Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
13 p, 117.5 KB Un modelo didáctico para la Formación Inicial del Profesorado de Ciencias / García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Angulo Delgado, Fanny (Universidad de Antioquia. Facultad de Educación)
En este artículo se discuten los componentes —epistemológico, psicológico y socio-pedagógico— de un modelo de formación inicial del profesorado de ciencias para la secundaria, que se ha venido desarrollando en el CAP de la Universitat Autónoma de Barcelona. [...]
This article discusses the epistemological, psychological and socio – pedagogical components of a preservice secondary science teacher training model. The model is being developed at CAP of Universitat Autónoma de Barcelona. [...]

2003
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 46, Núm. 17.1 (Abril 2003) , p. 37-49  
2.
5 p, 150.4 KB Los trabajos prácticos, punto de partida para aprender ciencias / Sanmartí, Neus (Universidad Autónoma de Barcelona. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
2002
Aula de innovación educativa, Núm. 113 (2002) , p. 8-13  
3.
6 p, 278.1 KB Los Modelos como organizadores del curriculo en Biologia / García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  
4.
5 p, 335.3 KB L'ús d'animacions-TIC a la classe de biologia / Casas Serrate, Mª Elena (IES Miquel Martí i Pol (Roda de Ter)) ; García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Les animacions que trobem a les webs són un nou recurs didàctic del que disposem els ensenyants per promoure l'aprenentatge dels nostres alumnes. Però la seva eficàcia passa per saber quins són els aspectes del seu disseny que poden afavorir l'aprenentatge i quines són les millors maneres d'utilitzar-les a l'aula. [...]
2008
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 28-32  
5.
10 p, 383.6 KB Características de los ejercicios de prácticas de laboratorio incluidos en los libros de textos de Ciencias utilizados en Cataluña / Tamir, P. (Hebrew University (Jerusalem, Israel)) ; García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
The laboratory exercices in science textbooks used in grades 9 to 12 in Catalonian schools were content analyzed by three instruments: The Inquiry Leve1 Index (ILI), the Laboratory Assessment Inventory (LAI) and the Laboratory Dimenssions Inventory (LDI). [...]
1992
Enseñanza de las Ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 3-12  
6.
5 p, 142.0 KB Els models, organitzadors del currícul en biologia / García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Es presenta una proposta d'organització del currículum de biologia basada en determinats models teòrics. Hi justifiquem la seva idoneïtat i validesa i presentem alguns dels resultats de la seva aplicació a l'aula.
2007
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 6 (2007) p. 29-33  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
99 p, 870.2 KB Aprender a enseñar ciencias : análisis de una propuesta para la formación inicial del profesorado de secundaria, basada en la metacognición / Angulo Delgado, Fanny ; García Rovira, M. Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Esta investigación se llevó a cabo con un pequeño grupo de estudiantes del curso 'Didáctica de las Ciencias Naturales' (1999 - 2000), que ofrece el Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciéncies Experimentals de la Universitat Autónoma de Barcelona, en el marco del modelo CAP. [...]
This research was carried out with a small group of students attending the Science Teaching Course (1999 - 2000), issued by the Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciéncies Experimentals of the Autonoma University of Barcelona, in the frame of the Pedagogical Aptitude Course (CAP) model. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
5 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.