Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
8 p, 369.4 KB El repte d'aprendre i ensenyar forces / Garcia Lladó, Àngela (Universitat de Barcelona. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)
L'ensenyament-aprenentatge de les forces és un dels temes eterns de la didàctica de les ciències. Se n'ha fet molta recerca però alhora continua sent un dels que, en general, comporta més problemes a l'alumnat. [...]
How students learn forces is one of the eternal subjects in science education research. A lot of research has been done on that topic but at the same time, forces seem to be one of the difficult topics in science education. [...]

2019
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 19-26 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
2.
8 p, 282.7 KB Construcción del modelo corpuscular de la materia y actividades dialógicas en formación inicial de maestros / Pipitone, Carolina (Universitat de Barcelona) ; Agudelo Carvajal, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Garcia Lladó, Àngela (Universitat de Barcelona)
El contexto de trabajo de la asignatura "Didáctica de la materia, la energía y la interacción" (DMEI), que se cursa en el 2º año del Grado de Maestro de Educación Primaria de la Universidad de Barcelona, se basa fundamentalmente en la realización de prácticas de laboratorio a partir de las cuales se fomentan las actividades dialógicas (AD) con los maestros en formación inicial (MFI). [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2033-2040  
3.
8 p, 1.5 MB Ciència magazine, first period (1926-1933) : a project for the recovery and dissemination of the Catalan scientific heritage / García Lladó, Àngela (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Montero Pich, Òscar ; Zarzoso Orellana, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Martínez Vidal, Àlvar (Instituto de Historia de la Ciencia y Documentación López Piñero)
In 1926, a new publishing project was realized: the magazine Ciència. Its nameplate included, in a programmatic declaration, the following subtitle: Revista catalana de ciència i tecnologia (Catalan Magazine of Science and Technology). [...]
L'any 1926 es va dur a terme un nou projecte editorial: la revista Ciència. La nova capçalera portava com a subtítol, en una declaració programàtica: Revista catalana de ciència i tecnologia. La revista va esdevenir emblemàtica d'un projecte de catalanisme que cercava tant la necessitat de comunicar la ciència i la tecnologia a un públic cada cop més interessat, com també la necessitat de fixar un lèxic científic i tècnic en català. [...]

2013 - 10.2436/20.7010.01.176
Contributions to science, Vol. 9, No. 2 (2013) , p. 169-176  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.