Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Research literature, 1 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
6 p, 48.3 KB Hipertext de Psicologia i comunicació publicitària en clau ECTS / Estaún i Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Gamero Huertas, Bàrbara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Valli Casado, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El treball, de caire interdepartamental, s’emmarca en la docència de les matèries de Psicologia en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques, i en la docència de les matèries de Publicitat en les estudis de Psicologia.
L’adaptació de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques als ECTS ens serveix de punt de partida per a la creació d’un hipertex. L’estructura de l’hipertext especifica els coneixements que l’estudiant ha d’aprendre i les competències que desenvoluparà. [...]

2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006
2 documents

Research literature 1 records found  
1.
38 p, 548.2 KB ¿Cómo perciben los niños la Publicidad de Cola Cao? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna ; Gamero, Bárbara
Este trabajo ha sido realizado por el Grupo de Investigación en Psicología, Comunicación y Publicidad (GIPCP) de la Universidad Autónoma de Barcelona.
Lo más destacable son los resultados obtenidos, que sitúan al Cola Cao muy bien posicionado en la mente del público infantil estudiado. Des de sus inicios, 1946, hasta la actualidad, la publicidad de Cola Cao ha sabido adaptarse a las motivaciones y a los perfiles de su público. [...]

2005  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.