Resultats globals: 12 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 6 registres trobats  
1.
7 p, 95.1 KB Pràcticum II [103701] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques. [...]
Without losing sight of the whole entire stage, students will follow a group class in a given cycle. In order to deepen the understanding of the processes of teaching and learning, this course is taught by faculty from three departments work in a coordinated manner: • Department of Psychology and Education • Unit Language and Literature Didactic • Unit Mathematics Didactic In short, the main purpose of these practices is to acquire professional skills that, as future teachers, they will enable the analysis, design and development of the teaching - learning in two key areas of the curriculum of primary education: languages and mathematics.
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa, el alumnado hará el seguimiento de un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática En síntesis, la finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 95.7 KB Aprenentatge i desenvolupament II [102084] / Morodo Horrillo, Andy ; Flores Coll, Marta ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a basic, and compulsory course, which is related with the basic courses of the context of Social and Juridical Sciences: Education and Psychology. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
7 p, 93.7 KB Pràcticum II [103701] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole entire stage, students will follow a group class in a given cycle. In order to deepen the understanding of the processes of teaching and learning, this course is taught by faculty from three departments work in a coordinated manner: • Department of Psychology and Education • Unit Language and Literature Didactic • Unit Mathematics Didactic In short, the main purpose of these practices is to acquire professional skills that, as future teachers, they will enable the analysis, design and development of the teaching - learning in two key areas of the curriculum of primary education: languages and mathematics.
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa, el alumnado hará el seguimiento de un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática En síntesis, la finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
7 p, 40.7 KB Pràcticum II [103701] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
7 p, 117.2 KB Pràcticum II [103701] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
6.
6 p, 112.2 KB Pràcticum III [103702] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum III està pensat perquè els alumnes aprofundeixin en l'anàlisi i la comprensió dels processos d'ensenyament i aprenentatge i del desenvolupament humà a l'etapa d'educació primària. [...]
2013-14  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
126 p, 4.7 MB Jornada Estatal sobre Llegim en parella / Duran, David, 1963- , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ; Keith, Topping, Keith (University of Dundee) ; Duran Gisbert, David ; Fons Esteve, Montserrat ; Oller Sánchez, Maite ; Corcelles Seuba, Mariona ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Valbenito Zambrano, Vanessa ; Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre iguals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile) ; Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya) ; Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón) ; Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi) ; Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi) ; Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya) ; Berritzegune de Irún (Euskadi) ; Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya) ; Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
“Llegim en parella” va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (Col·lecció Digital de Jornades ; 1)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
325 p, 2.5 MB Llegim en parella : influència de la tutoria entre iguals en la comprensió i l'autoconcepte lector / Flores Coll, Marta ; Duran, David, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació
L'objectiu d'aquesta recerca és cercar evidències de la potencialitat del programa Llegim en parella, que proposa la tutoria entre iguals com a mètode per al desenvolupament de la competència lectora; centrant-nos en dos aspectes clau com són la comprensió lectora i l'autoconcepte lector. [...]
The goal of this research is to find evidence of the power of the programme Llegim en parella (Reading by pairs,) which proposes peer tutoring as a method to develop reading competence; focusing in two key aspects such as comprehension and a self-concept as a reader. [...]
El objetivo de esta investigación es hallar evidencias de la potencialidad del programa Llegim en parella, que propone la tutoría entre iguales como método para el desarrollo de la competencia lectora; centrándonos en dos aspectos esenciales como son la comprensión lectora y el autoconcepto lector. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Articles 4 registres trobats  
1.
3 p, 62.4 KB Reseñas / Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Obra ressenyada: David DURAN, Aprenseñar. Evidencias e implicaciones educativas de aprender enseñando. Madrid: Narcea, 2014.
2015
Revista de educación (Madrid), Vol. 370 (2015) , p. 257-259  
2.
13 p, 171.6 KB Prácticas de tutoría entre iguales en universidades del Estado Español y de Iberoamérica / Duran, David ; Flores Coll, Marta
El aprendizaje centrado en el estudiante, tal como proponen las recientes reformas universitarias, recomienda crear ambientes de aprendizaje dónde los estudiantes tengan altas cotas de participación, autonomía y poder de decisión en su propio proceso de aprendizaje. [...]
2015
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 13, núm. 1 (2015) , p. 5-17  
3.
14 p, 96.6 KB Efectos sobre la mejora de las competencias lingüísticas y la autoimagen lectora a través de un programa de tutoría entre iguales / Moliner Miravet, Lidón (Universitat Jaume I. Departament d'Educació) ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo presenta una investigación sobre el programa Bikoteka Irakurtzen, basado en la tutoría entre iguales. Su objetivo es la mejora de la comprensión lectora a través de la creación de parejas y la asignación de los roles de tutores y tutorados en el alumnado. [...]
This article presents a study on the effects of the Basque-language the Bikoteka Irakurtzen programme, based on peer tutorials, which aims to improve reading comprehension by getting students into pairs and assigning them the roles of tutors and tutees. [...]

2011
Revista de investigación en educación, Núm 9, vol. 2 (2011) , p. 209-222  
4.
1 p, 22.4 KB "Llegim en parella" : els familiars com uns molt bons tutors de lectura / Blanch Gelabert, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Valdebenito, Vanessa ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El programa Llegim en parella es proposa millorar la comprensió lectora de l'alumnat a través de la tutoria entre iguals i la participació familiar. Aquest programa impulsat pel GRAI (Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) de la UAB, es va dur a la pràctica per primera vegada l'any 2005 en un centre pilot. [...]
2013
UAB divulga, Juny 2013, p. 1-1  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.