Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
12 p, 2.6 MB A design without logo does not damage brand : a packaging with a generic logo and without logo vs a symbolic logo / Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Freixa Rubio, Gemma
Private label brands have been growing slowly across different countries and have made their place on the shelves and the sales. Some of them have their own different logos from the retailer, others use the same logo and branding. [...]
Las marcas de distribución han crecido en los últimos años y han ocupado una buena parte del lineal y de las ventas. Si bien algunas cuentan con logotipos propios y diferenciados de su punto de venta, otras usan el mismo logotipo y marca. [...]
Les marques de distribució han crescut en els últims anys i han ocupat una bona part del lineal i de les vendes. Si ben algunes compten amb logotips propis i diferenciats del seu punt de venda, unes altres usen el mateix logotip i marca. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.128
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 21-32 (Investigación)  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
159 p, 51.2 MB La influència de la presència o absència del logosímbol / Freixa Rubio, Gemma ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. [...]
Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. [...]
Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
3 p, 223.7 KB Investigació Operativa [22281] / Martinez, J. L. ; Freixa, G. ; Jansson, E. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1992-93
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
2.
2 p, 125.7 KB Investigació Operativa [22281] / Blabia, D. ; Borrell, O. ; Fonollosa, J. ; Freixa, G. ; Gimenez, V. ; Jansson, E. ; Martinez, J.Ll. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1993-94
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
3.
6 p, 390.1 KB INVESTIGACIO OPERATIVA [10079] / Blabia, D. ; Borrel, O. ; Fonollosa, J. ; Freixa, G. ; Gimenez, V. ; Jansson, E. ; Martinez, J.Ll. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1993-94
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
4.
2 p, 101.8 KB Direcció de Producció [22292] / Blabia, D. ; Borrell, O. ; Fonollosa, J. ; Freixa, G. ; Giménez, V. ; Martínez, J.Ll. ; Pujolar, D. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1994-95
Llicenciat en Economia [188]
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
5.
2 p, 151.5 KB Anàlisi d'Operacions [22307] / Blavia, D. ; Borrell, O. ; Fonollosa, J. ; Freixa, G. ; Gimenez, V. ; Martínez, J.Ll. ; Pujolar, D. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1994-95
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
6.
2 p, 128.4 KB Investigació Operativa [22281] / Blabia, D. ; Gimenez, V. ; Borrell, O. ; Martínez, J.Ll. ; Fonollosa, J. ; Pujolar, D. ; Freixa, G. ; Verges, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1994-95
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
7.
3 p, 230.0 KB INVESTIGACIO OPERATIVA [10079] / Martínez, J.L. ; Fonollosa, J. ; Blabia, D. ; Pujolar, D. ; Freixa, G. ; Verge, X. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1994-95
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  
8.
2 p, 138.3 KB Investigació Operativa [22281] / Verge, X. ; Gimenez, V. ; Freixa, G. ; Borrell, O. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
1995-96
Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses [191]  

Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.