Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
11.0 MB Caracterización del conocimiento especializado sobre el área de figuras planas en estudiantes para maestro / Caviedes, Sofía ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa, dir. ; Gamboa Rojas, Genaro, dir.
L'objectiu de la present tesi doctoral és caracteritzar el coneixement especialitzat que posen en joc els EPM quan s'enfronten a un conjunt de tasques professionals que involucren l'àrea de figures planes. [...]
El objetivo de la presente tesis doctoral es caracterizar el conocimiento especializado que ponen en juego los EPM cuando se enfrentan a un conjunto de tareas profesionales que involucran el área de figuras planas. [...]
The aim of the present doctoral thesis is to characterize the specialized knowledge put into play by preservice teachers when faced with a set of professional tasks involving the area of flat figures. [...]

2022  

Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
5 p, 105.0 KB Pràcticum [43198] / Albarracín Gordo, Lluís ; Deulofeu Piquet, Jordi ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Morera Ubeda, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball que l'estudiant realitzarà al llarg del mòdul ha de servir-li per tenir un contacte amb la realitat de la professió, i per aquest motiu es desenvolupa en gran part en un centre d'educació secundària. [...]
The work that the student will carry out throughout the module must serve to give him/her contact with the reality of the profession, and for this reason it takes place to a large extent in a secondary education centre. [...]
El trabajo que el estudiante realizará a lo largo del módulo tiene que servirle para tener un contacto con la realidad de la profesión, y por este motivo se desarrolla en gran parte en un centro de educación secundaria. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documentos
2.
7 p, 113.6 KB Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques [43195] / Albarracín Gordo, Lluís ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Fuente Pérez, José Abraham de la ; Planas Raig, Nuria ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
1 La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documentos
3.
5 p, 105.7 KB Treball de Final de Màster [43193] / Albarracín Gordo, Lluís ; Deulofeu Piquet, Jordi ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El TFM és un treball de reflexió final en el qual l'estudiant haurà de mostrar, per mitjà d'una presentació oral pública davant d'un tribunal, que ha adquirit el conjunt de competències del màster i que li capaciten per a iniciar la seva actuació com a docent de matemàtiques en un centre d'educació secundària. [...]
The TFM is a final reflective work in which the student will have to show, through a public oral presentation in front of a court, that he has acquired the master's set of skills and that enable him to start his performance as a mathematics teacher in a secondary education center. [...]
El TFM es un trabajo de reflexión final en el cual el estudiante tendrá que mostrar, por medio de una presentación oral pública ante un tribunal, que ha adquirido el conjunto de competencias del máster que le capacitan para iniciar su actuación como docente de matemáticas en un centro de educación secundaria. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documentos
4.
6 p, 115.0 KB Disseny i Avaluació de l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i les Matemàtiques en Context [45013] / Marquez Bargallo, Concepcio ; Sanmartí Puig, Neus ; Gamboa Rojas, Genaro ; Grimalt Alvaro, Carme ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
5.
6 p, 109.3 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / Gamboa Rojas, Genaro ; Vilalta Riera, Albert ; Alfonso Bañon, Jose Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
5 p, 107.3 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Gamboa Rojas, Genaro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
With the white light, Isaac Newton, he devised a plan to make it pass through a prism of glass revealed a beautiful rainbow that left astonished the experts of the Royal Society. This generated a direct question; white light is composed of all colors or was it the prism which colored it light? No more complexity than passing the multicolored light with an identical prism reversed the effect, returning to the vision of white light. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
5 p, 105.7 KB Treball de Final de Màster [43193] / Deulofeu Piquet, Jordi ; Guevara Casanova, Iolanda ; Gamboa Rojas, Genaro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El TFM és un treball de reflexió final en el qual l'estudiant haurà de mostrar, per mitjà d'una presentació oral pública davant d'un tribunal, que ha adquirit el conjunt de competències del màster i que li capaciten per a iniciar la seva actuació com a docent de matemàtiques en un centre d'educació secundària. [...]
The TFM is a final reflective work in which the student will have to show, through a public oral presentation in front of a court, that he has acquired the master's set of skills and that enable him to start his performance as a mathematics teacher in a secondary education center. [...]
El TFM es un trabajo de reflexión final en el cual el estudiante tendrá que mostrar, por medio de una presentación oral pública ante un tribunal, que ha adquirido el conjunto de competencias del máster que le capacitan para iniciar su actuación como docente de matemáticas en un centro de educación secundaria. [...]

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1215]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
3 documentos
8.
7 p, 117.4 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Marquez Bargallo, Conxita ; Sanmartí Puig, Neus ; Gamboa Rojas, Genaro ; Grimalt-Álvaro, Carme ; Sala Sebastià, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
9.
5 p, 106.7 KB Aprenentatge de les matemàtiques i currículum [102061] / Gamboa Rojas, Genaro ; Vilalta Riera, Albert ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és adquirir un coneixement didàctic adient dels continguts curriculars, així com que l'estudiant conegui documents i recursos de referència que li permetin contextualitzar el seu coneixement matemàtic en la seva futura tasca docent. [...]
The purpose of this course is to acquire a deep knowledge of the mathematical content in the Primary School Curriculum. Several curricular documents will be analyzed in order to show the students different resources that allow them to contextualize the mathematical knowledge in their future teaching. [...]
La finalidad de esta asignatura es que el estudiante adquiera un conocimiento didáctico adecuado de los contenidos curriculares, así como que conozca documentos y recursos de referencia que le permitan contextualizar el conocimiento matemático en su futura actividad docente. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.