Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
278 p, 127.9 MB Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible / Fauste Medina, Andrea ; Figueras Mas, Guillem ; Quiles Gilabert, Paula ; Ríos Delgado, Andrea ; Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ; Tena Raventós, Gerard ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.