Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
116 p, 1.3 MB La construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi / Güell Ruiz, Marta ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi. A partir d'una fitxa d'anàlisi estructurada en Descripció, Cosificació, Espai i atrezzo, i Companyia i activitat, s'han analitzat 10 anuncis de la marca de roba interior compresos entre els anys 2005 i 2014 amb l'objectiu d'estudiar quina representació de la dona fa Intimissimi i si existeix una evolució al llarg d'aquesta dècada. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la construcción de la figura femenina en la publicidad de Intimissimi. A partir de una ficha de análisis estructurada en Descripción, Cosificación, Espacio y atrezzo, y Compañía y actividad, se han analizado 10 anuncios de la marca de ropa interior comprendidos entre los años 2005 y 2014 con el objetivo de estudiar qué representación de la mujer hace Intimissimi y si existe una evolución a lo largo de esta década. [...]
This research analyzes the construction of women's image in Intimissimi advertising. Using a fact sheet structured in Description, Woman treated as an object, Space and atrezzo, and Company and activity, we have analyzed 10 advertisements of the brand comprised between 2005 and 2014 with the aim of studying what representation of women does Intimissimi and if it exists an evolution during this decade. [...]

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.