Results overview: Found 9 records in 0.01 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 6 records found
Articles 1 records found  
1.
16 p, 221.6 KB Does mentoring for young women introduce a feminist approach? : A scoping review / Foradada Villar, Mireia (Universitat de Lleida) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Although mentoring for young people at risk of social exclusion is a widespread educational intervention strategy, little research has been conducted on mentoring for young women aimed at eradicating gender inequalities. [...]
Tot i que la mentoria per a joves en risc d'exclusió social és una estratègia d'intervenció educativa molt estesa, poc s'ha investigat sobre la mentoria per a dones joves que persegueix l'erradicació de les desigualtats de gènere. [...]
Aunque la mentoría para jóvenes en riesgo de exclusión social es una estrategia de intervención educativa muy extendida, poco se ha investigado sobre la mentoría para mujeres jóvenes que persigue la erradicación de las desigualdades de género. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1121
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 527-542 (Puntos de vista)  

Books and collections 1 records found  
1.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro, Constanza ; Corbella, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Eduació i Pedagogia Social) ; Gavaldà, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Eduació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià i Fàbrega, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente Rodríguez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents

Research literature 1 records found  
1.
56 p, 1.4 MB Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB / Gómez Mayoral, Mireia ; Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. [...]
2019
Grau en Pedagogia [1211]  

Course materials 6 records found  
1.
6 p, 110.6 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Castejón Company, Alba ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
2.
8 p, 123.7 KB Educació i Gènere [105791] / Foradada Villar, Mireia ; López Ruiz, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura es proposa repassar les principals teories de l'educació per comprendre els significats que se li ha atribuït, i des de quina perspectiva s'aborden les posiciones educatives per raons de gènere, entre d'altres interseccions.
Esta asignatura se propone repasar las principales teorías de la educación para comprender qué trato se le ha dado y des de qué perspectiva se abordan las posiciones educativas por razones de género, entre otras.

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
3.
7 p, 121.1 KB Educació i Gènere [105791] / Foradada Villar, Mireia ; López Ruiz, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura es proposa repassar les principals teories de l'educació per comprendre els significats que se li ha atribuït, i des de quina perspectiva s'aborden les posiciones educatives per raons de gènere, entre d'altres interseccions.
Esta asignatura se propone repasar las principales teorías de la educación para comprender qué trato se le ha dado y des de qué perspectiva se abordan las posiciones educativas por razones de género, entre otras.

2019-20
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
4.
6 p, 110.1 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Merino Pareja, Rafael ; Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Castejón Company, Alba ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
6 p, 83.4 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Merino Pareja, Rafael ; Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Saura Casanova, Geo ; Sánchez Rico, Jonatan ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
6 p, 87.3 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Merino Pareja, Rafael ; Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Saura Casanova, Geo ; Sánchez Rico, Jonatan ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.