Results overview: Found 10 records in 0.01 seconds.
Research literature, 5 records found
Course materials, 5 records found
Research literature 5 records found  
1.
238 p, 34.8 MB Creación de una app sobre información política para jóvenes : plan de marketing y comunicacion de Democratiam / Javierre Oliván, Ventura ; Serrano Mata, Carla ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de crear una aplicació mòbil que informi de l'actualitat política de forma interactiva i entretinguda, orientada als joves, amb la seva estratègia de marca, pla de màrqueting i estratègia de comunicació corresponents.
El proyecto trata de la creación de una aplicación móvil que informe de la actualidad política de forma interactiva y entretenida, orientada a los jóvenes, con su estrategia de marca, plan de marketing y estrategia de comunicación correspondientes.
The project aims to create a mobile application that informs about current political events in an interactive and entertaining way, oriented to young people, with its corresponding brand strategy, marketing plan and communication strategy.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
152 p, 50.0 MB Consolidación y expansión de Kudwa : plan estratégico y digital para maximizar la visibilidad y la inserción social del colectivo / Serra Díaz, Paula ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte de fi de Grau te com a objectiu principal proposar un pla estratègic i creatiu per a la associació sense ànims de lucre Kudwa, que es dedica a proporcionar ajudes a refugiats i migrants de parla àrab. [...]
El presente proyecto de fin de Grado tiene como objetivo principal proponer un plan estratégico y creativo para la asociación sin ánimo de lucro Kudwa, que se dedica a brindar apoyo a refugiados y migrantes árabe parlantes. [...]
The main objective of this final degree project is to propose a strategic and creative plan for the non-profit association Kudwa, which provides support to Arabic-speaking refugees and migrants. This plan aims to strengthen the visibility and positioning of Kudwa, promote its programs and activities, as well as develop an effective content strategy for social networks. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
3.
199 p, 24.0 MB Creación de una estrategia digital para una marca emergente de "slow fashion" / Sánchez Fernández, Sara ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball neix amb el propòsit d'impulsar, a través d'una estratègia digital, a una petita marca de "slow fashion" nascuda en plena pandèmia. Per a això, en el projecte es planteja el desenvolupament d'un pla de màrqueting que, després de dur a terme una recerca del sector i l'empresa, preveu la seva implementació a llarg termini a fi de garantir el desenvolupament.
El presente trabajo nace con el propósito de impulsar, a través de una estrategia digital, a una pequeña marca de "slow fashion" nacida en plena pandemia. Para ello, en el proyecto se plantea el desarrollo de un plan de marketing que, tras llevar a cabo una investigación del sector y la empresa, prevé su implementación a largo plazo para garantizar su desarrollo.
This project was born with the purpose of promoting, through a digital strategy, a small fashion brand born in the middle of the pandemic. To this effect, the project proposes the development of a marketing plan that, after carrying out an investigation of the sector and the company, foresees its long-term implementation in order to guarantee its development.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
307 p, 115.7 MB La identidad personal a través de la moda : plan de comunicación para It's Lava / Cobo Agraz, Mireia ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de Fi de Grau consisteix en un estudi sobre la identitat personal i com es forma a través de la moda, i com aquesta ha anat evolucionant al llarg de la història. A partir de l'estudi de diferents fonts externes per completar l'apartat de context, s'ha executat un Pla de Comunicació per a la marca It's Lava. [...]
Este Trabajo Fin de Grado consiste en un estudio sobre la identidad personal y como se forma a través de la moda, y como esta ha ido evolucionando a lo largo de la historia. A partir del estudio de distintas fuentes externas para completar el apartado de contexto, se ha realizado un Plan de Comunicación para la marca It's Lava. [...]
This Final Degree Project consists in a study about the personal identity and how is it formed through fashion, and how this has been evolving throughout history. From the study of different external sources to complete the context section, a Communication Plan was created for the brand It's Lava. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
321 p, 41.9 MB Creación de una plataforma de mobile marketing PYMOB : El mobile marketing de las PYMES / Galvany Sánchez, Carla ; Hidalgo Portero, Enrique ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció del mobile de la mà d'internet ha comportat redefinir i innovar en publicitat a diferents nivells. Els usuaris estan permanentment connectats, motiu pel qual ens referim al mobile com una realitat. [...]
La irrupción del mobile de la mano de Internet ha conllevado redefinir e innovar en publicidad a todos los niveles. Los usuarios están permanentemente conectados, por lo que nos referimos al mobile como una realidad. [...]
The emergence of the mobile by the hand of the internet has led to the redefinition and innovation in advertising. The users are mobile, so we are referring to mobile as a reality. Various companies in the market offer mobile services in their portfolio of services. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 5 records found  
1.
6 p, 112.2 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
6 p, 110.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Perona Paez, Juan José ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
4 p, 107.4 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
5 p, 106.0 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.