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16 p, 1.1 MB Modelos de mercadeo relacional en educación : articulación con el docente universitario / Gómez Bayona, Ledy Torcoroma (Universidad de San Buenaventura- Medellín) ; Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arrubla-Zapata, Juan Pablo (Universidad de Medellín)
En los últimos tiempos, fenómenos como la globalización han hecho que en el contexto educativo se construyan nuevas maneras de relacionarse para generar valor en la percepción de cada institución. [...]
In recent times, phenomena such as globalization have led to the creation of new ways of relating in the educational context to generate value in the perception of each institution. That is why, based on this research, the aim is to identify the relational marketing models that have been applied in some Higher Education Institutions to understand what their main analysis variables are and how they have involved the teacher. [...]

2019 - 10.37960/revista.v24i2.31509
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 24 Núm. 2 (2019) , p. 542-556  

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