en la generación de oportunidades de aprendizaje. [...]
This study aims to determine how teaching activity affects the generation of mathematical learning opportunities. We present a case study to characterize the types of teaching activity of two teachers when orchestrating whole-group discussions on a similarity problem, and to gauge the effect of each type of teaching on the generation of learning opportunities. [...]
Aquesta investigació determina com afecta l'actuació docent en la generació d'oportunitats d'aprenentatge matemàtic. Es realitza un estudi de dos casos que caracteritzen el tipus de actuació de dos professors en la gestió de les discussions en gran grup d'un problema de semblança, i s'estudia l'efecte del tipus d'actuació en la generació d'oportunitats d'aprenentatge. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1231
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 385-405  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
7 p, 33.1 KB Una experiència d’aprenentatge basada en projectes en l’àmbit de la informàtica / Lapedriza, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gema (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l’adaptació a l’EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d’Enginyeria Informàtica de la UAB. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
168 p, 2.1 MB La Pedra Rosetta de les proteïnes fluorescents : una descripció atomística / Armengol Torrella, Pau, autor. ; Gelabert Peiri, Ricard, supervisor acadèmic. ; Moreno Ferrer, Miquel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química.
Fluorescent Proteins have become a focus of scientific interest due to their applications in biomedical problems and bio-imaging. The growing interest in red fluorescent proteins demands a clear and systematic rationalization of the processes occurring in this complicated biosistems. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
293 p, 15.2 MB Estudio sobre la actuación docente y la interacción en la creación y aprovechamiento de oportunidades de aprendizaje en el aula de matemáticas / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral plantea la siguiente pregunta de investigación: ¿Cómo la actividad docente es capaz de fomentar el aprendizaje matemático de los alumnos mediante discusiones en gran grupo de tareas de semejanza? Para dar respuesta a esta pregunta se definen dos objetivos: 1. [...]
This doctoral thesis asks the following research question: How is teaching activity capable of promoting students' mathematical learning when managing classroom discussions on similarity tasks? To answer this question, two objectives were defined: 1. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
3.
220 p, 1.6 MB Theoretical analyses of phenomen a involving photoactive proteins: a multiscale approach / Nadal Ferret, Marc ; Gelabert Peiri, Ricard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno Ferrer, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
A la tesi Theoretical analysis of phenomena involving photoactive proteins: a multiscale approach (Anàlisi teòrica de fenòmens relatius a proteïnes fotoactives: un tractament multiescala) s'estudia una col·lecció de problemes relatius a les proteïnes fotoactives. [...]
In the thesis Theoretical analysis of phenomena involving photoactive proteins: a multiscale approach a collection of issues regarding photoactive proteins is studied. Our analysis requires the use of multiscale techniques (that is, thorough high-level calculations on a specific region combined with less demanding calculations on the rest of the system) and brings about the development of new methodologies to understand what happens there. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
4.
119 p, 1.5 MB Estratègies i errors en la resolució de problemes d'extrems per mètodes elementals / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol i Pujol, Romà, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta investigació s'engloba dins del camp de la resolució de problemes en educació matemàtica i se centra en estudiar de quina manera els alumnes de primer curs de Batxillerat de dos instituts públics de Catalunya resolen alguns problemes d'extrems per mètodes elementals, és a dir, sense utilitzar les tècniques del càlcul diferencial. [...]
2010  
5.
180 p, 10.7 MB Excited state intramolecular proton transfer reactions coupled with non adiabatic processes : electronic structure and quantum dynamical approaches / Ortiz Sánchez, Juan Manuel ; Moreno Ferrer, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Gelabert Peiri, Ricard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Els enllaços d'hidrogen són d'importància universal en química i bioquímica. Les propietats dels enllaços d'hidrogen en l'estat electrònic fonamental han estat estudiades durant molt anys. Malgrat tot, molt poc es coneix sobre les reaccions químiques on intervenen enllaços d'hidrogen en els estats electrònics excitats. [...]
Hydrogen Bonds are of universal importance in chemistry and biochemistry. The properties of hydrogen bonds in the electronic ground state have been investigated since long ago. Nevertheless, much less is known about the chemical reactions involving hydrogen bonds in excited electronic states. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
2 documents
6.
111 p, 1.7 MB Desenvolupament de mètodes estàtics i dinàmics per a la caracterització de la funció d'ona nuclear : aplicació a l'estudi de l'estructura, constants d'equilibri i la dinàmica de sistemes químics / Torres i Casas, Laia ; Lluch López, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno Ferrer, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
La protagonista d'aquesta tesi doctoral és la funció d'ona nuclear. Tot i que la majoria d'estudis de química teòrica basen els seus raonaments només en càlculs electrònics, la funció d'ona nuclear és essencial per a compendre gran quantitat de fenòmens químics i per això és necessari avançar en el seu càlcul. [...]
The main character of this doctoral thesis is the nuclear wave function. Although most of theoretical studies are based only on electronic calculations, nuclear wave function is essential for the comprehension of an important amount of chemical fenomena and that is the reason why going forward on dynamical methods is necessary. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
2 documents
7.
187 p, 4.2 MB Estudi dinàmic de processos de transferència i eliminació d'hidrogen : acoblament amb l'entorn / Vendrell Romagosa, Oriol ; Lluch López, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno Ferrer, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
El treball de tesi es troba agrupat en 5 capítols a part de la introducció. El títol del treball fa referència a l'«entorn» i com s'acobla amb el moviment de l'àtom(s) d'hidrogen, ja sigui en reaccions de transferència o d'eliminació. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
8.
102 p, 2.8 MB Influència de l'entorn sobre les transferències protòniques en sistemes en estat excitat : estudi teòric de llur reactivitat fotoinduïda / Casadesús i Castro, Ricard ; Moreno Ferrer, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Lluch López, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Vegeu rccresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006
3 documents
9.
174 p, 4.0 MB Theory and algorithms on the median graph : application to graph-based classification and clustering / Ferrer Sumsi, Miquel ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Serratosa Casanelles, Francesc, dir.
Donat un conjunt d'objectes, el concepte genèric de mediana està definit com l'objecte amb la suma de distàncies a tot el conjunt, més petita. Sovint, aquest concepte és usat per a obtenir el representant del conjunt. [...]
Given a set of objects, the generic concept of median is defined as the object with the smallest sum of distances to all the objects in the set. It has been often used as a good alternative to obtain a representative of the set. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Materials acadèmics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 80.1 KB Química Quàntica [102503] / Moreno Ferrer, Miquel ; Gelabert Peiri, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu fonamental del curs és l'adquisició de coneixements bàsics de Química Quàntica. Donat que la Química Quàntica tracta amb sistemes atomics/moleculars, pels quals la física que s'aplica és poc intuitiva, un objetiu important del curs és que els alumnes aprenguin a raonar amb conceptes quàntics i a deduir-ne les seves implicacions a nivell macroscòpic. [...]
The main goal of the course is to acquire basic knowledge of quantum chemistry. Because quantum chemistry deals with atomic and molecular systems and the physics that describes their behavior and properties is not intuitive, an important goal of the course is that the students learn how to reason using quantum concepts and to work out their implications at a macroscopical level. [...]
El objetivo fundamental del curso es la adquisición de conocimientos básicos de Química Cuántica. Dado que la Química Cuántica trata con sistemas atómicos/moleculares para los que la física que se aplica es poco intuitiva, un objetivo importante del curso consiste en que los alumnos aprendan a razonar con los conceptos cuánticos y a deducir las implicaciones que conlleva a nivel macroscópico. [...]

2018-19
Grau en Química [953]
3 documents
2.
4 p, 75.0 KB Química per a Físics [100147] / Moreno Ferrer, Miquel ; Gelabert Peiri, Ricard ; García Viloca, Mireia ; Comas Vives, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu general de l'assignatura és el de despertar en l'estudiant interès pels fenòmens de la natura que són de l'àmbit de la química, és a dir, l'estudi de la matèria i les seves transformacions, i la consciència que aquests processos es basen en les lleis generals del món físic. [...]
2018-19
Grau en Física [1281]  
3.
5 p, 80.2 KB Química Quàntica [102503] / Moreno Ferrer, Miquel ; Gelabert Peiri, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu fonamental del curs és l'adquisició de coneixements bàsics de Química Quàntica. Donat que la Química Quàntica tracta amb sistemes atomics/moleculars, pels quals la física que s'aplica és poc intuitiva, un objetiu important del curs és que els alumnes aprenguin a raonar amb conceptes quàntics i a deduir-ne les seves implicacions a nivell macroscòpic. [...]
2017-18
Grau en Química [953]  
4.
6 p, 87.1 KB Fonaments de Química [102524] / Suades Ortuño, Joan ; Branchadell Gallo, Vicenç ; Gallardo García, Iluminada ; Gelabert Peiri, Ricard ; Gené Torrabadella, Jordi ; Fábregas Martínez, Esteve ; Moreno Ferrer, Miquel ; Yáñez López, Ramón ; García Viloca, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
1 L'objectiu de l'assignatura és doble. El primer objectiu d'aquest curs introductori és homogeneïtzar el nivell dels alumnes, en tots els coneixements que formen part de les assignatures de Química dels estudis de preuniversitaris. [...]
2017-18
Grau en Química [953]  
5.
4 p, 74.7 KB Química per a Físics [100147] / García Viloca, Mireia ; Moreno Ferrer, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu general de l'assignatura és el de despertar en l'estudiant interès pels fenòmens de la natura que són de l'àmbit de la química, és a dir, l'estudi de la matèria i les seves transformacions, i la consciència que aquests processos es basen en les lleis generals del món físic. [...]
2017-18
Grau en Física [1281]  
6.
5 p, 80.2 KB Química Quàntica [102503] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu fonamental del curs és l'adquisició de coneixements bàsics de Química Quàntica. Donat que la Química Quàntica tracta amb sistemes atomics/moleculars, pels quals la física que s'aplica és poc intuitiva, un objetiu important del curs és que els alumnes aprenguin a raonar amb conceptes quàntics i a deduir-ne les seves implicacions a nivell macroscòpic. [...]
2016-17
Química [953]  
7.
4 p, 81.9 KB Fonaments de Química [102447] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Adquisició de coneixements bàsics en el marc de la Química. Molts d'aquests conceptes ja poden estar en possessió de l'alumne si ha cursat Química al llarg de la seva formació però en aquesta assignatura es tractarà de consolidar i enfortir aquest coneixement de cara a les necessitats que li sorgiran en altres assignatures que cursarà posteriorment. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Enginyeria Química [951]  
8.
4 p, 27.7 KB Fonaments de Química [102447] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Adquisició de coneixements bàsics en el marc de la Química. Molts d'aquests conceptes ja poden estar en possessió de l'alumne si ha cursat Química al llarg de la seva formació però en aquesta assignatura es tractarà de consolidar i enfortir aquest coneixement de cara a les necessitats que li sorgiran en altres assignatures que cursarà posteriorment. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Enginyeria Química [951]  
9.
4 p, 104.3 KB Fonaments de Química [102447] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Adquisició de coneixements bàsics en el marc de la Química. Molts d'aquests conceptes ja poden estar en possessió de l'alumne si ha cursat Química al llarg de la seva formació però en aquesta assignatura es tractarà de consolidar i enfortir aquest coneixement de cara a les necessitats que li sorgiran en altres assignatures que cursarà posteriorment. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Enginyeria Química [951]  
10.
4 p, 13.3 KB Fonaments de Química [102447] / Moreno Ferrer, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Adquisició de coneixements bàsics en el marc de la Química. Molts d'aquests conceptes ja poden estar en possessió de l'alumne si ha cursat Química al llarg de la seva formació però en aquesta assignatura es tractarà de consolidar i enfortir aquest coneixement de cara a les necessitats que li sorgiran en altres assignatures que cursarà posteriorment. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Enginyeria Química [951]  

Materials acadèmics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
2 p, 6.4 MB La consagració de Pere Calders / Ferrer, Miquel
1959
Pont Blau, núm. 84-85, octubre-novembre 1959, p. 295-297  

Vegeu també: autors amb noms similars
5 Ferrer, M.
1 Ferrer, M. J.
1 Ferrer, M. L.
1 Ferrer, M. Teresa
1 Ferrer, MD.
1 Ferrer, MJ.
1 Ferrer, Manuel María
1 Ferrer, Mara
2 Ferrer, Marc
1 Ferrer, Maria Desamparados
3 Ferrer, Maria J.
3 Ferrer, Maria J.
1 Ferrer, Maria Jose
1 Ferrer, Maria-Cruz Pastor
1 Ferrer, Marta
1 Ferrer, María Victoria
1 Ferrer, Meritxell
1 Ferrer, Miguel
1 Ferrer, Mirle
1 Ferrer, Modesto
1 Ferrer, Montse
9 Ferrer, Montserrat
1 Ferrér, Mª Carmen Olivé
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.