Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
65 p, 1.3 MB Los medios de comunicación y la publicidad como creadores, amplificadores y beneficiarios de las famas / García Domínguez, Carmen María ; Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació tenen la capacitat de treure a la llum pública persones anònimes que desitgen aconseguir l'estatus de famós -el que els comporta beneficis-. Certes característiques atractives pel públic fan que certes persones tinguin més possibilitats d'accedir a aquesta esfera, degut a que els mitjans -i la publicitat- veuen en ells una via per obtindre beneficis, tant econòmics com de reputació, i opten per un pacte simbiòtic. [...]
Los medios de comunicación tienen la capacidad de sacar a la luz pública personas anónimas que desean alcanzar el estatus de famoso -el que los conlleva beneficios-. Ciertas características atractivas para el público hacen que ciertas personas tengan más posibilidades de acceder a esta esfera, debido a que los medios - y la publicidad-ven en ellos una vía para obtendré beneficios, tanto económicos como de reputación, y optan por un pacto simbiótico. [...]
The mass media have the ability to expose anonymous people who wish to achieve the famous status -which brings them benefits-. Some attractive features for the public let certain people to be more likely to access this area, because the media - and the publicity- see them as a way to achieve benefits, both economic ones as reputation ones, and for this reason, the media choose to do a symbiotic pact. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.