Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
283 p, 3.2 MB Canvis cognitius i cerebrals associats a una intervenció fonològica intensiva en alumnes amb dificultats lectores / Forné González, Susanna ; López Sala, Anna, dir. ; Serra y Grabulosa, Josep Ma., dir. ; Vilarroya Oliver, Óscar, dir.
Introducció: la dislèxia és el trastorn de l'aprenentatge més freqüent en la població infantil amb repercussions importants en el desenvolupament acadèmic, social i emocional dels infants que la pateixen. [...]
ntroducción: la dislexia es el trastorno de aprendizaje más frecuente en la población infantil con repercusiones importantes en el desarrollo académico, social y emocional de los niños y las niñas que la padecen. [...]
Introduction: dyslexia is the most common learning disorder in children population and there have a great impact on academic, social and emotional development to the child that suffer from it. Over the last few years there has been a great amount of effort in order to identify what are the risk factors related to reading disabilities and to develop new methodologies to help children to overcome them. [...]

2020  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.