Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 131.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2022-23
3 documents
2.
8 p, 115.9 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; Lopez Belbeze, María Pilar ; Gallo Martinez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
3.
5 p, 111.3 KB Màrqueting [102138] / Pladellorens Pertegaz, Roger ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Fabre Vernedas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Comptabilitat i Finances perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. [...]
The subject of marketing represents a basic subject in the studies of Accounting and Finance because it trains the student in central aspects of business management, specifically commercial management. [...]
La asignatura de marketing representa una materia básica dentro de los estudios de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. [...]

2022-23
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
4.
7 p, 116.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
6 p, 109.3 KB Màrqueting [102138] / Llonch Andreu, Joan ; Sogas Baylach, Raquel ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis tant de Comptabilitat i Finances com d'Empresa i Tecnologia perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. [...]
Marketing is a basic component of both the Accounting & Finance and Business & Information Technology degrees because it forms students in basic business management issues, specifically in basic marketing management issues. [...]
La asignatura de Marketing representa una materia básica dentro de los estudios tanto de Empresa y Tecnología cómo de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos fundamentales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. [...]

2021-22
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
6.
7 p, 114.4 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
7.
6 p, 111.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
5 p, 105.8 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2020-21
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
9.
7 p, 114.7 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2020-21
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
10.
6 p, 111.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.