Resultats globals: 130 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 61 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 20 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Articles 61 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14 p, 376.4 KB La gestió del coneixement en les organitzacions educatives / Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
L’aparició i el desenvolupament de nous entorns de treball i aprenentatge són cada vegada més habituals en la societat del coneixement. En aquest context, la gestió del coneixement ha esdevingut ràpidament una estratègia fonamental per millorar els processos de desenvolupament professional en les organitzacions i, per tant, el desenvolupament organitzatiu. [...]
The advent and development of new working and learning environments is becoming increasingly common in the knowledge society. Knowledge management has rapidly become an essential strategy for improving professional development processes within organisations and, therefore, organisational development. [...]

2009-2010 - 10.2436/20.3007.01.65
Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 435-448  
2.
3 p, 463.7 KB Són les TIC utilitzades adequadament entre els joves d’Educació Secundària? / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El protagonisme de les TIC (Tecnologies d’informació i Comunicació), com internet i els dispositius mòbils, en la vida quotidiana dels joves és ben conegut. De fet, s’han realitzat diferents estudis analitzant l’ús d’aquestes on s’han destacat els seus beneficis en àmbits educatius. [...]
2018
UAB divulga, Octubre 2018, p. 1-3  
3.
10 p, 739.3 KB Usos problemáticos de las TIC entre jóvenes en su vida personal y escolar / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya)
Los estudios sobre el uso de las TIC en educación suelen analizar su contribución a los procesos formativos. Son escasas las investigaciones centradas en los usos problemáticos de las TIC que realizan los jóvenes en el contexto escolar y, la mayoría, lo abordan desde una perspectiva psicopatológica. [...]
Studies on ICT use in education usually focus on ICT’s contribution to training processes. However, scarce research has concentrated on the problematic use of ICT among young people in the school context, and most of it approaches the problem from a psychopathological perspective. [...]

2018 - 10.3916/C56-2018-09
Comunicar: revista científica de comunicación y educación, Vol. 26, Num. 56 (2018) , p. 91-100
2 documents
4.
2 p, 355.0 KB Access4All, un model per millorar la inclusió en l'educació superior / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Des de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) del Departament de Pedagogia Aplicada (UAB), en col·laboració amb altres universitats europees, sorgeix el projecte ACCESS4ALL, el qual, mitjançant el disseny d'un marc operatiu que permeti l'accés i permanència dels estudiants menys habituals a Europa, busca augmentar la participació dels grups poc representats a l'educació superior.
2018
UAB divulga, Juliol 2018, p. 1-2  
5.
160 p, 10.8 MB Comunicación política electoral : Elecciones municipales de Sevilla en 1999 / Rey, Juan, coord. (Universidad de Sevilla) ; Fernández Gómez, Jorge David ; García Orta, María José ; Lasso de la Vega González, Carmen (Universidad de Cádiz) ; León Vergara, Reyes ; Suárez Palomo, Luis Pablo
Comunicación política electoral es, en su brevedad, una obra de enjundia y gran riqueza de contenido, que va más allá de lo que promete en su Introducción. En efecto, en esta investigación encontramos, en primer lugar, una descripción exhaustiva de los múltiples elementos que componen una campaña electoral. [...]
1997 - 10.5565/rev/qp.237
Questiones publicitarias, Monografía 2 (1997) , p. 1-160 (Artículo de Monografía)  
6.
6 p, 839.2 KB El strategic planner. Publicidad eficaz de vanguardia. La planificación estratégica publicitaria en España. Ofelia Giquel Arribas. Madrid, Cie Inversiones Editoriales Dossat 2000, 2003. 159 páginas. / Fernández Gómez, Jorge David
Obra ressenyada: Ofelia GIQUEL ARRIBAS, El strategic planner. Publicidad eficaz de vanguardia. La planificación estratégica publicitaria en España. Madrid: Cie Inversiones Editoriales Dossat 2000, 2003.
2004 - 10.5565/rev/qp.180
Questiones publicitarias, Núm. 9 (2004) , p. 174-179 (Reseñas)  
7.
6 p, 108.7 KB Dirección de cuentas Gestión y planificación de cuentas en publicidad. Isabel Solanas García, Joan Sabaté López. Editorial UOC, Barcelona, 2008. 251 páginas. / Fernández Gómez, Jorge David (Universidad de Cádiz)
Obra ressenyada: Isabel SOLANAS GARCÍA, Joan SABATÉ LÓPEZ, Dirección de cuentas Gestión y planificación de cuentas en publicidad. Barcelona: Editorial UOC, 2008.
2008 - 10.5565/rev/qp.128
Questiones publicitarias, Núm. 13 (2008) , p. 73-78 (Reseñas)  
8.
22 p, 1.7 MB Hacia una nueva retórica publicitaria / Rey, Juan (Universidad de Sevilla) ; Fernández Gómez, Jorge David (Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura)
Si se pretendiera establecer con este trabajo una base teórica sólida sobre la nueva concepción de la retórica y su aplicación al discurso publicitario, ciertamente se pecaría de ambicioso, bien porque una disci­ plina tan amplia como la retórica desborda los límites impuestos por unas cuantas páginas o bien porque el complejo fenómeno publicitario tampoco puede circunscribirse a un espacio tan reducido. [...]
2000 - 10.5565/rev/qp.189
Questiones publicitarias, Núm. 8 (2000) , p. 36-57 (Artículos de investigación)  
9.
5 p, 434.2 KB Retórica y comunicación política. Antonio López Eire y Javier de Santiago Guervos. Madrid, Cátedra, 2000. / Fernández Gómez, Jorge David (Universidad de Cádiz)
Obra ressenyada: Antonio LÓPEZ EIRE y Javier DE SANTIAGO GUERVOS, Retórica y comunicación política. Madrid: Cátedra, 2000.
2000 - 10.5565/rev/qp.193
Questiones publicitarias, Núm. 8 (2000) , p. 145-149 (Reseñas)  
10.
24 p, 1.9 MB Aproximación tipológica a la música en publicidad . de la identidad sonora corporativa a la comercialización de la canción publicitaria / Fernández Gómez, Jorge David (Universidad de Cádiz)
Este trabajo supone una aproximación a la música publicitaria desde una doble perspectiva. Por un lado, se estudia la cualidad que tienen las melodías para configurarse como elementos corporativos sonoros que complementan la iden­ tidad visual de la marca. [...]
This paper is an approach to music in advertising from two points of view. On the one hand, we have studied songs 'quality as sonorous corporative ele­ ments that enhance visual brand identity. And on the other hand, we have consi­ dered the possibility that these musical compositions used in ads could be commer­ cialized as independent hits. [...]

2005 - 10.5565/rev/qp.160
Questiones publicitarias, Núm. 10 (2005) , p. 53-76 (Artículos de investigación)  

Articles : 61 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
156 p, 2.7 MB Good Practices for equity and inclusion in Higher Education / Dovigo, Fabio coord. (University of Bergamo) ; Casanova, Laura coord. (University of Bergamo) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pupponen, Hannu (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Bergamo) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romitâ (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Maurariu, Câtâlina (University of Bucharest) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6)  
2.
61 p, 7.4 MB Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview / Dovigo, Fabio, ed. (University of Bergamo) ; Kinnunen, Hanna (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Jyväskylä) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romiţă (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Murariu, Cătălina (University of Bucharest) ; Castro, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol)
Bergamo Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo 2016 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 4)  
3.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas, María Jesús ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez-Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  
4.
64 p, 6.1 MB Acceso, permanencia y éxito académico de colectivos vulnerables en la Educación Superior. Estrategias para la intervención / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego, ed. ; Rodríguez Gómez, David, ed. ; Barrera-Corominas, Aleix, ed.
2015  
5.
74 p, 4.5 MB Acceso, permanencia y egreso en la universidad de colectivos vulnerables en Latinoamérica : intervenir y cambiar la realidad / Gairín Sallán, Joaquín ; Castro Ceacero, Diego ; Rodríguez-Gómez, David
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Santillana del Pacífico , 2014
9 documents
6.
295 p, 3.4 MB Competencias para el ejercicio de la dirección de instituciones educativas : reflexiones y experiencias en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Aguerrondo, Inés ; Donoso, Sebastián ; Parra, Oscar ; Del Arco, Isabel ; Escobar, Vielka ; Plasencia, Alicia ; Baráibar, Alicia ; Gairín, Joaquín ; Richards, Eladio ; Barrales, Adoración ; García Olaya, Ana ; Rodríguez-Gómez, David ; Martínez Barrientos, Alejandra ; García, Rodolfo ; Rugilo, Ana María ; Benavides, Nibaldo ; González, Nurys del Carmen ; Sánchez, Sebastián ; Bengoa, Mario ; Herrera, Esmelda ; Sánchez, Dagmar de ; Bosco Bernal, Juan ; Jované, Jaime ; Silva, José Manuel ; Calvo, Marcela ; Medrano, Hernán ; Schurmann, Sebastián ; Contreras, Azael ; López, Leopoldo ; Serrano, Walter ; Corea, Norma ; López, Noemí ; Smith, Guillermo ; Brito, Juana M. ; Lugo, María Teresa ; Tafur, Rosa María ; Cancino, Victor ; Martínez, Daniel ; Tejera, Andrea ; Castro, Diego ; Molina, Nuby ; Terreros, Nicolasa ; Díaz, Carmen ; Oviedo, Rosa Divina ; Vaillant, Denise
El presente texto es el resultado de las aportaciones al encuentro realizado por los miembros de la Red de Apoyo a la Gestion Educativa (http://www. redage. org) en junio de 2011 en la ciudad de Lima. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2012 (Informes ; 3)  
7.
252 p, 1.5 MB Éxito académico de colectivos vulnerables en entornos de riesgo en Latinoamérica / Gairín Sallán, Joaquín ; Rodríguez-Gómez, David ; Castro Ceacero, Diego
Todos somos conscientes de que el sector universitario ha dejado el siglo XX con una crisis de identidad. Esta se ha precipitado por las numerosas presiones ejercidas a la educación superior, consecuencia, en gran parte, de los grandes cambios que afectan a la sociedad en general. [...]
2012  
8.
382 p, 2.8 MB Colectivos vulnerables en la Universidad. Reflexión y propuestas para la intervención / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tolosana Cidón, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Inés Súarez, Cecilia ; González Rubio, Janeth ; Blandón López, Alexander ; Dovigo, Fabio ; Gómez Cifuentes, Nicolasa ; Castro, Diego ; Rodríguez-Gómez, David ; Díaz Vicario, Anna ; Navarro, Marita ; Muñoz, José Luis ; Suárez, Cecilia Inés ; Barrera-Corominas, Aleix ; Fernández-de-Álava, Miren ; Díaz-Vicario, Anna
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Wolters Kluwer , 2014  

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Colaboración docente y uso de las TIC en los centros educativos de Uruguay : estudio de casos múltiples en el contexto del Plan Ceibal / Questa Torterolo, Mariela Esther, autor. ; Rodríguez Gómez, David, supervisor acadèmic. ; Meneses, Julio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
L'estudi s'ha realitzat en el departament de Colònia, a Uruguai, per explorar les formes de col·laboració entre docents a nivell professional i l'ús de les tecnologies per al treball col·laboratiu en el context del model 1:1 d'inclusió de les TIC. [...]
El estudio se ha realizado en el departamento de Colonia, en Uruguay, para explorar las formas de colaboración entre docentes a nivel profesional y el uso de las tecnologías para el trabajo colaborativo en el contexto del modelo 1:1 de inclusión de las TIC. [...]
The study has been conducted in the department of Colonia, in Uruguay, to explore the forms of collaboration between teachers at a professional level and the use of technologies for collaborative work in the context of 1: 1 ICT inclusion model. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
453 p, 8.1 MB Las tecnologías digitales en la docencia universitaria : barreras para su integración / Mercader Juan, Cristina, autor. ; Gairín Sallán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Rodríguez Gómez, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada.
La investigación realizada se focaliza en el profesorado universitario y en los motivos por los cuales éstos no utilizan las tecnologías digitales de manera habitual como herramienta de enseñanza-aprendizaje en el aula. [...]
The research developed is focused on university teachers and the reasons why they do not regularly use digital technologies in the teaching-learning process. The identification of barriers to its integration is a key aspect to achieve a general integration of digital resources in university teaching. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
6 p, 757.8 KB Planta de producción de cloruro de vinilo / Brenes, Luis Enrique ; Gómez, David ; Tobella, Bàrbara ; Ruiz, Adrián ; Llorca, Matías ; Perís Miras, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; MOA (Grup de recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
El objetivo del trabajo es la realización de un proyecto para estudiar la viabilidad de la construcción y operación de una planta química destinada a la producción de cloruro de vinilo a partir de acetileno y cloruro de hidrógeno. [...]
2018
Graduat o Graduada en Enginyeria Química [951]
13 documents
4.
Procedència i evolució dels sistemes sedimentaris de la conca de Jaca (conca d'avantpaís Sudpirinenca) : Interacció entre diverses àrees font en un context tectònic actiu. / Roigé Taribó, Marta, autor. ; Gómez-Gras, David, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Remacha Grau, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Oms, O. (Oriol) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia.
La caracterització de l'evolució dels sistemes sedimentaris en conques d'avantpaís contribueix a desxifrar la història tectònica i erosiva de les seves àrees font. Els dipòsits clàstics de l'Eocè fins al Miocè de la conca Sudpirinenca constitueixen un exemple natural magnífic per investigar els canvis en els paleoambients, en les àrees font i en la composició dels sediments durant l'evolució de la conca. [...]
Characterization of the sediment routing evolution in foreland basins gives insights on the tectonic and erosional history of the source areas. The Eocene to Miocene clastic systems of the South Pyrenean basin are a good natural laboratory to investigate paleoenvironment, source areas and sediment composition changes during the progressive evolution of a basin. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
5.
191 p, 10.8 MB Fouling management in cage aquaculture : New strategies on nets, fish health and economic impact / Comas Morte, Jordi, autor. ; Tort Bardolet, Lluís, supervisor acadèmic. ; Parra Gómez, David, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia.
La formació i gestió del fouling en granges marines genera un debat obert a nivell global en la indústria aqüícola. L'objectiu d'aquest treball ha estat comparar una tecnologia recentment implementada en la gestió de xarxes, la neteja in situ, amb la ja existent i majoritàriament utilitzada estratègia de l'ús de pintures antifouling. [...]
There is an open debate in the aquaculture industry regarding fouling management strategies. The aim of this study was to contrast a newly implemented technology, the on-site cleaning, to the existing and widely used copper based antifouling paints to more efficiently control an issue that affects fish farming worldwide, the fouling production. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
6.
264 p, 17.4 MB Unveiling the multifaceted antimicrobial mechanism of action of human host defence RNases / Arranz Trullén, Javier, autor ; Boix i Borràs, Esther, supervisor acadèmic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Pulido Gómez, David, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular
La presente tesis doctoral se encuentra integrada dentro del estudio a gran escala de la estructura-función de las ribonucleasas antimicrobianas humanas. Estas proteínas catiónicas y de bajo peso molecular son secretadas por la mayoría de los organismos vertebrados agrupándose dentro la superfamilia de la ribonucleasa A, una de las enzimas mejor caracterizadas del siglo XX. [...]
The present doctoral thesis is integrated into the large-scale study of the structure and function of human antimicrobial ribonucleases. These cationic and low molecular weight proteins are grouped into the ribonuclease A superfamily, considered one of the best characterized enzymes of the twentieth century. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
314 p, 2.8 MB Análisis del asesoramiento externo en educación en función de las asistencias técnicas educativas en Chile y los factores que determinan su impacto en la escuela / Lagos Rebolledo, Patricio Alejandro ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez Gómez, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El asesoramiento externo en educación ha logrado posicionarse de manera importante como una forma de apoyo a las escuelas que buscan revisar sus procesos internos con el fin de mejorar los aprendizajes de los estudiantes. [...]
External advice in education has established itself to a significant extent as a form of support for schools seeking to review their internal processes in order to improve student learning. A number of countries (England, the United States, Australia, Sweden) have chosen to include school support systems in their educational policies. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
632 p, 5.8 MB La Creación y gestión del conocimiento en las organizaciones educativas : un estudio multicaso / Rodríguez Gómez, David ; Gairín Sallán, Joaquín, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
9.
14 p, 1.5 MB Usos y abusos de las TIC en adolescentes. Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes. / Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Batrina Andrés, Maria Josep (Catalunya. Departament de Justícia) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Mozo Llusia, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014  
10.
1 p, 414.4 KB Microbial bioremediation to process environmental Mercury contamination in water resources of Almadén district / Gómez Cabeza, David ; Solé Cornellà, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Microbiologia [816]  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l’avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Durán Bellonch, María del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d’un projecte que es fonamenta en la necessitat d’assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 98.6 KB Recerca, Formació i Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC) [43224] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Rodríguez Gómez, David ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumne a la recerca en l'àmbit de la formació i les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC): Reflexionar al voltant dels conceptes de tecnologia educativa i tecnologies de la informació i la comunicació al servei de l'aprenentatge i el coneixement i el seu impacte educatiu. [...]
This module introduces students to research in the field of training and LKT (Learning and Knowledge Technologies): Reflect on educational technology and ICT (Information and Communication Technologies) in learning environments and their educational impact. [...]
Este módulo introduce al alumnado en la investigación en el ámbito de la formación y las tecnologías del aprendizaje y el conocimiento (TAC): Reflexionar en torno de los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de la información y la comunicación al servicio del aprendizaje y el conocimiento y su impacto educativo. [...]

2018-19
3 documents
2.
7 p, 91.2 KB Cartografia geològica [101040] / Griera Artigas, Albert ; Arboleya Cimadevilla, María Luisa ; Gómez Gras, David Manuel ; Vicens Batet, Enric ; Saura Parramon, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La Cartografia Geològica és una assignatura de formació bàsica, integrada dins del bloc de matèria "Geologia". L'objectiu de l'assignatura és que l'estudiant conegui les tècniques geomètriques per a la comprensió i interpretació de la estructura geològica, els mètodes de treball propis de la geologia de camp (adquisició de dades de diversos tipus, confecció de columnes estratigràfiques i de talls geològics de camp), així com les metodologies d'elaboració i d'interpretació de mapes i talls geològics. [...]
2018-19
Grau en Geologia [817]  
3.
11 p, 108.0 KB Petrologia sedimentària [101056] / Gómez Gras, David Manuel ; Coll Carrillo, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Els objectius específics de l'assignatura de Petrologia Sedimentària són els següents: Objectius del camp cognoscitiu - Reconèixer els caràcters propis dels diferents tipus de roques sedimentàries, tant en camp com a partir de mostres de ma i làmines primes. [...]
2018-19
Grau en Geologia [817]  
4.
5 p, 80.4 KB Pràcticum [101036] / Gómez Gras, David Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Les pràctiques acadèmiques externes o Pràcticum constitueixen una activitat de naturalesa formativa realitzada pels estudiants universitaris i supervisada per les Universitats i el seu objetiu es permetre'ls aplicar i complementar els coneixements adquiritss en la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de competèncias que els preparin pel exercici d'activitats professionals i facilitin la seva empleabilitat. [...]
2018-19
Grau en Geologia [817]  
5.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 74.4 KB Treball de camp de geologia regional [101038] / Vicens Batet, Enric ; Gómez Gras, David Manuel ; Oms Llobet, Oriol ; Druguet Tantiña, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura 'Treball de camp en Geologia Regional' és l'aplicació al cas de Catalunya de l'assignatura 'Fonaments de Geologia'. Els objectius estan adaptats a les necessitats del món laboral i al treball a partir de casos reals a partir del treball de casos reals. [...]
2018-19
Grau en Geologia [817]  
7.
7 p, 92.7 KB Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives [103523] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
8.
7 p, 92.9 KB Context social i gestió escolar [102069] / Rodríguez Gómez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 87.6 KB Cartografia geològica [101040] / Griera Artigas, Albert ; Arboleya Cimadevilla, María Luisa ; Gómez Gras, David Manuel ; Vicens Batet, Enric ; Saura Parramon, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La Cartografia Geològica és una assignatura de formació bàsica, integrada dins del bloc de matèria "Geologia". L'objectiu de l'assignatura és que l'estudiant conegui les tècniques geomètriques per a la comprensió i interpretació de la estructura geològica, els mètodes de treball propis de la geologia de camp (adquisició de dades de diversos tipus, confecció de columnes estratigràfiques i de talls geològics de camp), així com les metodologies d'elaboració i d'interpretació de mapes i talls geològics. [...]
2017-18
Grau en Geologia [817]  
10.
5 p, 80.4 KB Pràcticum [101036] / Gómez Gras, David Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Les pràctiques acadèmiques externes o Pràcticum constitueixen una activitat de naturalesa formativa realitzada pels estudiants universitaris i supervisada per les Universitats i el seu objetiu es permetre'ls aplicar i complementar els coneixements adquiritss en la seva formació acadèmica, afavorint l'adquisició de competèncias que els preparin pel exercici d'activitats professionals i facilitin la seva empleabilitat. [...]
2017-18
Grau en Geologia [817]  

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Gómez, Daniel
1 Gómez, Dardo
1 Gómez, Diana
1 Gómez, Dina Shirley
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.