visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Fortuny, Josep M..
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
51
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
14
registres trobats
Documents de recerca
,
16
registres trobats
Materials acadèmics
,
21
registres trobats
Articles
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
19 p, 1005.7 KB
Analysis of Tutoring in the Professional Development of STEM Teachers
/
Ricart, M.
(Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ;
Estrada, Assumpta
(Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ;
Fortuny, Josep M.
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The aim of this work is to explore the impact of the use of five lenses for the professional development of mathematics teachers in a Practicum environment of a master's degree in Teaching in Secondary Schools in Spain, based on based on the video-related model and facilitated by a tutor. [...]
2022 -
10.3390/math10183331
Mathematics
,
Vol. 10 Núm. 18 (september 2022)
, article 3331
Registre complet
-
2.
20 p, 954.1 KB
Las trayectorias hipotéticas de aprendizaje : Un ejemplo en un curso de álgebra lineal
/
Cárcamo, Andrea
(Universidad Austral de Chile) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuentealba, Claudio
(Universidad Austral de Chile)
Este trabajo propone y evalúa una trayectoria hipotética de aprendizaje (THA) para los conceptos de conjunto generador y espacio generado. La THA se diseñó siguiendo el planteamiento de Simon (1995), la heurística de diseño de los modelos emergentes y el mecanismo de reflexión sobre la relación actividad-efecto. [...]
This article proposes and evaluates a hypothetical learning trajectory (HLT) for the concepts of span and spanning set. This HLT was designed following the approach of Simon (1995), the design heuristics of emergent models and the mechanism of reflection on activity-effect relationship. [...]
2021 -
10.5565/rev/ensciencias.2857
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 39 Núm. 1 (2021)
, p. 45-64 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
3.
4 p, 251.3 KB
Modelo de prácticas profesionales en el área de didáctica de las matemáticas y de las ciencias experimentales
/
Barba Uriach, David,
1948- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujol Villalonga, Rosa Maria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanmartí, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunicación presenta la experiencia que se lleva a cabo en la EUFP 'Sant Cugat' con los alumnos de 3º de Magisterio de la especialidad de Ciencias. Experiencia que se encuentra en fase de evolución. [...]
This paper explains a experience that the teacher's School of Science 'St Cugat' is doing. Now this experience is at evaluation phase. It is a model of professional practice, included en the subject of Didactics, that pretends a change of methodology that leads the students to think about there professional future.
1988
Revista interuniversitaria de formación del profesorado
,
Vol. 2 Núm. 2.2 (Agosto 1988)
, p. 367-370
Registre complet
-
4.
3 p, 111.7 KB
Sistemática para la evaluación de las matemáticas 12-16
/
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Jiménez, Joaquim
;
Alsina, Claudi
El origen de este artículo es el reciente desarrollo de un proyecto curricular completo para las Matemáticas de la etapa 12-16, que los autores han desarrollado para el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (Alsina, Fortuny, Giménez, 1992). [...]
1993
Aula de innovación educativa
,
Vol. 21 (1993)
, p. 55-61
Registre complet
-
5.
18 p, 1.7 MB
Análisis del comportamiento de alumnos expertos resolutores de problemas en el contexto del concurso matemático Pruebas Canguro
/
Guinjoan, Marc
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Gutiérrez Rodríguez, Ángel
(Universitat de València)
Presentamos resultados de una investigación que analiza las estrategias de estudiantes considerados expertos resolutores de problemas en el contexto del concurso Proves Cangur, con problemas de elección múltiple y tiempo limitado para resolverlos. [...]
Presentem resultats d'una recerca que analitza les estratègies d'estudiants considerats experts resolutors de problemes en el context del concurs *Proves *Cangur, amb problemes d'elecció múltiple i temps limitat per resoldre'ls. [...]
We present results of a research aimed to analyse the strategies of students considered as expert problem solvers in the context of the competition Proves Cangur, with multi-choice answers and limited time to solve the test. [...]
2015 -
10.5565/rev/ensciencias.1438
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 33 Núm. 1 (2015)
, p. 29-46 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
6.
22 p, 723.3 KB
Efectos de la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático
/
Ferrer Puigdellívol, Miquel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morera, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación determina cómo afecta la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático. Se realiza un estudio de dos casos que caracterizan el tipo de actuación de dos profesores en la gestión de las discusiones en gran grupo de un problema de semejanza, y se estudia el efecto del tipo de actuación en la generación de oportunidades de aprendizaje. [...]
This study aims to determine how teaching activity affects the generation of mathematical learning opportunities. We present a case study to characterize the types of teaching activity of two teachers when orchestrating whole-group discussions on a similarity problem, and to gauge the effect of each type of teaching on the generation of learning opportunities. [...]
Aquesta investigació determina com afecta l'actuació docent en la generació d'oportunitats d'aprenentatge matemàtic. Es realitza un estudi de dos casos que caracteritzen el tipus de actuació de dos professors en la gestió de les discussions en gran grup d'un problema de semblança, i s'estudia l'efecte del tipus d'actuació en la generació d'oportunitats d'aprenentatge. [...]
2014 -
10.5565/rev/ensciencias.1231
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 32 Núm. 3 (2014)
, p. 385-405
Registre complet
-
7.
21 p, 208.1 KB
Interactividad en la red con actividades CABRI
/
Murillo Ramón, Jesús
(Universidad de La Rioja) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El artículo que se presenta, tiene dos partes diferenciadas. En la primera se describe lo que constituye una innovación metodológica. El diseño y utilización de una infraestructura y soporte instruccional, constituida fundamentalmente por una red electrónica, Internet, un foro de discusión y el software de geometría CABRI II. [...]
This paper is divided into two different parts. The first one describes a methodological innovation: the design and use of an educational infrastructure and support system basically composed of an electronic network, i. [...]
2004
Contextos educativos : revista de educación
,
Núm. 6-7 (2003-2004)
, p. 295-315
Registre complet
-
8.
25 p, 274.2 KB
Un modelo de diseño interactivo como soporte y ampliación instruccional en la enseñanza de la geometría en la E.S.O
/
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Murillo Ramón, Jesús
(Universidad de La Rioja) ;
Martín Olarte, José F.
(IES Batalla de Clavijo (Logronyo, Rioja)) ;
Trevijano Carpintero, Daría
(IES Batalla de Clavijo (Logronyo, Rioja))
El artículo presenta los planteamientos sobre el diseño, implementación y validación de un modelo de diseño interactivo, como soporte y ampliación instruccional en la enseñanza de la geometría en la E. [...]
The paper presents the posings on the design, implementation and validation of one model of interactive design, as support and instructional enlargement in the learning of geometry in the E. S. O. , by means of establishment of a communication network that permits the use of mail and electronic panel, inside a new conception of a more opened and communicative training.
1999
Contextos educativos : revista de educación
,
Núm. 2 (1999)
, p. 27-51
Registre complet
-
9.
12 p, 495.6 KB
Momentos clave en el aprendizaje de isometrías en un entorno colaborativo y tecnológico
/
Morera, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Presentamos una investigación sobre el aprendizaje de isometrías con un programa de geometría dinámica. Los datos se han tomado en una clase de secundaria con estudiantes de 14 y 15 años trabajando en un entorno colaborativo. [...]
We present a research on the learning of isometries with dynamic geometry software. Our data come from a secondary classroom with students aged 14 and 15 who are working in a collaborative context. Drawing on issues of mathematical cognition, technological mediation and orchestration by the teacher, we elaborate the notion of "learning key moment" to develop our analysis. [...]
2012 -
10.5565/rev/ec/v30n1.569
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 30, Núm. 1 (març 2012)
, p. 143-154
Registre complet
-
10.
18 p, 688.4 KB
Textos clásicos y Geometría dinámica : estudio de un aporte mutuo para el aprendizaje de la Geometría
/
Richard, Philippe R.
(Université de Montréal. Département de didactique) ;
Meavilla Seguí, Vicente
(Universidad de Zaragoza. Departamento de Matemáticas) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La reedición de textos matemáticos clásicos, o su reciente digitalización para un gran público, abre al mundo de la educación un universo antes reservado a los historiadores u otros especialistas en epistemología. [...]
The new edition of classical mathematical texts, or its recent digitization for the general public, represents an approach to the universe that has been traditionally reserved to historians and other experts on epistemology. [...]
2010 -
10.5565/rev/ensciencias.3624
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 28, Núm. 1 (2010)
, p. 95-112
Registre complet
-
Articles :
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
19.3 MB
Anàlisi de les actuacions d'estudiants amb bons resultats en la resolució de problemes amb múltiples opcions de resposta i temps limitat
/
Guinjoan, Marc
;
Fortuny, Josep M. (Josep Maria),
dir. ;
Gutiérrez Rodríguez, Ángel,
dir.
El treball de tesis doctoral Anàlisi de les actuacions d'estudiants amb bons resultats en la resolució de problemes amb múltiples opcions de resposta i temps limitat contribueix a la recerca en Didàctica de les Matemàtiques en l'àmbit de la resolució de problemes. [...]
The doctoral thesis Analysis of the behavior of students with good results in problem solving with multiple choice options and limited time contributes to the research in Didactics of Mathematics in the field of problem solving. [...]
2022
Registre complet
-
2.
141 p, 1.5 MB
Análisis de las decisiones del profesor de matemáticas en su gestión de aula
/
Garzón Castro, Diego
;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El trabajo doctoral "Análisis de las decisiones del profesor de matemáticas en su gestión de aula" contribuye a la investigación en la Didáctica de las Matemáticas al desarrollo profesional del profesor - en lo que refiere al uso provechoso, por parte del profesor, del pensamiento matemático del estudiante- y al estudio de las competencias profesionales del profesor, es decir, identificar, interpretar y decidir cómo responder a la comprensión del estudiante en relación con momentos. [...]
The doctoral work "Mathematics teacher decisions in his classroom management analysis" contributes to mathematics didactics investigation for teacher professional development - with respect to a profitable use, by the teacher side, of student mathematics thought - and professional competences teacher study, that is to say, identify, interpret and decide how to respond to the student's understanding in connection with instances. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
3.
200 p, 4.0 MB
Una Innovación docente basada en los modelos emergentes y la modelización matemática para conjunto generador y espacio generado
/
Cárcamo, Andrea
;
Gómez i Urgellés, Joan,
1959-, dir. ;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Esta tesis doctoral tuvo como objetivo generar una innovación docente en el curso de Álgebra Lineal a nivel universitario basada en los modelos emergentes y la modelización matemática. Con el propósito de lograr dicha meta, se diseñó y refinó una trayectoria hipotética de aprendizaje (THA) para los conceptos de conjunto generador y espacio generado. [...]
This doctoral thesis is intended to generate a teaching innovation in the course of Linear Algebra studies at the university level based on emergent models and mathematical modelling. In order to achieve this goal, a hypothetical learning trajectory (HLT) was designed and refined for the concepts of spanning set and span. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
4.
231 p, 8.0 MB
Competencias profesionales de futuros profesores de educación infantil al analizar tareas escolares de simetría
/
Sámuel Sánchez, Marjorie
;
Vanegas, Yuly Marsela,
dir. ;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La investigación está marcada por dos grandes temas, en tanto unos investigadores muestran su preocupación por desarrollar currículos que permita a los niños iniciarse en la construcción de significados de ciertas nociones matemáticas (Alsina, 2008, 2012), en que, no tan solo se aborde contenidos, sino que se enfatice en el desarrollo de procesos matemáticos y cognitivos que son propios de esta edad, (Alsina, A. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
5.
293 p, 15.2 MB
Estudio sobre la actuación docente y la interacción en la creación y aprovechamiento de oportunidades de aprendizaje en el aula de matemáticas
/
Ferrer Puigdellívol, Miquel
;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Bibiloni, Lluís,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral plantea la siguiente pregunta de investigación: ¿Cómo la actividad docente es capaz de fomentar el aprendizaje matemático de los alumnos mediante discusiones en gran grupo de tareas de semejanza? Para dar respuesta a esta pregunta se definen dos objetivos: 1. [...]
This doctoral thesis asks the following research question: How is teaching activity capable of promoting students' mathematical learning when managing classroom discussions on similarity tasks? To answer this question, two objectives were defined: 1. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
Registre complet
-
6.
320 p, 12.0 MB
Análisis y características del potencial cognitivo de producciones escolares matemáticas con alumnos de 11-14 años
/
Lopes, Antonio José
;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. ;
Giménez Rodríguez, Joaquín,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral "Análisis y características del potencial cognitivo de producciones escolares matemáticas con alumnos de 11 a 14 años" contribuye al anàlisis de un ambiente especial de enseñanza y aprendizaje de las matemáticas (llamado de inspiración lakatosiana) mediante el anàlisis de textos producidos por los estudiantes. [...]
This dissertation work "Analysis and characteristics of cognitive potential of school mathematical productions with 11 to 14 years old students" contributes to the analysis of a special environment of teaching and learning mathematics (called lakatosian inspirative environment) through the analysis of mathematical texts produced by the students. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
7.
222 p, 2.6 MB
Actitudes del docente de matemáticas de enseñanza secundaria (ESO y Bachillerato) en la relación docente-estudiante: Un estudio mediante el grupo de discusión, sobre metaconsciencia actitudinal de los docentes de matemática de ESO-Bachillerato en su práctica docente
/
Alpízar Roldán, Miguel Ángel
;
Estrada Roca, M. Asunción,
dir. (Universitat de Lleida. Departament de Matemàtica) ;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria), tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La memoria resume un largo proceso de investigación sobre las actitudes que docentes de matemática de Enseñanza Secundaria (ESO y Bachillerato) asumen durante sus clases, qué consciencia-metaconsciencia tienen de ellas y cómo afectan el proceso de enseñanza-aprendizaje de sus estudiantes. [...]
The report summarizes a long process of research on the attitudes that Secondary math teachers assume during their classes, which kind of consciousness - metaconsciousness have they, and how they affect the teaching-learning process of their students. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
8.
410 p, 2.4 MB
Contribución al estudio de la enseñanza y del aprendizaje de las isometrías mediante discusiones en gran grupo con el uso de tecnología
/
Morera, Laura
;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Planas, Núria,
(Planas i Raig), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral contribuye al estudio de la enseñanza y aprendizaje de las isometrías mediante discusiones en gran grupo con tecnología. Para dar respuesta a cómo potenciar las relaciones entre enseñanza y aprendizaje de las isometrías en dicho entorno, se plantean dos objetivos: 1) Analizar una sistemática de planificación, implementación y evaluación de una secuencia didáctica con discusiones en gran grupo bajo el soporte de un software de geometría dinámica; 2) Detectar oportunidades de aprendizaje de las isometrías y su aprovechamiento en el contexto de la secuencia didáctica creada a partir de la sistemática anterior. [...]
The doctoral thesis 'Contribution to the study of teaching and learning of isometries through whole group discussions with technology' constitutes a progress to the area of mathematics education research under the tradition of socio-cognitive approaches. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
Registre complet
-
9.
82 p, 3.4 MB
Momentos clave en el aprendizaje matemático en un contexto de trabajo de las isometrías usando un entorno tecnológico
/
Morera, Laura
;
Fortuny, Josep M.,
(Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
2010
Registre complet
-
10.
235 p, 2.0 MB
Los Procesos interactivos como medio de formación de profesores de matemáticas en un ambiente virtual
/
Nava Casarrubias, Atanacio
;
Fortuny, Josep M..
(Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Se muestra el resultado de una investigación, analizamos un proceso interactivo entre profesores de matemáticas en un ambiente virtual, los profesores desarrollaron un conjunto de tareas de forma colectiva, entre las que se discutió la elaboración de actividades de aprendizaje para estudiantes del tema de matemáticas "la parábola", de manera conjunta desarrollaron tareas y actividades mediante el uso de un foro virtual, con el propósito de identificar el desarrollo de un aprendizaje profesional, mediante el diálogo y la discusión de forma escrita a través de interacciones remotas entre profesores de matemáticas. [...]
It shows the result of an investigation, we analyze an interactive process between teachers of mathematics in a virtual environment, teachers developed a set of collective tasks, among which discussed the development of learning activities for students of the subject of mathematics " the parable, "jointly developed tasks and activities using a virtual forum for the purpose of identifying the development of professional learning, through dialogue and discussion in written form through remote interactions between mathematics teachers. [...]
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
Registre complet
-
Documents de recerca :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 114.9 KB
Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43929
] /
Marbà Tallada, Anna
;
Edo Baste, Maria Merce
;
Fortuny Aymemi, Josep Maria
;
Oliveras Prat, Begoña
;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
6 p, 112.8 KB
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques
[
102059
] /
Fortuny Aymemi, Josep Maria
;
Vilalta Riera, Albert
;
Guinjoan, Marc
;
Clemente, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
5 p, 106.1 KB
Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43929
] /
Fortuny Aymemi, Josep Maria
;
Edo, Mequè
;
Oliveras Prat, Begoña
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 105.7 KB
Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43929
] /
Marbà Tallada, Anna
;
Edo, Mequè
;
Fortuny, Josep M.
;
Oliveras Prat, Begoña
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 113.4 KB
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques
[
102059
] /
Fortuny, Josep M..
;
Vilalta Riera, Albert
;
Morera, Laura
;
Guinjoan, Marc
;
Clemente, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
2 p, 1.0 MB
Didàctica de la Matemàtica
[
21943
] /
Fortuny, Josep M..
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Llicenciat en Pedagogia
[
598
]
Registre complet
-
7.
5 p, 105.6 KB
Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques
[
43929
] /
Fortuny, Josep M.
;
Edo, Mequè
;
Domènech Casal, Jordi
;
Oliveras Prat, Begoña
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.
2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 112.7 KB
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques
[
102059
] /
Fortuny, Josep M..
;
Chico, Judit
;
Morera, Laura
;
Guinjoan, Marc
;
Clemente, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
9.
2 p, 34.9 KB
Didàctica de la ciència i la matemàtica
[
Didcie
] /
Fortuny, Josep M..
;
Pintó Casulleras, Roser
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Diplomat en Educació Social
[
75
]
Registre complet
-
10.
6 p, 112.2 KB
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques
[
102059
] /
Fortuny, Josep M..
;
Chico, Judit
;
Guinjoan, Marc
;
Clemente, Francisco
;
Prat, Montserrat
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3
Fortuny, Joan
1
Fortuny, Jordi
54
Fortuny, Josep
6
Fortuny, Josep M
7
Fortuny, Josep M.
1
Fortuny, Josep M. (Josep Maria),
13
Fortuny, Josep M.,
2
Fortuny, Josep,
2
Fortuny, José Ma.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.