Resultats globals: 31 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 11 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 16 registres trobats
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
21 p, 6.7 MB Identification and characterization of new isoforms of human fas apoptotic inhibitory molecule (FAIM) / Coccia, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Calleja Yagüe, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Planells Ferrer, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Sanuy, Blanca (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Sanz, Belen (Cell Division and Cancer Group. Spanish National Cancer Research Centre (CNIO)) ; López Soriano, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Moubarak, Rana S. (Department of Pathology. NYU Langone Medical Center) ; Munell Casadesus, Francina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca ) ; Barneda Zahonero, Bruna (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Comella i Carnicé, Joan Xavier 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Pérez García, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular)
Fas Apoptosis Inhibitory Molecule (FAIM) is an evolutionarily highly conserved death receptor antagonist, widely expressed and known to participate in physiological and pathological processes. Two FAIM transcript variants have been characterized to date, namely FAIM short (FAIM-S) and FAIM long (FAIM-L). [...]
2017 - 10.1371/journal.pone.0185327
PloS one, Vol. 12 Núm. 10 (october 2017) , p. e0185327  
2.
160 p, 10.8 MB Comunicación política electoral : Elecciones municipales de Sevilla en 1999 / Rey, Juan, coord. (Universidad de Sevilla) ; Fernández Gómez, Jorge David ; García Orta, María José ; Lasso de la Vega González, Carmen (Universidad de Cádiz) ; León Vergara, Reyes ; Suárez Palomo, Luis Pablo
Comunicación política electoral es, en su brevedad, una obra de enjundia y gran riqueza de contenido, que va más allá de lo que promete en su Introducción. En efecto, en esta investigación encontramos, en primer lugar, una descripción exhaustiva de los múltiples elementos que componen una campaña electoral. [...]
1997 - 10.5565/rev/qp.237
Questiones publicitarias, Monografía 2 (1997) , p. 1-160 (Artículo de Monografía)  
3.
13 p, 2.3 MB The NER-related gene GTF2H5 predicts survival in high-grade serous ovarian cancer patients / Gayarre, Javier (Human Genetics Group, Spanish National Cancer Research Center (CNIO)) ; Kamieniak, Marta M. (Human Genetics Group, Spanish National Cancer Research Center (CNIO)) ; Cazorla-Jiménez, Alicia (Department of Pathology, Fundación Jiménez Díaz-IDC Salud) ; Muñoz-Repeto, Ivan (Human Genetics Group, Spanish National Cancer Research Center (CNIO)) ; Borrego, Salud (Biomedical Network Research Centre on Rare Diseases (CIBERER)) ; García-Donas, Jesús (Medical Oncology Service, Oncologic Center Clara Campal) ; Hernando, Susana (Department of Oncology, Fundación Hospital Alcorcón) ; Robles-Díaz, Luis (Familial Cancer Unit and Medical Oncology Department, Hospital 12 de Octubre) ; García-Bueno, José M. (Department of Oncology, Hospital General de Albacete) ; Ramón y Cajal, Teresa (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Hernández-Agudo, Elena (Breast Cancer Clinical Research Unit, Spanish National Cancer Research Center (CNIO)) ; Heredia Soto, Victoria (Pathology and Translational Oncology Research Laboratories, Hospital La Paz Institute for Health Research (IdiPAZ)) ; Márquez-Rodas, Ivan (Medical Oncology Service, Instituto de Investigación Sanitaria Gregorio Marañón, Universidad Complutense) ; Echarri, María José (Medical Oncology Service, Hospital Severo Ochoa) ; Lacambra-Calvet, Carmen (Department of Internal Medicine, Hospital Severo Ochoa) ; Sáez, Raquel (Laboratory of Genetics, Hospital Donostia) ; Cusidó, Maite (Department of Obstetrics and Gynecology, Hospital Universitario Quirón-Dexeus) ; Redondo, Andrés (Department of Medical Oncology, Hospital La Paz IdiPAZ, Madrid) ; Paz-Ares, Luis (Medical Oncology Service, Hospital 12 de Octubre) ; Hardisson, David (Pathology Research Laboratory, Department of Pathology, Hospital La Paz IdiPAZ, and Facultad de Medicina, Universidad Autónoma de Madrid) ; Mendiola, Marta (Pathology and Translational Oncology Research Laboratories, Hospital La Paz Institute for Health Research (IdiPAZ)) ; Palacios, José (Department of Pathology, Hospital Universitario Ramón y Cajal) ; Benítez, Javier (Biomedical Network Research Centre on Rare Diseases (CIBERER)) ; García, María José (Biomedical Network Research Centre on Rare Diseases (CIBERER)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
We aimed to evaluate the prognostic and predictive value of the nucleotide excision repair-related gene GTF2H5, which is localized at the 6q24. 2-26 deletion previously reported by our group to predict longer survival of high-grade serous ovarian cancer patients. [...]
2015 - 10.3802/jgo.2016.27.e7
Journal of Gynecologic Oncology, Vol. 27 (november 2015)  
4.
6 p, 306.8 KB Working on grammar at school in L1 education : empirical research across linguistic regions. Introduction to the special issue / Boivin, Marie-Claude (Université de Montréal) ; Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Funke, Reinold (Pädagogische Hochschule Heidelberg) ; García Folgado, María José (Universitat de València) ; Myhill, Debra (University of Exeter)
2018 - 10.17239/L1ESLL-2018.18.04.01
L1-educational studies in language and literature, Vol. 18 (2018)  
5.
39 p, 656.6 KB Grammar instruction in the Hispanic area : the case of Spain with attention to empirical studies on metalinguistic activity / Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Folgado, María José (Universitat de València)
Grammar instruction is an unresolved issue in the Hispanic area, having long been approached from within the disjunction between rhetoric (teaching how to use language, especially writing) and grammar (teaching the grammar content). [...]
2018 - 10.17239/L1ESLL-2018.18.04.02
L1-educational studies in language and literature, Vol. 18 (2018)  
6.
19 p, 347.8 KB Los mapas de competencias : una herramienta para mejorar la calidad de la formación universitaria / García-SanPedro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
Los mapas de competencias se presentan como una herramienta necesaria para la formación y la evaluación en la Educación Superior. Pueden considerarse como una estrategia para favorecer la transparencia, la comunicación de resultados y el desarrollo organizativo. [...]
2011
REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 9, núm. 1 (2011) , p. 84-102  
7.
22 p, 454.3 KB Competencies : the current reality and perspectives in the Spanish context. A case study research / García-SanPedro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El Proceso de Bolonia implica cambios en el sistema universitario español que afectan tanto a los planes de estudio, la enseñanza y el aprendizaje, la metodología y evaluación, como a la cultura de la universidad. [...]
The Bologna Process involves broader changes in the Spanish higher education system. These changes affect the structure of degrees, syllabuses, teaching and learning methodology and assessment, but fundamentally affect the culture of the university. [...]

2011
Perspectiva educacional, Vol. 50, núm. 2 (2011) , p. 55-76  
8.
32 p, 1.0 MB ¿Cómo medir la transferencia de la formación en educación superior? : el Cuestionario de Factores de Transferencia / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran Bellonch, Maria del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Fernández, Idoia (Universidad del País Vasco) ; Fernández March, Amparo (Universidad Politécnica de Valencia) ; García San Pedro, María José (Universidad Internacional de la Rioja) ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Diaz, Sarai (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zellweger Moser, Franziska (Pädagogische Hochschule (Zürich)) ; Lagos, Patricio
Este artículo tiene por objetivo presentar los principales resultados de una investigación acerca de los factores que influyen en la transferencia de la formación docente del profesorado universitario. [...]
This article aims to present the main outcomes of a research about the factors influencing the transfer potential of university teachers' training into the daily practice. Based on a previous study (Feixas and Zellweger, 2010), a Questionnaire on Factors Conditioning Learning Transfer of Teacher's Training has been designed and applied to participants of academic development activities of Spanish universities. [...]

2013
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 11, núm. 3 (2013) , p. 219-248  
9.
10 p, 152.1 KB Evaluación del lavado gástrico como herramienta para el análisis de la dieta en trucha común / Sánchez-Hernández, Javier (Universidad de Santiago de Compostela. Facultad de Biología. Departamento de Zoología y Antropología Física) ; Servia García, María José (Universidad de A Coruña. Facultad de Ciencias. Departamento de Biología Animal, Biología Vegetal y Ecología) ; Vieira-Lanero, Rufino (Universidade de Santiago de Compostela. Estación de Hidrobioloxía "Encoro do Con" (EHEC)) ; Cobo, Fernando (Universidad de Santiago de Compostela. Facultad de Biología. Departamento de Zoología y Antropología Física) ; Vieira-Lanero, R. (Universidade de Santiago de Compostela. Estación de Hidrobioloxía "Encoro do Con" (EHEC)) ; Cobo, F. (Universidad de Santiago de Compostela. Facultad de Biología. Departamento de Zoología y Antropología Física)
Se ha estudiado la eficacia del método de extracción del contenido estomacal mediante el procedimiento de lavado estomacal a través de una bomba diseñada a partir del modelo original de Seaburg (1957). [...]
The efficacy of the method of extracting stomach content, by means of the procedure of stomach washing through a pump, based on Seaburg's original model (1957), has been studied. The effectiveness of the method is not related to the size of the fish, but rather to the prey's own morphological characteristics, the degree of repletion of the stomach and the extent of digestion of the food. [...]

2010
Limnética, Vol. 29, Núm. 2 (2010) , p. 369-378  
10.
18 p, 378.1 KB El concepto de competencias y su adopción en el contexto universitario / García-San Pedro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La formación por competencias se ha transformado, en términos de diseño y desarrollo curricular, en el eje del cambio educativo. Este cambio, en el enfoque curricular, reorienta las decisiones didácticas en relación con la enseñanza, aprendizaje y evaluación, centrándolo en el estudiante, sus procesos y resultados de aprendizaje. [...]
In terms of design and curriculum development, competences-based training is at the heart of how education is changing in Spain in terms of teaching, learning and assessment, with the focus now on students and their learning p This paper considers conceptual aspects relating to how competences are deined, and what the consequences and practical consequences are in Higher Education. [...]

2009
Alternativas. Cuadernos de Trabajo Social, Núm. 16 (2009) , p. 11-28  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
283 p, 9.0 MB Neuronal phenotype characterization of FAIM-KO mice / Calleja Yagüe, María Isabel ; Comella i Carnicé, Joan Xavier, 1963-, dir. ; Pérez García, María José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències
El gen Fas apoptotic inhibitory molecule 1 (FAIM1) fue descubierto en las células B del sistema y está evolutivamente conservado. FAIM1 codifica al menos para cuatro isoformas, de entre ellas FAIM-S y FAIM-L son las más relevantes. [...]
Fas apoptotic inhibitory molecule 1 (FAIM1) gene is highly conserved in the evolution and was firstly characterized in B cells in 1999. FAIM1 codifies for at least four isoforms, among which FAIM-L and FAIM-S are the most relevant. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
434 p, 4.3 MB Diseño y validación de un modelo de evaluación por competencias en la universidad / García San Pedro, María José ; Gairín Sallán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta Tesis se enmarca en el área de Didáctica y Organización Escolar y se propone diseñar y validar un modelo de evaluación por competencias en la universidad. El tema, emergente y de gran interés educativo, coincide históricamente con el inicio del proceso de implantación de las nuevas titulaciones de Grado en el contexto español, de acuerdo a las directrices del Espacio Europeo de Educación Superior. [...]
This thesis is framed in the area of Didactics and School Organization and aims to design and validate a competency assessment model in college. The issue is emergent and has educational interest. Historically coincides with the beginning of the implementation of the Bologna Process in the Spanish context, according to the guidelines of the European Higher Education Area. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
3.
217 p, 3.9 MB Neutron spectrometry in η - γ fields : : application to LINAC and PET facilities / García Fusté, María José ; Domingo Miralles, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Amgarou, Khalil, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física
El presente trabajo responde a la necesidad de caracterizar experimentalmente los campos de neutrones generados en instalaciones médicas tipo LINAC y PET. Estos campos pueden ser pulsados, intensos y venir acompañados de una componente predominante de fotones de alta energía tal que los instrumentos activos pueden experimentar algunas limitaciones, como la aparición del fenómeno de pile-up, tiempos muertos grandes y interferencias de radiofrecuencia. [...]
The present work deals with the need of characterising experimentally the neutron fields generated in LINAC and PET medical facilities. These fields may be pulsed, intense and mixed with high energy predominant photon component, where active instruments may experiment some limitations such as pulse pile-up, dead-time and radiofrequency interferences. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
4.
328 p, 2.3 MB Realidad y perspectivas de la formación por competencias en la universidad / García San Pedro, María José ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Este trabajo de investigación se articula en dos apartados. El primero indaga críticamente los antecedentes conceptuales del paradigma de las competencias, su aplicación al contexto de la Educación Superior y los modelos de formación por competencias vigentes en el contexto español e internacional. [...]
Aquest treball d'investigació s'articula en dos apartats. El primer indaga críticament els antecedents conceptuals del paradigma de les competències, la seva aplicació al context de l'Educació Superior i els models de formació per competències vigents en el context espanyol i internacional. [...]

2008  

Materials acadèmics 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 106.4 KB Dret Penal I [102252] / García Arán, Mercedes ; Cuenca García, María José ; Bonet Esteva, Margarita ; Morales Prats, Fermín ; Antich Soler, Jaume ; Cardona Barber, Antonio ; Celma Hernandez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura Dret Penal I pretén que l'alumne/a adquireixi els coneixements de les especificitats del Dret Penal com a instrument de resolució de conflictes. Principalment es vol potenciar l'adquisició dels conceptes relatius a la norma penal, als principis constitucionals del Dret penal, així com les conseqüències que comporta la comissió d'un delicte (penes i mesures de seguretat). [...]
La asignatura Derecho Penal I pretende que el alumno/a adquiera los conocimientos de las especialidades del Derecho Penal como instrumento de resolución de conflictos. Principalmente se quiere potenciar la adquisició n de los conceptos relativos a la norma penal, a los principios constitucionales del Derecho penal, asícomo las consecuencias que comporta la comisión de un delito (penas y medidas de seguridad). [...]

2020-21
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Dret [949]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
2.
7 p, 113.3 KB Dret Penal II [102246] / Cugat Mauri, Míriam ; Baucells Lladós, Joan ; Cuenca García, María José ; Bonet Esteva, Margarita ; Morales Prats, Fermín ; Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Celma Hernandez, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Conèixer i entendre la teoria del delicte i els elements que la composen, com a pas previ per a l'estudi dels delictes en particular al que es dedica l'assignatura de Dret penal III i la resta d'optatives de la disciplina.
Conocer y entender la teoría del delito y los elementos que la componen, como paso previo al estudio de los delitos en particular, a lo que se dedica la asignatura de Derecho penal III y el resto de optativas de la disciplina.

2019-20
Grau en Dret [949]
3 documents
3.
4 p, 102.7 KB Dret penal especial [100460] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Cuenca García, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a aconseguir en aquesta assignatura ve formulat de la següent manera:" transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat i de conflicte social que tinguin en compte els drets i interessos de totes les parts involucrades, i que estiguin basades en els valors de pacificació social, la integració social i la prevenció de nous conflictes" En aquest context l'assignatura de Dret penal especial té com a objectius els següents: Conèixer les normes de dret penal part especial Conèixer i saber interpretar els elements de les diferents formes delictives Relacionar i valorar críticament una resolució d'un tribunal penal El conjunt d'assignatures jurídiques persegueix oferir una formació jurídica bàsica adequada a la criminologia. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" trasmitir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad y de conflicto social que tengan en cuenta los derechos e intereses de todas las partes involucradas, y que estén basadas en los valores de pacificación social, la integración social y la prevención de nuevos conflictos" En este contexto la asignatura de Derecho penal especial tiene como objetivos los siguientes: Conocer las normas de derecho penal parte especial Conocer y saber interpretar los elementos de las distintas formas delictivas Relacionar y valorar críticamente una resolución de un tribunal penal El conjunto de asignaturas jurídicas persigue ofrecer una formación jurídica básica adecuada a la criminología. [...]

2019-20
Grau en Criminologia [805]
3 documents
4.
5 p, 104.0 KB Dret penal general [100459] / Cuenca García, María José ; Cardona Barber, Antonio ; Guardiola Lago, Maria Jesus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a aconseguir en aquesta assignatura ve formulat de la següent manera:" transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat i de conflicte social que tinguin en compte els drets i interessos de totes les parts involucrades, i que estiguin basades en els valors de pacificació social, la integració social i la prevenció de nous conflictes" En aquest context l'assignatura de Dret penal I té com a objectius específics els següents: 1. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" trasmitir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad y de conflicto social que tengan en cuenta los derechos e intereses de todas las partes involucradas, y que estén basadas en los valores de pacificación social, la integración social y la prevención de nuevos conflictos" En este contexto la asignatura de Derecho penal I tiene como objetivos específicos los siguientes: 1. [...]

2019-20
Grau en Criminologia [805]
3 documents
5.
5 p, 78.8 KB Dret penal general [100459] / Rodriguez Puerta, Maria Jose ; Cuenca García, María José ; Cardona Barber, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu general a aconseguir en aquesta assignatura ve formulat de la següent manera:" transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat i de conflicte social que tinguin en compte els drets i interessos de totes les parts involucrades, i que estiguin basades en els valors de pacificació social, la integració social i la prevenció de nous conflictes" En aquest context l'assignatura de Dret penal I té com a objectius específics els següents: 1. [...]
The general objective of this course is set out as follows: "to familiarize both specialists and public with rational responses to the problems of criminality and social conflict. These responses should take into account the rights and the interests of all those involved, and the values of conflict resolution, social integration and prevention of new conflicts. [...]
El objetivo general a alcanzar en esta asignatura viene formulado del siguiente modo:" trasmitir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad y de conflicto social que tengan en cuenta los derechos e intereses de todas las partes involucradas, y que estén basadas en los valores de pacificación social, la integración social y la prevención de nuevos conflictos" En este contexto la asignatura de Derecho penal I tiene como objetivos específicos los siguientes: 1. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
6.
5 p, 81.8 KB Dret Penal I [102252] / Cuenca García, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura Dret Penal I pretén que l'alumne/a adquireixi els coneixements de les especificitats del Dret Penal com a instrument de resolució de conflictes. Principalment es vol potenciar l'adquisició dels conceptes relatius a la norma penal, als principis constitucionals del Dret penal, així com les conseqüències que comporta la comissió d'un delicte (penes i mesures de seguretat). [...]
La asignatura Derecho Penal I pretende que el alumno/a adquiera los conocimientos de las especialidades del Derecho Penal como instrumento de resolución de conflictos. Principalmente se quiere potenciar la adquisició n de los conceptos relativos a la norma penal, a los principios constitucionales del Derecho penal, asícomo las consecuencias que comporta la comisión de un delito (penas y medidas de seguridad). [...]

2018-19
Grau en Dret [949]
3 documents
7.
7 p, 91.0 KB Dret Penal III [102245] / Baucells Lladós, Joan ; Cuenca García, María José ; Cugat Mauri, Míriam ; Riba Ciurana, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objecte de l'assignatura es correspon amb el llibre II del Codi penal, és a dir, l'estudi de l'anomenada " part especial" del dret penal i, en concret, els grups de delictes que s'apliquen més sovint per part dels nostres tribunals; així com l'estudi dels principals problemes dogmàtics i interpretatius que presenta la seva aplicació. [...]
This subject corresponds to book II of the spanish criminal code. That is, the study of the so-called "special part" of criminal law and, in particular, the groups of crimes that are most often applied by our courts ; as well as the study of the main dogmatic and interpretative problems that their application presents. [...]
El objeto de la asignatura se corresponde con el libro II del código penal, es decir, el estudio de la llamada "Parte especial" del Derecho penal y, en concreto, los grupos de delitos que se aplican más a menudo por parte de nuestros tribunales; así como el estudio de los principales problemas dogmáticos e interpretativos que presenta su aplicación. [...]

2018-19
Grau en Dret [949]
3 documents
8.
5 p, 225.2 KB Treball de Fi de Grau [102209] / Cuenca García, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
De acuerdo con el artículo 10. 1 de la Normativa de evaluación en los estudios de la Universidad Autónoma de Barcelona (Área de Asuntos Académicos)-Acuerdo del Consejo de Gobierno de 30/09/2010, modificado por el Acuerdo de 17 / 11/2010-, que recoge lo que señala el art. [...]
2014-15
Grau en Dret [949]  
9.
4 p, 100.5 KB Treball de Fi de Grau [102209] / Cuenca García, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
D'acord amb l'article 10. 1 de la Normativa d'avaluació en els estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona (Àrea d'Afers Acadèmics) -Acord del Consell de Govern de 30/09/2010, modificat per l'Acord de 17/11/2010-, que recull el que assenyala l'art. [...]
2014-15
Grau en Dret [949]  
10.
5 p, 104.5 KB Treball de Fi de Grau [102209] / Cuenca García, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
D'acord amb l'article 10. 1 de la Normativa d'avaluació en els estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona (Àrea d'Afers Acadèmics) -Acord del Consell de Govern de 30/09/2010, modificat per l'Acord de 17/11/2010-, que recull el que assenyala l'art. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 GARCÍA, Marcela
9 Garcia, M
18 Garcia, M.
1 Garcia, M. A. S.
2 Garcia, M. Ángeles
30 Garcia, Mar
9 Garcia, Maria Dolors
1 Garcia, Maria Estela
3 Garcia, Maria Jose
4 Garcia, Maria Luisa
1 Garcia, Maria del M
1 Garcia, Maria del Mar
2 Garcia, Mariano
9 Garcia, Maribel
2 Garcia, Marta
2 Garcia, Miguel
4 Garcia, Miguel Angel
4 Garcia, Miguel Ángel
2 Garcia, Miquel
2 Garcia, Montserrat
18 García, M.
18 García, M.
1 García, M. A.
2 García, M. Angeles
2 García, M. Jesús
5 García, M.,
1 García, M.A.
1 García, M.Del Mar
1 García, M.G.
2 García, M.J.
1 García, M.T.
1 García, Magdalena
11 García, Manolo
30 García, Mar
2 García, Mara L.
2 García, Marcia
1 García, Maria A.
4 García, Maria Luisa
1 García, Maria Rosa
2 García, Mariano
9 García, Maribel
1 García, Mario
1 García, Martín,
2 García, María
1 García, María G.
1 García, María J.
3 García, María Jesús
1 García, María L.
4 García, María Luisa
1 García, María Mercedes
2 García, María Soledad
1 García, Mauricio
3 García, Mercedes
1 García, Mercedes A
1 García, Miguel A.
4 García, Miguel Ángel
1 García, Mikel
1 García, Milagros C.
1 García, Mª E.
5 García, Mª Jesús
1 García, MªE.
1 García, MªJesús
9 garcia, M
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.