Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
5 p, 78.8 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / de Gamboa Rojas, Genaro ; Morera Ubeda, Laura ; Fuente Pérez, José Abraham de la ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura tasca docente. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
324 p, 4.6 MB Construcción del lenguaje algebraico en un entorno de resolución de problemas : el rol del conocimiento del profesor / Fuente Pérez, José Abraham de la ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo constituye una aportación a la investigación en Educación Matemática enmarcada en el conocimiento profesional del profesor de matemáticas. En él estudiamos cómo los profesores usan su conocimiento para ayudar a los alumnos a aprender álgebra a través de la resolución de problemas y cómo la reflexión en grupo y el trabajo en equipo ayudan a los profesores en su formación permanente. [...]
This thesis is a contribution to the research in mathematical education within the frame of the mathematics teachers' professional knowledge. In it, we study how teachers use their knowledge to help students to learn algebra via the resolution of problems and how group reflections and team work help teachers in their constant development. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.