Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
8 p, 219.0 KB Uso del modelo sistémico complejo para la mejora de la formación permanente del profesorado de los campos de aprendizaje / Garcia Segura, María Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fabregat Arimon, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Badia Cabré, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación ha sido realizada en el marco de un curso de formación del profesorado iniciado el año 2006 dirigido a los equipos educativos de los Campos de Aprendizaje (CdA). El objetivo es analizar el modelo de ciencia que los educadores tienen y transmiten mediante los contenidos de las actividades y los materiales didácticos. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2866-2873  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
287 p, 5.0 MB Competències professionals en educació per a la sostenibilitat des de la complexitat : plantejament i instrument d'avaluació / Garcia Segura, María Rosa ; Fonolleda Riberaygua, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat des de la complexitat: plantejament i instrument d'avaluació té per finalitat analitzar la mobilització de competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat (ES) dels docents del Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister (CdAMC). [...]
The doctoral thesis Professional competences in Education for Sustainability from Complexity: approach and assessment tool aims to analyze the mobilization of teachers' competencies in Education for Sustainability (ES) in the case of the Learning Field of Cistercian Monasteries (CdAMC). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.