Resultats globals: 2 registres trobats en 4.42 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 609.7 KB Diseño de tareas en el marco de la teoría antropológica de lo didáctico / García, Francisco Javier (Universidad de Jaén) ; Barquero Farras, Berta (Universitat de Barcelona) ; Florensa, Ignasi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch, Marianna (Universitat Ramon Llull)
En la Teoría Antropológica de lo Didáctico (TAD), el diseño de tareas se integra dentro de su metodología experimental planteada en términos de ingeniería didáctica. La implementación de nuevas organizaciones de enseñanza y aprendizaje, basadas en nuevas formas de concebir las actividades matemáticas escolares, se inscribe en una problemática epistemológica e institucional. [...]
In the Anthropological Theory of the Didactic (ATD), task design is integrated into its experimental methodology in terms of didactic engineering. The implementation of new teaching and learning organizations, based on new ways of conceiving school mathematical activities, is an integral component of the ATD epistemological and institutional analyses. [...]
Na Teoria Antropológica do Didático (TAD), o desenho de tarefas integra-se dentro da sua metodologia experimental formulada em termos de engenharia didática. A implementação de novas organizações de ensino e aprendizagem, baseadas em novas formas de conceber as atividades matemáticas escolares, faz parte de uma problemática epistemológica e institucional. [...]
Dans la Théorie Anthropologique du Didactique (TAD), la conception de tâches d'enseignement est intégrée dans sa méthodologie expérimentale en termes d'ingénierie didactique. La mise en place de nouvelles organisations didactiques, basées sur de nouvelles façons de concevoir les activités mathématiques scolaires, s'inscrit dans une problématique épistémologique et institutionnelle. [...]

2019 - 10.35763/aiem.v0i15.267
Avances de investigación en educación matemática, Núm. 15 (abril 2019) , p. 75-94  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
7 p, 117.0 KB Complements de Formació Disciplinar en Matemàtiques [44296] / Albarracín Gordo, Lluís ; Florensa, Ignasi ; Ruiz Munzon, Noemi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén aportar els complements matemàtics més rellevants per ensenyar matemàtiques a secundària. Es divideix en tres blocs : 1 . Conceptes clau i Resolució de Problemes (3 ECTS). [...]
This module aims to provide the most relevant mathematical complements to teach mathematics in secondary school. It is divi 1. Key Concepts and Problem Solving (3 ECTS). The aim of this blog is to use problem 2. [...]
Este módulo pretende aportar los complementos matemáticos más relevantes para enseñar matemáticas en secundaria. Se d 1. Conceptos clave y Resolución de Problemas (3 ECTS). El objetivo de este bloque e 2. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.