Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
5 p, 485.2 KB VET efficacy : evaluation of factors in the workplace training / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Castaño, Natàlia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Training in the workplace is a key part of VET studies because allows students to develop their skills in a work setting, and gives important information about how well VET studies prepare skilled workers. [...]
2012 - 10.1016/j.sbspro.2012.05.308
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 46 (2012) , p. 1390-1394  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
94 p, 1.7 MB FCT on PLUS : Avaluació de l'Eficàcia de la Formació en Centres de Treball / Pineda i Herrero, Pilar , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia ; Mas Torelló, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Zancajo, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Amb aquesta investigació es vol, en primer lloc, identificar els elements que determinen l’eficàcia de la FCT a la conurbació de Barcelona des del punt de vista dels diferents agents implicats. En segon lloc, crear un instrument per a diagnosticar l’eficàcia de la FCT a partir dels factors que la faciliten o dificulten. [...]
2012
2 documents
2.
105 p, 1.3 MB Evaluación de la eficacia de la formación en la administración publica española -ETAPE- : el modelo FET / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia
Desde hace tiempo, la formación continua de los trabajadores/as es un tema prioritario para las administraciones públicas, pues necesitan profesionales capaces de adaptarse a las nuevas circunstancias rápida y eficazmente. [...]
2012  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.