visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Fuentes Agustí, Marta
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
61
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
12
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
17
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
3
registres trobats
Materials didàctics
,
7
registres trobats
Materials acadèmics
,
18
registres trobats
Articles
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 163.4 KB
Kenny, Dorothy (2022). Machine translation for everyone. Empowering users in the age of artificial intelligence
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat d'Andorra)
Obra ressenyada: Dorothy KENNY, Machine translation for everyone. Empowering users in the age of artificial intelligence. Berlin: Language Science Press, 2022.
2023 -
10.5565/rev/quadernsiee.49
Quaderns IEE
,
Vol. 2 Núm. 1 (2023)
, p. 148-152 (Ressenyes)
Registre complet
-
2.
22 p, 340.5 KB
Estudiantes internacionales chinos en universidades europeas : percepciones de los estudiantes locales
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Espín García, María del Carmen
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mazariegos Lacambra, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las universidades españolas y europeas tienen una larga tradición recibiendo a estudiantes y profesores extranjeros. En los últimos años el número de intercambios y de estudiantes internacionales ha aumentado considerablemente. [...]
Les universitats espanyoles i europees tenen una llarga tradició rebent a estudiants i professors estrangers. En els últims anys el nombre d'intercanvis i d'estudiants internacionals ha augmentat considerablement. [...]
There is a long tradition of Spanish and European universities that welcome international teachers and students. In recent years, the number of exchanges and international students has increased dramatically. [...]
2022 -
10.5565/rev/quadernsiee.22
Quaderns IEE
,
Vol. 1 Núm. 1 (2022)
, p. 98-119 (Estudis)
Registre complet
-
3.
14 p, 390.8 KB
Explicaciones a la presencia de patrones atípicos de respuesta en una prueba de evaluación de conocimientos en la FAREM-Carazo
/
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Conrado González, Pedro Silvio
(Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona)
Las pruebas o exámenes tipo test proporcionan de buena forma los conocimientos académicos adquiridos por los estudiantes. Aunque las pruebas estén diseñadas de forma correcta, con contenidos representativos de los conocimientos que se desean evaluar, los resultados obtenidos por estudiantes que contestan de forma atípica a las preguntas pueden ser indicadores sesgados de sus niveles de conocimientos. [...]
2018 -
10.5377/torreon.v7i18.7715
Torreón universitario
,
Vol. 7, núm. 18 (2018)
, p. 35-48
Registre complet
-
4.
14 p, 4.2 MB
Cómo buscan información en Internet los adolescentes
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Monereo i Font, Carles,
1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este artículo, tras subrayar la acuciante necesidad de enseñar a los alumnos estrategias y competencias de búsqueda y selección de información en Internet, y de mostrar los modelos más destacados que propone la literatura especializada, se presenta una investigación que ha analizado el modo en que los alumnos de Enseñanza Secundaria Obligatoria buscan información en Internet. [...]
2008
Investigación en la escuela
,
Núm. 64 (2008)
, p. 45-58
Registre complet
-
5.
21 p, 240.0 KB
Estudios de caso sobre las percepciones de los estudiantes en la inclusión de las tic en un centro de educación secundaria
/
Barberá Cebolla, Juan Pedro
(Instituto Eduardo Primo Marqués de Carlet (Comunidad Valenciana)) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo presenta un estudio de caso sobre cómo los estudiantes de una escuela de educación secundaria de la Comunidad Valenciana percibe la inclusión de las TIC por parte de su profesorado y como contribuyen en la mejora del aprendizaje. [...]
This article presents a case study on how students at a secondary school of Valencia see the inclusion of ICT by their teachers as contributing to the improvement of learning. It is part of the analysis of the vision that the students have about the way that teachers have integrated the use of ICT into school practice, in order to get answers about the strengths, weaknesses and opportunities for improvement that the school would need to introduce for proper use and implementation of ICT. [...]
2012
Profesorado
,
Vol. 16 Núm. 3 (2012)
, p. 285-305
Registre complet
-
6.
15 p, 181.2 KB
Relaciones entre aprendizaje, cognición y tecnologías en la construcción del e-portafolio
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Rifà Valls, Montse
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los autores de este artículo forman parte del Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior (GI-CAES) de la Unidad de Innovación Docente en la Educación Superior (IDES) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
The authors of this article are part of the E-portfolios in Higher Education Interest Group (Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior; GI-CAES) of the Unit of Educational Innovation in Higher Education (IDES) of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
2009 -
10.4995/redu.2009.6250
REDU : revista de docencia universitaria
,
Monográfico VIII (2009)
, p. 1-15
Registre complet
-
7.
3 p, 106.3 KB
Aprender con internet y las competencias básicas
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2007
Aula de innovación educativa
,
Núm. 165 (2007)
, p. 41-45
Registre complet
-
8.
3 p, 102.8 KB
Aprender a buscar y seleccionar información digital
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Se presenta un proyecto escolar que trata de potenciar el aprendizaje de la búsqueda y selección de información digital y en el que se implica todo el claustro del centro con la finalidad de infusionar esa enseñanza en las diferentes materias y áreas.
2009
Aula de innovación educativa
,
Núm. 181 (2009)
, p. 22-26
Registre complet
-
9.
4 p, 59.8 KB
La competencia de aprender a aprender
/
Carretero Torres, Mª Reyes
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Los currículos educativos de las etapas de educación obligatoria que se han establecido a partir de la LOE fijan las competencias básicas como base para la acción educativa que se desarrolla en los centros educativos. [...]
2010
Aula de innovación educativa
,
Núm. 192 (2010)
, p. 7-10
Registre complet
-
10.
11 p, 23.7 KB
Internet search and navigation strategies used by experts and beginners
/
Monereo i Font, Carles,
1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Sánchez Busqués, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This paper presents three pilot studies whose purpose was to analyse the way different users (experts and beginners) go about searching for specific information, both on the Internet in general and in a thematic web site in particular. [...]
2000
Interactive educational multimedia
,
N. 1 (2000)
, p. 24-34
Registre complet
-
Articles :
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
9 p, 531.7 KB
Aportación del Moodle-UAB en la evaluación del estudiante universitario : reflexiones desde la práxis docente
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El Moodle-UAB el curso 2017-18 ha pasado a ser el único entorno elegido por la institución como plataforma informática de uso docente que proporciona un entorno virtual de aprendizaje para dar soporte a los estudios presenciales y vehicular los estudios no presenciales. [...]
2018
Innovagogia: Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa
,
IV
: 2018
Registre complet
-
2.
6299x9449, 8.1 MB
Projecta-U, where artificial intelligence (Science), neural Machine translation (Technology) and Translation studies (Humanities) meet to improve HE student's access to global knowledge
/
Aguilar-Amat, Anna,
1962- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cid-Leal, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Torres-Hostench, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018 -
10.13140/RG.2.2.16098.58568
GUNi International Conference on Humanities and Higher Education: Generating synergies betwenn Science, Technology and Humanities
. Barcelona,
:
2018
Registre complet
-
3.
1 p, 342.9 KB
Contribución de los ítems a los patrones atípicos de respuesta : cálculo del índice de precaución modificado sin el ítem
/
Boixadera Planas, Ester
(Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Estadística Aplicada) ;
García Rueda, Rebeca
(Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Al diseñar una prueba de conocimientos conviene tener en cuenta que sus elementos, los ítems, han de tener diferentes niveles de dificultad. Cada persona debería ser capaz de superar la dificultad de los ítems hasta un determinado umbral que debería determinar su nivel de conocimiento. [...]
2015
XIV Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud
. Palma de Mallorca,
:
2015
Registre complet
-
4.
18 p, 411.2 KB
Las puntuaciones obtenidas en los tests de conocimientos : ¿son siempre indicadores válidos del aprendizaje?
/
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Las respuestas incoherentes a las preguntas de pruebas tipo test dan lugar a patrones de respuestas atípicos (PAR). Estos patrones deberían ser identificados y estudiados individualmente con objeto de evaluar hasta qué punto proporcionan puntuaciones válidas. [...]
2015
XXII Congreso Internacional Educación y Aprendizaje
. Madrid,
:
2015
Registre complet
-
5.
16 p, 500.9 KB
Person-fit statistics : a useful tool for formative assessment
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
The total test scores are interpreted as indicators of the level of proficiency. Even if the test is built with guarantees of content validity, the validity of these interpretations is not guaranteed for all people tested. [...]
2015
EDULEARN
. Barcelona,
:
2015
Registre complet
-
6.
17 p, 436.1 KB
Consistencia en las respuestas inconsistentes a preguntas tipo test
/
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
En las evaluaciones realizadas mediante pruebas tipo test suele utilizarse como un indicador del nivel de conocimientos o competencias la puntuación obtenida a partir de la cantidad de respuestas contestadas correctamente. [...]
2016
VIII Congreso Internacional de Psicología y Educación
. Alicante,
:
2016
3 documents
Registre complet
-
7.
13 p, 826.8 KB
Propuesta para detectar patrones atípicos de respuestas en contextos reales de evaluación
/
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Los índices de detección de patrones atípicos de respuesta (PAR) permiten evaluar la validez de las inferencias de las puntuaciones individuales obtenidas en pruebas de evaluación de conocimientos. [...]
2017
XV Congreso de Metodología de las Ciéncias del Comportamiento
. Barcelona,
:
2017
Registre complet
-
8.
1 p, 470.2 KB
Los patrones atípicos de respuesta. Una fuente de información para evaluar la calidad del proceso enseñanza-aprendizaje
/
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
Los exámenes tipo test constituyen un recurso habitual en la evaluación de los aprendizajes. La puntuación obtenida en este tipo de pruebas se utiliza, habitualmente, como indicador de la adquisición de aprendizajes. [...]
2017
5th International Congress of Educational Sciences and Development
. Santander, España,
:
2017
Registre complet
-
9.
2 p, 998.0 KB
Programar per emocionar
/
Zurita Món, Sílvia
;
Sala Roig, Elisa
;
Noguera Cambray, Eva
;
Lara López, Rocio
;
Jordán Martínez, Laura
;
Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack
. Barcelona, Catalunya,
1er
: 2016
Registre complet
-
10.
720x960, 107.6 KB
Importancia de la gestión del tiempo periescolar del alumnado sobre el rendimiento académico
/
Barberá Cebolla, Juan Pedro
;
Fuentes Agustí, Marta
El tiempo es una variable física que dentro del mundo educativo se ha estudiado desde diversas ópticas considerándose como un elemento clave en el proceso de enseñanza y aprendizaje. Este tiempo de aprendizaje se puede dividir en dos partes: el escolar, que hace referencia a las tareas académicas que se realizan dentro del centro educativo, y el extraescolar, con tareas también de tipo académico consideradas como una prolongación del aprendizaje más allá del aula y la supervisión del profesorado como: deberes, trabajos, preparación de exámenes, etc. [...]
2015
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
52 p, 13.8 MB
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Pons Seguí, Laura
;
Ion, Georgeta
;
Cano García, Elena
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Mercader, Cristina
;
Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
3 p, 550.6 KB
Case Study-ProjecTA-U : where artificial intelligence (Science), machine translation (technology) and tranlation studies (humanities) meet to improve higher education students' acess to global knowledge
/
Aguilar-Amat, Anna,
1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Cid-Leal, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Torres-Hostench, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona: GUNI, 2019
Higher education in the world 7: humanities and higher education: synergies between science, technology and humanities
,
2019,
p. 160-162
Registre complet
-
3.
10 p, 1.4 MB
Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI)
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Jimenez Pelay, Javier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Oliver del Olmo, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Segura Aliaga, Didac
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
;
González Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 203-212
3 documents
Registre complet
-
4.
124 p, 1011.8 KB
Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González-Monfort, Neus
;
Jariot, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
3
registres trobats
1.
590 p, 6.9 MB
La Gestió del temps periescolar com a estratègia d'aprenentatge en la millora dels resultats acadèmics en l'educació secundària obligatòria
/
Barberá Cebolla, Juan Pedro
;
Fuentes Agustí, Marta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Són moltes les variables i els condicionants implicats en l'aprenentatge responsables d'un adequat o inadequat rendiment acadèmic es considera que la gestió del temps d'aprenentatge periescolar es constitueix en sí mateixa en una variable que pot explicar en gran mesura els entrebancs que se li poden presentar a l'alumnat al llarg de la vida d'aprenentatge escolar. [...]
Are many variables and constraints involved in learning responsible for an appropriate or inappropriate academic performance, it is considered that the time management of informal learning is in itself a variable that can explain the problems students may encounter throughout their learning at school. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
2.
13 p, 763.8 KB
Qüestionari d'avaluació de la gestió del temps periescolar en estudiants d'educació secundària (QAvGTPEES)
/
Barberá Cebolla, Juan Pedro
;
Fuentes Agustí, Marta
El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. [...]
2015
Registre complet
-
3.
257 p, 1.6 MB
The role of play as a medium of inclusion in culturally diverse preschools
/
Billur Çakirer, Huriye
;
Fuentes Agustí, Marta,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Esta Tesis Doctoral consta de tres estudios independientes que pretenden analizar el proceso de inclusión de la diversidad cultural en los niños preescolares y el papel del juego durante este proceso. [...]
This doctoral dissertation research includes three independent studies, which were formulated and conducted one after another due to additional data collection necessity appeared during the research process. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
Materials didàctics
7
registres trobats
1.
1 p, 437.8 KB
Desenvolupament emocional i social en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019
Registre complet
-
2.
1 p, 440.8 KB
Desenvolupament cognitiu i lingüístic en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019
Registre complet
-
3.
1 p, 437.5 KB
Desenvolupament psicomotor en l'edat escolar. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019
Registre complet
-
4.
3 p, 453.5 KB
Bases biològiques, socials i culturals dels processos de desenvolupament. Aprenentatge i desenvolupament I, Grau d'Educació Primària, Universitat Autònoma de Barcelona
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) del Grau d'Educació Primària impartit a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2019
Registre complet
-
5.
20 p, 2.5 MB
Herramientas y recursos digitales para el docente, el estudiante o el empresario basados en las tecnologías de la información y la comunicación
/
Fuentes Agustí, Marta
En el presente documento se encuentran listadas y clasificadas diversidad de herramientas y recursos digitales basados en las tecnologías de la información y la comunicación idóneos para elaborar informes, cuestionarios, pruebas rápidas, diagramas de flujo, mapas conceptuales, mapas mentales, líneas del tiempo, pictogramas, cómics, presentaciones, animaciones, infografías, podcast, diarios, vídeos, pósters, muros, etc. [...]
2018
Registre complet
-
6.
42 p, 1.8 MB
Programar per emocionar a EP i ESO
/
Zurita Món, Sílvia
;
Sala Roig, Elisa
;
Noguera Cambray, Eva
;
Lara López, Rocio
;
Jordán Martínez, Laura
;
Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l'educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d'una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d'una altre manera, el món educatiu. [...]
2016
Registre complet
-
7.
27 p, 374.3 KB
Taller para la elaboración de la carpeta docente (portafolio docente). Dossier de actividades
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Galán-Mañas, Anabel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Suárez Ojeda, María Eugenia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
GI-IDES: Portafoli docent
Este dossier forma parte de un Taller diseñado para la elaboración de la Carpeta Docente entendida como un instrumento de reflexión, evaluación y mejora del profesorado universitario. A lo largo del taller se espera que el profesorado participante sea capaz de identificar el propósito y la estructura de un Portafolio Docente, revisar, analizar y reflexionar sobre su actuación docente actual y finalizar el taller con un primer esbozo de su Carpeta Docente que le permitirá seguir avanzando en su elaboración y uso profesional.
2011
Registre complet
-
Materials acadèmics
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 120.3 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 112.4 KB
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa
[
42961
] /
Fuentes Agustí, Marta
;
Sala Lorda, Guillem
;
Sanjuán González, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]
2020-21
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
[
1166
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 118.6 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 113.7 KB
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa
[
42961
] /
Fuentes Agustí, Marta
;
Sala Lorda, Guillem
;
Minguella Porredón, Lourdes
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]
2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
[
1166
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 115.7 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
5 p, 86.5 KB
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa
[
42961
] /
Fuentes Agustí, Marta
;
Sala Lorda, Guillem
;
Minguella Porredón, Lourdes
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
• Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]
2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
[
1166
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 93.3 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2018-19
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
7 p, 96.7 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Mejías Macías, Esperanza
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2017-18
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
9.
4 p, 76.5 KB
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa
[
42961
] /
Fuentes Agustí, Marta
;
Sala Lorda, Guillem
;
Minguella Porredón, Lourdes
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
• Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]
2017-18
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
[
1166
]
3 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 75.9 KB
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa
[
42961
] /
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
• Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]
2016-17
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
[
1166
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.