Resultats globals: 68 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 67 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
1 p, 1.2 MB Desarrollo de competencias lingüísticas : la satisfacción de los alumnos que cursan asignaturas en inglés / Gallo, Rosalía (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  

Materials acadèmics 67 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 131.3 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; Lopez Belbeze, María Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
2.
5 p, 120.5 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Castellet Menchon, Alba ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2022-23
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
3.
5 p, 106.6 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo, Rosalía ; Castellet Menchon, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des de l'enfoc tradicional com el del màrqueting digital. Es pretén que l'estudiant conegui les principals tècniques per analitzar els mercats estratègicament, les decisions a adoptar i la manera de planificar les accions de màrqueting.
Study the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the traditional approach, as well as from digital marketing. It is intended that the student knows the main techniques to strategically analyze the markets, the decisions to be adopted and how to plan marketing actions.
Estudiar los aspectos y herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el enfoque tradicional, como desde el marketing digital. Se pretende que el alumno conozca las principales técnicas para analizar estratégicamente los mercados, las decisiones a adoptar y cómo planificar las acciones de marketing.

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
5 p, 106.3 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
5.
5 p, 105.0 KB Treball de Final de Grau [102331] / Gallo, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aplicar de forma integrada els coneixements i competències adquirits al llarg del estudis de grau, mitjançant un treball original, inèdit i de caràcter individual.
The TFG is a "capstone" project. The goal of this project is to produce an original, unpublished and individual piece of work, applying in an integrative way the knowledge and skills acquired throughout the undergraduate program.
Aplicar de forma integrada los conocimientos y competencias adquiridos a lo largo de los estudios de grado, mediante un trabajo original, inédito y de carácter individual.

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
6.
7 p, 114.4 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
7.
3 p, 99.0 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
5 p, 108.8 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Izard Granados, Gabriel ; Gallo, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
9.
5 p, 105.8 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2020-21
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
10.
7 p, 114.7 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2020-21
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents

Materials acadèmics : 67 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
66 Gallo, Rosalia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.